bąble rdzy

Wszystkie informacje o elementach nadwozia

Moderator: Moderator

Postprzez Daniel1886 » 20 sty 2012, o 00:15

faktycznie bardzo zanizona cena za ta wymiane progów.
Daniel1886
Czytacz
 
Posty: 84
Dołączył(a): 3 mar 2011, o 15:02
Lokalizacja: wejherowo

 

Postprzez bro82 » 29 sty 2012, o 16:48

Ja swojego golfika oddałem fachowcowi po znajomości, wymieniłem przednie błotniki chyba zmora każdego golfa :-D oraz tylną klapę dodatkowo malowanie przedniej maski były odpryski od kamieni, ogólnie był malowany prawie cały prócz dachu oczywiście wszystko przed malowaniem zostało dokładnie oczyszczone i konkretnie zakonserwowane wraz z progami mimo że były ok ale tak dla pewności :-D fachowiec który to robił dał mi 5 lat gwarancji na swoją robotę koszt to 2800zł po małych negocjacjach :mrgreen: do tej kwoty trzeba doliczyć 2x błotniki przednie plus tylna klapa czyli 3 elementy które najbardziej zżera rdza w MK3
Avatar użytkownika
bro82
Czytacz
 
Posty: 68
Dołączył(a): 9 cze 2008, o 12:19
Lokalizacja: Sosnowiec

Postprzez bro82 » 29 sty 2012, o 17:09

Ja polecam zakup przednich błotników używanych ale oryginalnych w dobrym stanie gdzieś na giełdzie lub szrocie na allegro można również spróbować ale z doświadczenia wiem że wychodzi drożej, nowe zamienniki odradzam ciężko jest je spasować ponadto blacha jest gorszej jakości

[ Dodano: 2012-01-29, 16:10 ]
a co do ceny 200zl za progi, ja bym nie ryzykował :-D
Avatar użytkownika
bro82
Czytacz
 
Posty: 68
Dołączył(a): 9 cze 2008, o 12:19
Lokalizacja: Sosnowiec

Postprzez MArcinGOLF » 5 lut 2012, o 19:02

I ja sie wypowiem w tym dziale bo akurat pracuje w blacharstwie samochodowym i juz mówię na starcie że nie godzę sie do końca z kolegą gello1 a natomiast spór po miedzy tarczą listkową a tarczą do cięcia a więc przechodzę do sedna gdy mamy rdzę nalotową czyli tą która nie zdarzyła zrobić wżerów tarcz listkowa jest idealną na sposób wyeliminowania rdzy nalotowej ale gdy mamy juz rdzę z wżerami to tarcz listkowa zdoła 80% rdzy wyeliminować a gdzie tu jeszcze wżery w tedy najlepszą metodą jest tarcz do cięcia (trzeba mieć wyczucie oraz pewną ręke) które takowe wżery możemy usunąć prawie tak aby było 100% zdrowej blachy potem oczyszczamy pole blachy zmywaczem lub jak kto woli NITRO odczekujemy smarujemy podkładem antykorozyjnym ROST który jest naprawdę bardzo dobry i spełnia swą dziedzinę delikatna nutka szpachlu do wyrównania powierzchni podkład baza klar i mamy piekny samochodzik :)
MArcinGOLF
Czytacz
 
Posty: 68
Dołączył(a): 23 wrz 2011, o 07:37
Lokalizacja: Kruszwica

Postprzez gello1 » 5 lut 2012, o 19:09

MArcinGOLF napisał(a):odczekujemy smarujemy podkładem antykorozyjnym ROST który jest naprawdę bardzo dobry i spełnia swą dziedzinę delikatna nutka szpachlu do wyrównania powierzchni podkład baza klar i mamy piekny samochodzik
Powinno być tak:
1 wersja:
podkład reaktywny->podkład akrylowy 2K->szpachel-> podkład akrylowy2k(lub 1K)->baza->klar

2 Wersja:
podkład epoksydowy->szpachel->podkład epoksydowy(lub podkład akrylowy 2K lub 1K)->baza->klar
Avatar użytkownika
gello1
Gaduła
 
Posty: 723
Dołączył(a): 31 sie 2009, o 15:51
Lokalizacja: LKS

Postprzez arthorius » 5 lut 2012, o 19:11

Ja takie rzeczy wcinam i wstawiam nowe kawałki z arkusza.
Pozdrawiam
Avatar użytkownika
arthorius
Badacz tematu
 
Posty: 311
Dołączył(a): 7 lip 2011, o 11:51
Lokalizacja: Centrum

Postprzez PtasiorSki » 8 lut 2012, o 06:14

kolega pytal o spay a wy juz mu o akuszu bozlachy spawaniu szpachli . kolego moze i radzieckie to ale na wiertarke kamien malutki szlifierski wyjedziesz sobie rdze potem takie cos jak FOSOL potem podkładzik jak dziure wytarles wyczuwalna pod palcem to mozesz dac szpachelki pamietaj zacieraj wieksza kostka niz placek szpachli wtedy bedzie rowno . na szpachelke podklad zapylasz , papier wodny 1000 delikatnie wyrownasz podklad z lakierem nie oklejasz elementu i jak bd mial dobrze dobrany spary cieniutkimi warstwami zapylasz plame i kawalek z org lakierem w ten sposob moze ci sie uda jakos polaczyc lakiery , na koniec "klar" lakier bezbarwny . Pozdrawiam najlepiej na swoim sie nauczyc nie poddawaj sie :P
PtasiorSki
Czytacz
 
Posty: 89
Dołączył(a): 17 paź 2011, o 16:10
Lokalizacja: Suwałki

Postprzez pietrasiak2 » 8 lut 2012, o 08:43

Zgadzam się z kolegą MArcinGOLF i powtórzę żeby rdza nie wyłaziła za pół lub rok to trzeba zerwać rdzę do gołego metalu ja na pierwszą warstwę szpachluję
szpachlą z włóknem szklanym trę i wyrównuję zwykła dlaczego ? Lepsze parametry nie pęka , lepiej trzyma i przede wszystkim dłużej trzyma . A co do lakierów w spray nie mają one chemo utwardzacza na jakąś kropkę to można psiknąć jeżeli ma ktokolwiek dostęp do pistoletu niech dobierze lakier w mieszalni a pewno sprzedają .SPISAĆ NR LAKIERU LUB WZIĄŹĆ JAKIŚ MAŁY ELEMENT DO PODEBRANIA KOLORU JA BIORĘ KLAPKĘ WLEWU PALIWA BO NAJŁATWIEJ ZDEMONTOWAĆ (nie które kolory nawet po 100 g) do tego dokupić bezbarwny i utwardzacz i do roboty .Koszt trochę wyższy nisz spray ale niższy niż u lakiernika Efekt 1000% lepszy niż spray.
PS wiem że tym opisem zakładom lakierniczym robimy źle ale to forum
Pozdrawiam :wstyd: :wstyd: :wstyd:
Avatar użytkownika
pietrasiak2
Members
 
Posty: 2043
Dołączył(a): 29 gru 2011, o 09:52
Lokalizacja: stryków

Postprzez PtasiorSki » 9 lut 2012, o 05:58

kolego nawet mala sprezarka troszke zdolnosci manualnych :) i pistolet nawet za 30 zl z tesco jak na zaprawki ;+ :P serio . po 2 baze (czyli kolor) tylko rozcienczamy 3 warstwy najlepiej , bezbarwny rozcienczamy i dodajemy utwardzacz ale rozcienczac nie przesady bd super rzadki bd piekny polysk ale 99% zacieku heh :P
PtasiorSki
Czytacz
 
Posty: 89
Dołączył(a): 17 paź 2011, o 16:10
Lokalizacja: Suwałki

korozja wlewu paliwa

Postprzez Quba » 11 lut 2012, o 19:18

Mam do was pytanko, przeprowadzał ktoś już taką operacje jak reanimacja przebitej blachy wlewu paliwa. Chodzi mi o ta wnękę jak otwiera się klapkę i wokół tej gumy ruda wyżarła że widać co dzieje się w nadkolu, sprzedać szkoda bo matula ma już go miesiąc i nie narzeka a ruda robi swoje. Obrazek Mile widziane jakieś foto porady jak to pokleić w miarę sens nie.(foto zapożyczone na poniedziałek postaram się coś cyknąć)
Quba
Czytacz
 
Posty: 35
Dołączył(a): 18 lut 2011, o 17:52
Lokalizacja: Podlasie

Postprzez czarus21 » 12 lut 2012, o 13:44

tanio i dobrze wyczyścić do metalu czystego i pomalować hameride jest w podobnym kolorze dostępny chyba ze chcesz pomalować w kolor to napisz to ci powiem co i jak masz zrobić i pytanie czy masz sprężarkę czy będziesz sprejami chlapał
czarus21
Badacz tematu
 
Posty: 386
Dołączył(a): 8 wrz 2011, o 18:40
Lokalizacja: ostróda

Postprzez Quba » 12 lut 2012, o 15:05

Mam dostęp do sprężarki tyle że chwilowo brak dostępu do migomatu. Co do oczyszczania to odpada bo nie mam co czyścic, jak otwieram klapkę to jest tylko wlew paliwa czarna guma i do o koła ruda i dziury wyżarte do nadkola. Krótko mówiąc ubytki blachy do o koła gumy od wlewu i ubytki tej drugiej blachy znajdującej się pod nią a zarazem robiącej za nadkole.
Quba
Czytacz
 
Posty: 35
Dołączył(a): 18 lut 2011, o 17:52
Lokalizacja: Podlasie

Poprzednia stronaNastępna strona

- - -



Powrót do Nadwozie

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości