bąble rdzy

Wszystkie informacje o elementach nadwozia

Moderator: Moderator

Postprzez rex_hunt » 15 lut 2008, o 09:10

Aro - Przynajmniej korozja nie rozwija się dalej. U mnie rdza była tylko na styku blach i nie była tak bardzo widoczna jak u Ciebie . W twoim przypadku wypadałoby ją oczyścić , potraktować odrdzewiaczem , od wewnątrz zamalować farbą a od strony podwozia jakimś środkiem do konserwacji
rex_hunt
Czytacz
 
Posty: 41
Dołączył(a): 7 paź 2007, o 17:32
Lokalizacja: Podlaskie

 

korozja na dachu

Postprzez Przemasbed » 25 sie 2008, o 11:02

Jakis czas temu wyskoczyl mi murchel na dachu wiecie moze co z tym zrobic ?

[ Dodano: 2008-08-25, 11:08 ]
Obrazek Obrazek
Avatar użytkownika
Przemasbed
Czytacz
 
Posty: 27
Dołączył(a): 16 lip 2008, o 10:55
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez piotr0488 » 25 sie 2008, o 11:29

zrapac, nalozyc szpachlu i pomalowac na taki sam kolor jak nadwozie
piotr0488
Members
 
Posty: 1314
Dołączył(a): 24 sty 2008, o 00:39
Lokalizacja: Lędyczek
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez pablomed » 25 sie 2008, o 15:49

chcąc to zrobić tak żeby był długo spokój trzeba obejrzeć dokładnie jaki jest zasięg korozji, może wyłazić spod szyby albo spod listwy dachowej. Wtedy bez wyjęcia tych elementów nie ma co liczyć na trwały efekt. Listwa jest na spinki więc niema problemu. Szyba jest klejona, niestety koło 100 zeta kosztuje demontaż i ponowny motaż.
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Postprzez Przemasbed » 25 sie 2008, o 19:24

chyba oddam to do specjalisty ciekaw jestem ile sobie policzy :-/
Avatar użytkownika
Przemasbed
Czytacz
 
Posty: 27
Dołączył(a): 16 lip 2008, o 10:55
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez piotr0488 » 25 sie 2008, o 20:05

ok 100 - 250 zł
piotr0488
Members
 
Posty: 1314
Dołączył(a): 24 sty 2008, o 00:39
Lokalizacja: Lędyczek
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Tylna klapa - korozja

Postprzez Szary » 25 sie 2008, o 20:47

Kiedyś przy zamykaniu bagażnika z pod tablicy rejestracyjnej wypadł mi kawał skorodowanej blachy. Okazało się że w miejscu gdzie był kołek od tablicy rejestracyjnej wypadła dziura o średnicy ok 1,5 cm. Blacha pod tablicą wydaje się być słaba na całej długości. Reszta klapy jest w dobrym stanie bez otarć są jedynie 2 malutkie bąbelki koło wycieraczki.
Zwracam się do was z pytaniem czy lepiej oddać klapę w ręce blacharza czy zainwestować w nową?
Szary
Czytacz
 
Posty: 26
Dołączył(a): 4 sie 2008, o 21:22
Lokalizacja: Zza zakrętu

Postprzez łaksiak » 26 sie 2008, o 08:07

Ja bym poszukała zdrowej klapy gdzieś na szrocie, bo i tak trzeba będzie lakierować cały element i tak, a niestety blacharze coraz rzadziej chcą się podejmować zwalczania rudego no chyba że masz jakieś znajomkości :roll:
Avatar użytkownika
łaksiak
Ekspert
 
Posty: 1243
Dołączył(a): 7 kwi 2008, o 09:19
Lokalizacja: Stettin [ZS]

Postprzez neo2223 » 26 sie 2008, o 09:06

no własnie albo sam zaszpachluj albo nowa klapa dzielnicowa ma racje blacharze juz nie lubia sobie rączek brudzić
Avatar użytkownika
neo2223
Czytacz
 
Posty: 42
Dołączył(a): 14 sie 2008, o 21:00
Lokalizacja: słupsk

Postprzez Przemasbed » 26 sie 2008, o 12:28

ale ta cena ktora podales to samo zabezpiecznie tego miejsca bez pomalowania bo pomalowanie za elemet trzeba liczyc 300zl?
Avatar użytkownika
Przemasbed
Czytacz
 
Posty: 27
Dołączył(a): 16 lip 2008, o 10:55
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez piotr0488 » 26 sie 2008, o 12:33

razem to koszt ok 350-500 zł w zaleznosci od wielkosci korozji
piotr0488
Members
 
Posty: 1314
Dołączył(a): 24 sty 2008, o 00:39
Lokalizacja: Lędyczek
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez dziabi3 » 3 wrz 2008, o 18:07

tak i myślisz ze specjalista ci demontuje wszystko zabezpieczy i polakieruje

skąd ty się urwałeś

popodpiera wszystko zapałkami i polakieruje i za rok purchel 3 razy większy

ja tez chciałem dac auto do alkernika a jak zobaczyłem ze lakieruje i nawet nadkoli nie pozdejmuje i zerknie co od spodu to postanowiłem sam

zdoiłem błotniki odrdzewiłem zabezpieczyłem hamerajdem podkładem epoksydowym i barankiem a na to lakier i dopiero lakierowałem wierzch może nie ma efektu jak z fabryki a le ja jak na pierwszy raz nie wstydzę się

bo trzeba się przyjrzeć zęby zobaczyć ze to nie lakiernik robił
Średnie spalanie 7,5>8l lpg /5,8l pb
dziabi3
Members
 
Posty: 513
Dołączył(a): 10 wrz 2007, o 20:40
Lokalizacja: ewewefwef

Poprzednia stronaNastępna strona

- - -



Powrót do Nadwozie

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 23 gości