bąble rdzy

Wszystkie informacje o elementach nadwozia

Moderator: Moderator

Postprzez czarus21 » 14 sty 2012, o 17:50

nie polecam sprayu bo dobrze nie będzie na robisz tylko plam na aucie i ogólnie rdzy ci to nie zatrzyma ale jak wiadomo nie każdego stać na fachowca wiec jeżeli musisz chlapać sprayem oczyść dobrze rdze daj na to jakiś preparat który niby to powstrzymuje poczekaj aż wyschnie dopiero zacznij na kładąc jakaś szpachel bo wiadomo we jak zdrapiesz rdze to zostaną wżery jak już wyszpachlujesz szafujesz drobnym papierem szpachel i miejsc w których powstały rysy oklejasz dajesz podkład później trzeba go zmatować papierem wodnym 800 znowu okleić i lecisz kolorem do kantu albo na zapyl bo łącznikiem bazowym na pewno nie będziesz łączył

podobna praca jest gdybyś miał jakiegoś kumpla z garażem i sprężarką i zrobił tak jak książka pisze czyli podkład akrylowy baza lakier łącznik bazowy i zaprawka gotowa ale łatwo powiedzieć trochę trudniej wykonać jak sie nie miało z tym do czynienia
czarus21
Badacz tematu
 
Posty: 386
Dołączył(a): 8 wrz 2011, o 18:40
Lokalizacja: ostróda

 

Postprzez Sivy » 14 sty 2012, o 23:45

Wls_golfiii napisał(a):Czy istnieje skuteczny sposób pozbycia się korozji


Szlifierka kątowa.
Alten VW Fück Opel ~VAGSTYLE~
Avatar użytkownika
Sivy
Members
 
Posty: 880
Dołączył(a): 25 cze 2008, o 10:00
Lokalizacja: Güttstadt

Postprzez czarus21 » 15 sty 2012, o 13:37

a najlepsza jest tarcza z listkami
czarus21
Badacz tematu
 
Posty: 386
Dołączył(a): 8 wrz 2011, o 18:40
Lokalizacja: ostróda

Postprzez gello1 » 15 sty 2012, o 22:52

Różnica między tarczą do cięcia a tarcza listkową jest taka, że używając tarczy do cięcia i szlifując miejsca zardzewiałe blacha jest przegrzewana aż robi się fioletowa w ten sposób zostaje uszkodzona i zaczyna korodować. Używając tarczy listkowej blacha jest szlifowana na gładko i cały czas jej skład chemiczny się nie zmienia. No ale nie każdy to wie a później jest jak jest :-o
Avatar użytkownika
gello1
Gaduła
 
Posty: 723
Dołączył(a): 31 sie 2009, o 15:51
Lokalizacja: LKS

remont blachy!!!

Postprzez krzysiek1992 » 17 sty 2012, o 20:43

Witam mam pytanie na temat blotnikow czy blotniki od vento pasuja do golf 3, 2 pytanie czym zabezpieczyc miejsca gdzie jest ruda prosze o podanie przykladowych preparatow dobrych na ruda z allegro i 3 pytanko ile blachasz bierze za wymiane progow 2 i gdzie kupic dobrej jakosci progi i bloniki
krzysiek1992
Badacz tematu
 
Posty: 284
Dołączył(a): 18 paź 2011, o 20:26
Lokalizacja: ostrów wielkopolski

Postprzez mariusz325 » 17 sty 2012, o 20:55

krzysiek1992, z vento raczej nie podejdą dlatego że golf ma inne lampy (chyba że masz przód z venta)
ad2. są preparaty na rdze co po wyczyszczeniu nakładasz ,szpachlujesz i malujesz
ad.3. progi kupisz nawet na aledrogo a blacharze wołają coś na gotowo ze 150 za strone ,ale jak sie mylłem to koledzy mnie poprawią ;-)
Avatar użytkownika
mariusz325
Gaduła
 
Posty: 488
Dołączył(a): 18 gru 2011, o 12:23
Lokalizacja: SMI
Rocznik: 1996
Silnik: 1900
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez xXJohnybravo89X » 17 sty 2012, o 23:06

ja za wymiane progow biore 200zl z pomalowaniem obie str ale ja jestem z lublelskiego woj. a jak jest ruda na blotnikach to ja czyszcze to szczotka na bosha potem cortaninem wyzre rdze szczpachla z wloknem (taka zielona) a od srodka tak samo tylko zamiast szpachli podklad na rdze taki czerwony lekko matuje i potem zywica z wloknem zeby woda sie tam w zyciu nie dostala po zywicy baranek i lakier bezbarwny po lakierze (moj sposob- wysmarowac towotem i gwarantuje ze nigdy woda ani ruda nie dojdzie i wyjdzie)

[ Dodano: 2012-01-17, 22:09 ]
a co do vento blotnikow to identiko sa w gofie
CZARNY TO NIE KOLOR-CZARNY TO SILA
Avatar użytkownika
xXJohnybravo89X
Czytacz
 
Posty: 102
Dołączył(a): 2 paź 2011, o 15:29
Lokalizacja: okolice lublina

remont blachy!!!

Postprzez krzysiek1992 » 17 sty 2012, o 23:48

xXJohnybravo89X dzieki kolego ja bym sam wymienil progi tylko nie chce mi sie w to bawic a pomalowac ne mam problem bo mam kuzyna malarza samochodowego to dam mu tylko pomalowac a ilekosztuje ten preparat na rdze jest moze on na allegra ?
krzysiek1992
Badacz tematu
 
Posty: 284
Dołączył(a): 18 paź 2011, o 20:26
Lokalizacja: ostrów wielkopolski

Postprzez Daniel1886 » 18 sty 2012, o 00:16

xXJohnybravo89X napisał(a): (moj sposob- wysmarowac towotem i gwarantuje ze nigdy woda ani ruda nie dojdzie i wyjdzie)


popieram w 100% ale zamiast ŁT 43 to proponuje Fluidol
Daniel1886
Czytacz
 
Posty: 84
Dołączył(a): 3 mar 2011, o 15:02
Lokalizacja: wejherowo

Postprzez gello1 » 18 sty 2012, o 10:21

Oj zasada jest prosta jak jest tłusto to rdzy nie będzie. Dlatego wszelkiego typu smary, oleje i woski do profili są dobre. Dobry jest test ELASKON taki smaro-wosk. Fluidol zasycha i może pękać. Tylko oleje muszą być świeże(nieprzepracowane) bo zużyte zawierają siarkę i inne związki co szybko wywołuje korozję.
PZdr
Avatar użytkownika
gello1
Gaduła
 
Posty: 723
Dołączył(a): 31 sie 2009, o 15:51
Lokalizacja: LKS

Postprzez pablomed » 18 sty 2012, o 18:35

krzysiek1992 napisał(a):blotniki od vento pasuja do golf 3
tak
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Postprzez golftd » 19 sty 2012, o 16:35

ja za wymiane progow biore 200zl z pomalowaniem obie str

czytam i sie smieje 200 zł za progi z malowaniem obie strony , ale robisz wszystko ? wzmocnienia wspawasz nowe ?
kolego prosze cie napisz mi jak to robisz? hahahahah
golftd
Czytacz
 
Posty: 63
Dołączył(a): 23 maja 2009, o 09:55
Lokalizacja: łódz

Poprzednia stronaNastępna strona

- - -



Powrót do Nadwozie

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 2 gości