bąble rdzy

Wszystkie informacje o elementach nadwozia

Moderator: Moderator

Postprzez MTi » 13 mar 2012, o 19:29

czyli to co chropowate to po prostu kurz? ;d
MTi
Badacz tematu
 
Posty: 291
Dołączył(a): 12 kwi 2011, o 18:41
Lokalizacja: KN-a

 

Postprzez Opik » 13 mar 2012, o 19:57

Albo delikatnie łuszczący się lakier, bo był źle położony
Avatar użytkownika
Opik
Members
 
Posty: 7058
Dołączył(a): 28 lis 2011, o 22:22
Lokalizacja: Lublin
Silnik: 2.0
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez mariusz325 » 13 mar 2012, o 20:13

MTi napisał(a):czyli to co chropowate to po prostu kurz? ;d


nawet jeśli ci sie złapie mały kurz to dlatego matujesz po malowaniu żeby wyrównać lakier żeby był równiutki ,nawet czasami delikatną cytrynke zrobisz na lustro tylko grubsza warstwa lakieru musi być nałożona i po polerce masz cacy ;-)
Avatar użytkownika
mariusz325
Gaduła
 
Posty: 488
Dołączył(a): 18 gru 2011, o 12:23
Lokalizacja: SMI
Rocznik: 1996
Silnik: 1900
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez PabloSBT » 13 mar 2012, o 23:05

MTi napisał(a):
i efekt chropowatej powierzchni u ciebie nie wystąpił? D mam caly blotnik do malowania i nie wiem czy oddać to do lakiernika ... czy samemu pstryknąć tylko jak ostatnio siusialem lakierem to chropowate takie mi wyszlo ;/

ja robiłem tak że malowałem podkładem jechałem go papierem wodnym wszystko się wyrównało a później tylko pomalowałem na kolor 3 razy i jak ostatnia warstwa była matowa to pomalowałem bezbarwnym jak pomalowałem to kolor się różnił od tego z nadwozia był jaśniejszy ale po kilku dniach się zrównał i nawet nie widać gdzie był malowany :D na koniec się poleruje i wtedy wszystko jest gładziutkie i równiutkie :) ważne jest żeby polerować polerką lub szlifierką bo ręcznie za chiny nie dasz rady spolerować żeby było gładziutkie :P jutro dam zdjęcia pod kątem gdzie było malowane to zobaczysz jak wygląda tyle że ja na razie nie polerowałem :(

a to chropowate to nie jest kurz tylko spray ma taką końcówkę :P bezbarwny miałem z lepszą końcówką bardziej rozdrabniała i było idealnie gładkie gdy nim malowałem
PabloSBT
Members
 
Posty: 955
Dołączył(a): 14 sie 2009, o 11:06
Lokalizacja: TKI | Kielce

Postprzez MTi » 16 mar 2012, o 20:49

PabloSBT napisał(a):
MTi napisał(a):
i efekt chropowatej powierzchni u ciebie nie wystąpił? D mam caly blotnik do malowania i nie wiem czy oddać to do lakiernika ... czy samemu pstryknąć tylko jak ostatnio siusialem lakierem to chropowate takie mi wyszlo ;/

ja robiłem tak że malowałem podkładem jechałem go papierem wodnym wszystko się wyrównało a później tylko pomalowałem na kolor 3 razy i jak ostatnia warstwa była matowa to pomalowałem bezbarwnym jak pomalowałem to kolor się różnił od tego z nadwozia był jaśniejszy ale po kilku dniach się zrównał i nawet nie widać gdzie był malowany :D na koniec się poleruje i wtedy wszystko jest gładziutkie i równiutkie :) ważne jest żeby polerować polerką lub szlifierką bo ręcznie za chiny nie dasz rady spolerować żeby było gładziutkie :P jutro dam zdjęcia pod kątem gdzie było malowane to zobaczysz jak wygląda tyle że ja na razie nie polerowałem :(

a to chropowate to nie jest kurz tylko spray ma taką końcówkę :P bezbarwny miałem z lepszą końcówką bardziej rozdrabniała i było idealnie gładkie gdy nim malowałem

A no Dzieki ;p ps.. jakimi papierami to matujecie?
MTi
Badacz tematu
 
Posty: 291
Dołączył(a): 12 kwi 2011, o 18:41
Lokalizacja: KN-a

Problem z blacharką

Postprzez kris019 » 17 mar 2012, o 19:34

Cześć!
Miałem ostatnio stłuczkę :-( golfem 3 z benzyniakiem 1,4 z 96 roku., i nie wiem jak powinna wyglądać blacha pod lewym błotnikiem bo chciałbym wyklepać i złożyć od nowa.
Najchętniej poprosił o zdjęcia tej blachy.
kris019
Berbeć
 
Posty: 14
Dołączył(a): 17 mar 2012, o 18:59
Lokalizacja: Koziegłowy

Postprzez Kosmoaaz » 17 mar 2012, o 19:44

Avatar użytkownika
Kosmoaaz
Czytacz
 
Posty: 67
Dołączył(a): 7 sty 2012, o 13:15
Lokalizacja: Okolice Łodzi

Postprzez mariusz325 » 17 mar 2012, o 19:45

Papier 800- 1200 na mokro lub sucho 600-800 ;-)
Avatar użytkownika
mariusz325
Gaduła
 
Posty: 488
Dołączył(a): 18 gru 2011, o 12:23
Lokalizacja: SMI
Rocznik: 1996
Silnik: 1900
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez kris019 » 17 mar 2012, o 19:56

Po zdemontowaniu błotnika to za nim jest blacha do której jest przykręcony to jest przy reflektorzer.
kris019
Berbeć
 
Posty: 14
Dołączył(a): 17 mar 2012, o 18:59
Lokalizacja: Koziegłowy

Postprzez thomasg » 17 mar 2012, o 19:59

kris019, najlepiej odkręć błotnik po drugiej stronie i bedziesz miał jak na dłoni, łatwy dostęp aby pomierzyć a i wzrokowo lepiej to wtedy ogarnąć . ;-)
był MÓJ DRAGOONGREEN jest Borówka VARIANT
Avatar użytkownika
thomasg
Gaduła
 
Posty: 508
Dołączył(a): 26 mar 2011, o 16:17
Lokalizacja: 44-335

Postprzez kris019 » 17 mar 2012, o 20:01

tak zrobiłem ale z strony pasażera jest całkiem inaczej :-/
kris019
Berbeć
 
Posty: 14
Dołączył(a): 17 mar 2012, o 18:59
Lokalizacja: Koziegłowy

Postprzez Kosmoaaz » 17 mar 2012, o 20:03

Obrazek


Wskaż w którym miejscu to jest, bo chyba kojarzę, że chodzi Ci o tą blachę która jest przy kolumnie mc`phersona
Avatar użytkownika
Kosmoaaz
Czytacz
 
Posty: 67
Dołączył(a): 7 sty 2012, o 13:15
Lokalizacja: Okolice Łodzi

Poprzednia stronaNastępna strona

- - -



Powrót do Nadwozie

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 24 gości

cron