Angel Eyes - przebarwienia na kloszu - mit czy prawda?

Wszystkie informacje o elementach nadwozia

Moderator: Moderator

Angel Eyes - przebarwienia na kloszu - mit czy prawda?

Postprzez Leito » 18 mar 2009, o 20:23

Witam wszystkich. Ostatnio słyszałem taką historię, że na plastikowym kloszu w lampach typu Angel Eyes po jakimś czasie powstają przebarwienia spowodowane świeceniem świateł drogowych. Podobno klosz się wtesy mocno nagrzewa i po jakimś czasie dochodzi do przebarwień na tym kloszu. Hmm szczerze mówiąc to pierwszy raz słyszałem o takim czymś... :D Możliwe, że tak się robi, ale jeśli w reflektorze jest jakaś mocniejsza żarówka... :niepewny: Czy to jest zwyczajny mit, czy może jest w tym jakaś prawda? :mrgreen:
Leito
Members
 
Posty: 1528
Dołączył(a): 15 lip 2008, o 19:40
Lokalizacja: Janówko k. Brodnicy
Rocznik: 2000
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Angel Eyes - przebarwienia na kloszu - mit czy prawda?

 

Postprzez Stealth » 18 mar 2009, o 20:31

Ja mam już ponad 2 lata takie lampy i do momentu, gdy zmieniłem klosze na szklane, żadnych przebarwień nie zaobserwowałem. A klosze zmieniłem bo były już dość dobrze porysowane.
Jak dla mnie, to jakaś ściema bo jednak klosz na pewno ma większą tolerancję wytrzymałości na temperaturę światła żarówki. Ale to tylko mój domysł bo nigdy nie używałem żarówek innych niż 55/60W.
Ostatnio edytowano 18 mar 2009, o 20:34 przez Stealth, łącznie edytowano 2 razy
Avatar użytkownika
Stealth
Members
 
Posty: 1366
Dołączył(a): 4 lip 2007, o 14:42
Lokalizacja: Skrzyszów/Ostrów

Postprzez marcinkoz2910 » 18 mar 2009, o 20:31

Leito, jeśli zastosujesz nieodpowiednią żarówkę (zalecane są 55/60W). Widziałem szpeca co twierdził że jak da 100W to mu lepiej będzie świecić --> efekt plastikowe elementy szlak trafił :lol: pogratulować pomysłu.

A wracając do tematu to widzę że kolejny mit się stworzył co do tych lamp, pierwszy to rzekome wypalanie dziur przy założonej instalacji ksenonowej.
Avatar użytkownika
marcinkoz2910
Members
 
Posty: 4293
Dołączył(a): 20 lip 2008, o 15:16
Lokalizacja: Pogórze /k. Skoczowa

Postprzez Leito » 18 mar 2009, o 20:34

marcinkoz2910 napisał(a):A wracając do tematu to widzę że kolejny mit się stworzył co do tych lamp, pierwszy to rzekome wypalanie dziur przy założonej instalacji ksenonowej.


No o tym to też słyszałem, ale o przebarwieniach to nigdy... :D Hmm to wygląda na to, że ludzka wyobraźnia znowu zadziałała :P
Leito
Members
 
Posty: 1528
Dołączył(a): 15 lip 2008, o 19:40
Lokalizacja: Janówko k. Brodnicy
Rocznik: 2000
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez marcinkoz2910 » 18 mar 2009, o 20:37

Leito napisał(a):Hmm to wygląda na to, że ludzka wyobraźnia znowu zadziałała :P
może w tym jest prawda ale założę się że opowiadający zapomniał o jednej małej informacji --> "założyłem tam żarówkę 100W" :wstyd: :dobani:
Avatar użytkownika
marcinkoz2910
Members
 
Posty: 4293
Dołączył(a): 20 lip 2008, o 15:16
Lokalizacja: Pogórze /k. Skoczowa

Postprzez Leito » 18 mar 2009, o 20:41

marcinkoz2910 napisał(a):może w tym jest prawda ale założę się że opowiadający zapomniał o jednej małej informacji "założyłem tam żarówkę 100W"


Też tak myślę... :mrgreen:
Leito
Members
 
Posty: 1528
Dołączył(a): 15 lip 2008, o 19:40
Lokalizacja: Janówko k. Brodnicy
Rocznik: 2000
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez Byne » 22 mar 2009, o 00:11

ja mam angel eyes'y i szczerze powiem pod "plajstikowym kloszem" w lewej lampie zrobił mi sie ten plastik matowy. w drugiej też ale minimalnie, coś może w tym być... a nie wydaje mi się żebym miał jakieś specjalnie zaje**** mocne żarówki... wręcz słabo świecą, ale takie matowe gówno tam siedzi... od czego? nie wiem...

hmmm a przy okazji nie wie ktoś jak ustawić te lampy wyżej?? rusza mi się w środku klosza długie światło i soczewka lekko i prawe długie mi świeci w asfalt jest słabsze niż krótkie, w sensie mocniej świeci ale bliżej i nie wiem czy to można rozklejać czy wogóle. normalnie mnie to wnerwia. jak sie ktoś z tym uporał dajcie znać z chęcią bym sobie to naprawił...
Byne
Berbeć
 
Posty: 15
Dołączył(a): 18 paź 2008, o 12:31
Lokalizacja: Góra

Postprzez Stealth » 22 mar 2009, o 00:50

Możliwe, że jak ustawiałeś i kręciłeś bolcami to przekręciłeś za dużo i bolec wyskoczył z zatrzasku - bo one są montowane na wcisk. Mi też się zdarzyło - poradziłem sobie z małymi szczypcami, którymi złapałem za blaszkę przy tym bolcu i troszkę siły użyłem aby wepchnąć go w zatrzask. Wszystko odbyło się przez otwór na żarówkę. Pokazać było by łatwiej ale nie mam teraz dojścia do golfa.
Avatar użytkownika
Stealth
Members
 
Posty: 1366
Dołączył(a): 4 lip 2007, o 14:42
Lokalizacja: Skrzyszów/Ostrów

Postprzez marcinkoz2910 » 22 mar 2009, o 10:45

Byne, zapodaj foto tych przebarwień

a ustawia się tak jak kolega wyżej napisał

tu też coś jest --> http://www.golf3.pl/topics13/jak-ustawi ... t15046.htm
Avatar użytkownika
marcinkoz2910
Members
 
Posty: 4293
Dołączył(a): 20 lip 2008, o 15:16
Lokalizacja: Pogórze /k. Skoczowa


- - -



Powrót do Nadwozie

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 21 gości