ciekawy artykul


Moderator: Moderator
deusiwo napisał(a):Ja bym się kłócił co do tych opon, żeby lepsze z tyłu dawać. Przecież w niektórych autach jest korektor siły hamowania, więc z pustym autem tył hamuje tyle co nic, a jak masz lipne opony z przodu to nie hamujesz tylko lądujesz na dupie auta przed tobą
deusiwo napisał(a):Ja bym się kłócił co do tych opon, żeby lepsze z tyłu dawać. Przecież w niektórych autach jest korektor siły hamowania, więc z pustym autem tył hamuje tyle co nic, a jak masz lipne opony z przodu to nie hamujesz tylko lądujesz na dupie auta przed tobą
Paweu_mk3 napisał(a):i tu pojawia się pytanie egzystencjalne...
Czy założyć lepsze gumy na tył i z szybkiego zakrętu wylecieć przodem w rów...
Czy może lepiej założyć na przód i w rów wlecieć bokiem + do tego dachować.
BartheZz_3 napisał(a):Paweu_mk3 napisał(a):i tu pojawia się pytanie egzystencjalne...
Czy założyć lepsze gumy na tył i z szybkiego zakrętu wylecieć przodem w rów...
Czy może lepiej założyć na przód i w rów wlecieć bokiem + do tego dachować.
No tak bo normalny Polski uzytkownik drogi ma srednio dwie opony zdatne do jazdy na kazdy sezon
Opik napisał(a):BartheZz_3 napisał(a):Paweu_mk3 napisał(a):i tu pojawia się pytanie egzystencjalne...
Czy założyć lepsze gumy na tył i z szybkiego zakrętu wylecieć przodem w rów...
Czy może lepiej założyć na przód i w rów wlecieć bokiem + do tego dachować.
No tak bo normalny Polski uzytkownik drogi ma srednio dwie opony zdatne do jazdy na kazdy sezon
zawsze można np założyć je na jedną stronę i jedne zakręty lecieć jak kuna, a te w przeciwną stronę pokonywać 20/h. Trzeba tylko obliczyć, których jest więcej w naszej okolicy
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 42 gości