czarus21 napisał(a):jak nie masz pojęcia to lepiej nie rób ale jak se zdecydujesz to ci podpowiem co i jak
Trzymam Cię za słowo ale jak na razie czekam na odrobinę wolnego i troszeczke słońca!!
Moderator: Moderator
czarus21 napisał(a):jak nie masz pojęcia to lepiej nie rób ale jak se zdecydujesz to ci podpowiem co i jak
mariusz325 napisał(a):http://imageshack.us/photo/my-images/41 ... 0044e.jpg/
MTi napisał(a):mariusz325 napisał(a):http://imageshack.us/photo/my-images/41 ... 0044e.jpg/
Wydech też w kolor?
mariusz325 napisał(a):MTi napisał(a):mariusz325 napisał(a):http://imageshack.us/photo/my-images/41 ... 0044e.jpg/
Wydech też w kolor?
słuchaj jako że pierwsze malowanie to wydech musi być siknięty
PabloSBT napisał(a):najlepiej malować w garażu zamiatamy całą podłogę i moczymy ją wodą, po czym możemy przystępować do pracy ja u siebie robiłem zaprawki z rudej na nadkolach i na jednym nadkolu miałem wgięcie bo w słupka wjechałem a że akurat był na wysokość nadkola to mi wgiął ja malowałem sprayem
najpierw szlifowanie do gołej blachy później malowanie cortainem później czyszczenie benzyną ekstrakcyjną>nakładanie szpachli tam gdzie były ubytki lakieru>czyszczenie szpachli>mycie benzyną ekstrakcyjną malowanie podkładem x2albo 3 (odtłuszczenie)>malowanie kolorem x3 jak ostatnia warstrwa była matowa to można przejść do malowania lakierem bezbarwnym x3 i na koniec po 48 godzinach polerowanie i jest cacy
ale na następnie malowanie zamierzam kupić kompresor i pistolet spray jest dobry ale pistoletem się inaczej maluje
a i pamiętaj o tym że malujemy do elementu np jak ja malowałem nadkole to malowałem do dołu listwy na drzwiach i nie widać że inny lakier jest
Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 18 gości