bąble rdzy

Wszystkie informacje o elementach nadwozia

Moderator: Moderator

Postprzez kris019 » 17 mar 2012, o 20:11

chodzi mi o blachę tuż przy lewym reflektorze do niej przykręcony jest błotnik od samego przodu tam są dwie śruby mocujące
kris019
Berbeć
 
Posty: 14
Dołączył(a): 17 mar 2012, o 18:59
Lokalizacja: Koziegłowy

 

Postprzez thomasg » 17 mar 2012, o 20:15

Obrazek

?
był MÓJ DRAGOONGREEN jest Borówka VARIANT
Avatar użytkownika
thomasg
Gaduła
 
Posty: 508
Dołączył(a): 26 mar 2011, o 16:17
Lokalizacja: 44-335

Postprzez kris019 » 17 mar 2012, o 20:17

Właśnie tam uderzyłem i całość była zgnieciona niewiem czy dobrze myślę bo wydaje mi się że tam jest przetłoczenie półokrągłe tuż za pierwszym otworem

[ Dodano: 2012-03-17, 19:21 ]
thomasg, to co na fotce pokazałeś to kupiłem na szrocie i do wzmocnienia nie przykręcasz błotnika

[ Dodano: 2012-03-17, 19:24 ]
Już znalazłem http://img19.allegroimg.pl/photos/orygi ... 05696578_3
kris019
Berbeć
 
Posty: 14
Dołączył(a): 17 mar 2012, o 18:59
Lokalizacja: Koziegłowy

Postprzez thomasg » 17 mar 2012, o 20:39

do wzmocnenia nie, ta blacha jest tak jakby za/pod tą półką reflektora w pasie pzrednim, to wzmocnienie nie wiem skąd sie wzięło na fotce :-D
Ostatnio edytowano 17 mar 2012, o 20:39 przez thomasg, łącznie edytowano 1 raz
był MÓJ DRAGOONGREEN jest Borówka VARIANT
Avatar użytkownika
thomasg
Gaduła
 
Posty: 508
Dołączył(a): 26 mar 2011, o 16:17
Lokalizacja: 44-335

Postprzez Kosmoaaz » 17 mar 2012, o 20:39

No to mówie że chodzi ci o blachę przy kolumnie mcphersona. A podłużnica nie była ruszona przy kolizji?
Avatar użytkownika
Kosmoaaz
Czytacz
 
Posty: 67
Dołączył(a): 7 sty 2012, o 13:15
Lokalizacja: Okolice Łodzi

Postprzez kris019 » 17 mar 2012, o 20:48

Chyba nie ruszona.
kris019
Berbeć
 
Posty: 14
Dołączył(a): 17 mar 2012, o 18:59
Lokalizacja: Koziegłowy

Postprzez Kosmoaaz » 17 mar 2012, o 20:56

Sprawdź to ;) bo pas przedni nie będzie pasował to po pierwsze a po drugie własne bezpieczeństwo
Avatar użytkownika
Kosmoaaz
Czytacz
 
Posty: 67
Dołączył(a): 7 sty 2012, o 13:15
Lokalizacja: Okolice Łodzi

Postprzez wiesuaf » 18 mar 2012, o 12:39

Dołączam się do tematu.

Co zrobić z taką "przyjaciółką" pod tylną szybą?

Obrazek
Obrazek

Po deszczu można było zaobserwować piękny rdzawy zaciek pod pęknięciem - wniosek prostu jak konstrukcja cepa - rdza.
Dysponować będę tylko sprayem, oczywiście jeśli nabijają wymieszany lakier w puszkę, szczerze nie wiem.

Prosta sprawa: odrywamy to cudeńko i czyścimy to miejsce przy okazji zeszlifowując odrobinę lakieru po bokach tegoż cuda, tak? I następnie postępuję w sposób jaki opisał Pablo?

Proszę mnie ewentualnie poprawić :)
wiesuaf
Berbeć
 
Posty: 11
Dołączył(a): 25 sie 2011, o 21:14
Lokalizacja: Śląsk

Postprzez mariusz325 » 19 mar 2012, o 19:56

Zrywasz ten stary kit,potem jedziesz boki żeby dostać sie do gołej blachy jak już masz rdze na górze to ogień w nią np. kątówka z tarczą co ma papier ścierny i czyscisz ładnie jak najwięcej do czystej blachy.Potem kit,pare warstw i szlifujesz do równego jak już osiągniesz ładną równość to walisz na ten kit ładnie podkład ,matujesz go i kładziesz lakier .Pomiętaj aby przed każdym nakładaniem szpachli czy podkładu czy lakieru powierzchnia musi być czysta sucha i odtłuszczona. ;-)
Avatar użytkownika
mariusz325
Gaduła
 
Posty: 488
Dołączył(a): 18 gru 2011, o 12:23
Lokalizacja: SMI
Rocznik: 1996
Silnik: 1900
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez wiesuaf » 19 mar 2012, o 21:52

Dzięki bardzo. Czyli szpachli kilka warstw a nie na raz wszystko?
Czekam na słoneczny weekend i postaram się z tym uporać. A jak to się będzie miało do reszty lakieru? Czy będzie to bardzo widoczne?
Mój aktualny lakier ma ponad 2 lata, więc może aż tak wielkiej różnicy nie będzie.
Wiadomo, że lepiej byłoby cały element już machnąć na nowo, ale niestety aktualnie nie mam jak skołować kompresora i nie dysponuje jakimkolwiek zapasem gotówki :)

Potem jeszcze wrzucę tutaj zdjęcia zderzaka bo też popękał i nie mam pomysłu jak się z tym uporać bo mimo, że kit popękał to mocno się trzyma :)
wiesuaf
Berbeć
 
Posty: 11
Dołączył(a): 25 sie 2011, o 21:14
Lokalizacja: Śląsk

Postprzez mariusz325 » 19 mar 2012, o 22:06

Wszystko zależy jak będziesz miećdobrany lakier ,jak będzie dobrze dobrany i dobrze siknięty to nawet nie poznasz .
Avatar użytkownika
mariusz325
Gaduła
 
Posty: 488
Dołączył(a): 18 gru 2011, o 12:23
Lokalizacja: SMI
Rocznik: 1996
Silnik: 1900
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez wiesuaf » 19 mar 2012, o 22:30

mariusz325 napisał(a):Wszystko zależy jak będziesz miećdobrany lakier ,jak będzie dobrze dobrany i dobrze siknięty to nawet nie poznasz .

Właśnie o jakość tego lakieru jakoś bardziej się martwię aniżeli o swoje umiejętności manualne. Zresztą zobaczymy jak to wyjdzie w przysłowiowym "praniu" :)
wiesuaf
Berbeć
 
Posty: 11
Dołączył(a): 25 sie 2011, o 21:14
Lokalizacja: Śląsk

Poprzednia stronaNastępna strona

- - -



Powrót do Nadwozie

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości

cron