Witajcie.
7 maja oddałem do salonu Orange swój telefon do naprawy - niedziałający rzycisk wyłączania/blokady (Alcatel OT Idol 6030X).
W dniu wczorajszym napisałem do CCS w Piasecznie nt. statusu naprawy mojego telefonu i otrzymałem odpowiedź:
Urządzenie o numerze seryjnym: 86979601*******
zostało przyjęte do naprawy
w dniu 2014-05-22
Status naprawy urządzenia:
proces serwisowy został zakończony
jest przygotowane do wysłania/odbioru
i zostało wysłane/wydane
w dniu 2014-05-27
listem przewozowym o numerze 138229*****
Opis naprawy urządzenia
EKSPERTYZA: PODCZAS POBYTU URZĄDZENIA W SERWISIE STWIERDZONO WADĘ FIZYCZNĄ TKWIĄCĄ W URZĄDZENIU. USTERKA NIE POWSTALA Z WINY UŻYTKOWNIKA. BRAK MOŻLIWOŚCI USUNIECIA USTERKI, W RAMACH NAPRAWY, Z UWAGI NA BRAK W SERWISIE CZEŚCI ZAMIENNYCH.
Dziś, tj. 28.05 telefon teoretycznie powinien być w salonie Orange.
Pytanko:
Czy po tej ekspertyzie Orange wyda mi nowy telefon?
Miał już ktoś taki przypadek?
Druga sprawa - długi czas oczekiwania na naprawę, czy telefon mógł przeleżeć w salonie - 7 maja zdanie telefonu do salonu, 22 maja przyjęcie do naprawy w serwisie... - 2 tygodnie??