reestracja za szybą

Rozmowy bez żadnych ograniczeń. ;)

Moderator: Moderator

Postprzez prezesik » 25 paź 2013, o 18:42

fernardo napisał(a):wg. prawa nie mozna mieć za szybą :) rejestracja ma być na dole, oprócz jakiś wyjątkowych i uzasadnionych sytuacji
wg przepisów nie można mieć zenonów w lampach z ryflowanym kloszem oraz "diódek" a`la dzienne, ale i tak każdy tak jeździ ...
Avatar użytkownika
prezesik
Members
 
Posty: 4869
Dołączył(a): 25 lut 2008, o 20:06
Lokalizacja: Łęczyca

 

Postprzez cineek25 » 25 paź 2013, o 20:20

prezesik25, poloejcie mu :super:
cineek25
Czytacz
 
Posty: 55
Dołączył(a): 15 wrz 2013, o 08:16
Lokalizacja: Siedlce

Postprzez Karol B. » 25 paź 2013, o 20:52

Ze względów bezpieczeństwa nie włożyłbym blachy do środka. W razie bum, nigdy nie wiadomo jak i gdzie taka blaszka poleci. A to jednak kawałek ostrej blachy...
Avatar użytkownika
Karol B.
Members
 
Posty: 1620
Dołączył(a): 30 lis 2008, o 21:15
Lokalizacja: Podlasie-BSK

Postprzez chomik » 26 paź 2013, o 03:07

prezesik25 napisał(a):wg przepisów nie można mieć zenonów w lampach z ryflowanym kloszem oraz "diódek" a`la dzienne, ale i tak każdy tak jeździ ...

a później płacz ..... bo mandat :)
Avatar użytkownika
chomik
Fanatyk
 
Posty: 1172
Dołączył(a): 29 lis 2010, o 01:26
Lokalizacja: Toruń
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Opik » 26 paź 2013, o 07:38

prezesik25 napisał(a):
fernardo napisał(a):wg. prawa nie mozna mieć za szybą :) rejestracja ma być na dole, oprócz jakiś wyjątkowych i uzasadnionych sytuacji
wg przepisów nie można mieć zenonów w lampach z ryflowanym kloszem oraz "diódek" a`la dzienne, ale i tak każdy tak jeździ ...


noe mozna miec pseudoksenonow tez na gladkim kloszu w normalnej lampie bo nie ma ona homologacji na taki rodzaj oswietlenia
druga sprawa ze poza samymi kloszami z homologacja na ksenon musi byc jeszcze uklad samopoziomowania tych swiatel (nie mylic z regulacja wysokosci) i uklad oczyszczajacy np spryskiwacze

jezeli w jakims samochodzie sa ksenony a nie ma ktoregos z powyzszych elementow to o homologacje martwi sie producent i na jakiejs zasadzie ja dostaje. Jezeli sam zakladasz to musisz miec homologacje na wszystkie elementy, od ukladu spryskiwaczy, samopoziomowania, poprzez klosze, palniki i przetwornice na wiazce okablowania konczac. A tego sam nie zrobisz
Avatar użytkownika
Opik
Members
 
Posty: 7058
Dołączył(a): 28 lis 2011, o 22:22
Lokalizacja: Lublin
Silnik: 2.0
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Poprzednia strona

- - -



Powrót do Na luzie

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości

cron