bąble rdzy

Wszystkie informacje o elementach nadwozia

Moderator: Moderator

Postprzez gello1 » 30 mar 2012, o 00:22

brunox sam w sobie jest podkładem epoksydowym- ale ja nie wierzę w takie specyfiki
Avatar użytkownika
gello1
Gaduła
 
Posty: 723
Dołączył(a): 31 sie 2009, o 15:51
Lokalizacja: LKS

 

Postprzez rafal9119 » 30 mar 2012, o 07:48

wielke dzieki koledzy nie wiedziałem ze aż tyle zainteresowanych bedzie tym tematem. teraz to bede wiedział co robic.
MĄDRA SOWA RADZI: LEGALIZOWAC I SADZIĆ!!!!
rafal9119
Members
 
Posty: 943
Dołączył(a): 16 paź 2011, o 19:26
Lokalizacja: Pisz- NPI

Postprzez daniel93 » 30 mar 2012, o 16:50

gello1, mam pytanko o koszt tego całego towaru żeby zrobić taką zaprawkę;) Jak ktoś to robi któryś raz to wiadomo, że część tych specyfików ma już u siebie; chodzi o koszt kupna wszystkiego;)
daniel93
Berbeć
 
Posty: 15
Dołączył(a): 30 lip 2011, o 18:47
Lokalizacja: Wielkopolska

Postprzez Radekb351 » 30 mar 2012, o 18:43

gello1 napisał(a):Szpachlówka i docieranie z użyciem zmywacza silikonowego w ostatnim etapie. podsuszanie suszarką i przerwa 3h


Jeżeli kładziemy grubsza warstwę szpachli (3-5mm) radził bym odczekać ok 6h,
bo może występować efekt padania. ;-)
Avatar użytkownika
Radekb351
Gaduła
 
Posty: 720
Dołączył(a): 12 lut 2011, o 22:53
Lokalizacja: STW

Postprzez czarus21 » 30 mar 2012, o 19:08

gelo wytłumacz mi 1 rzecz przycierałeś szpachel z silikonem :looka: tak jak się matuje na mokro bo nie rozumiem sensu i 5 warstw lakieru na takim małym punkcie to ty nie miałeś tam kantu tylko krawężnik ja pracuje jako lakiernik 5 lat możne i nie dużo ale o nie których twoich metodach słyszę 1 raz


i jeszcze efekt padania czy siadania szpachli przyczyna suszenia suszarka i nie danie szpachli czasu na całkowite i ze tak powiem naturalne wyschniecie czyli nie tak jak książka pisze
czarus21
Badacz tematu
 
Posty: 386
Dołączył(a): 8 wrz 2011, o 18:40
Lokalizacja: ostróda

Postprzez gello1 » 30 mar 2012, o 20:02

daniel93, koszt to w 150zł powinieneś się zmieścić.
Radekb351 napisał(a):Jeżeli kładziemy grubsza warstwę szpachli (3-5mm) radził bym odczekać ok 6h,
bo może występować efekt padania.
u mnie była cieniutka warstewka szpachli bo nie było ubytku blachy.
czarus21 napisał(a):gelo wytłumacz mi 1 rzecz przycierałeś szpachel z silikonem tak jak się matuje na mokro bo nie rozumiem
przycierałem na sucho ale jak przytarłem to musiałem zmyć pył i ocenić powierzchnię i jej równość a wiadomo na mokro lepiej widać jak wygląda powierzchnia. A zamiast wody lub benzyny ekstrakcyjnej użyłem ZMYWACZA SILIKONÓW:

Obrazek

czarus21 napisał(a):i 5 warstw lakieru na takim małym punkcie to ty nie miałeś tam kantu tylko krawężnik ja pracuje jako lakiernik 5 lat możne i nie dużo ale o nie których twoich metodach słyszę 1 raz

to były bardzo cieniutkie warstwy.
czarus21 napisał(a): jeszcze efekt padania czy siadania szpachli przyczyna suszenia suszarka i nie danie szpachli czasu na całkowite i ze tak powiem naturalne wyschniecie czyli nie tak jak książka pisze

nic nie siadło, nie ma żadnych rys. Jest spoko :-D
Avatar użytkownika
gello1
Gaduła
 
Posty: 723
Dołączył(a): 31 sie 2009, o 15:51
Lokalizacja: LKS

Postprzez czarus21 » 30 mar 2012, o 21:19

to przepraszam dobrze mówisz z przemywaniem sylikonem ale na przyszłość dokup do zestawu spot czy jak inni nazywają łącznik bazowy czy tam lakieru zaoszczędzisz sobie trochę polerowania i nie będziesz musiał klejic do kantu tylko tym połączysz stary lakier z nowym tylko nie wiem jak to wyjdzie na lakierach z puszki ale jak na amatorkę całkiem niezłe tylko nie maluj już do kantu
czarus21
Badacz tematu
 
Posty: 386
Dołączył(a): 8 wrz 2011, o 18:40
Lokalizacja: ostróda

Postprzez gello1 » 30 mar 2012, o 21:22

czarus21, ale popatrz na zdjęcia do zobaczysz, że taśma nie jest klejona na ostro tylko na łuk i dlatego nie miałem progu po położeniu bazy i klaru.Położyłem bazę i podkleiłem wyżej i puściłem wyżej klar :cisza:
Avatar użytkownika
gello1
Gaduła
 
Posty: 723
Dołączył(a): 31 sie 2009, o 15:51
Lokalizacja: LKS

Postprzez czarus21 » 30 mar 2012, o 23:19

no dobrze ja tylko mówię ze jak będziesz się jeszcze kiedyś bawił w malowanie do żeby to jakoś ogarnąć ładnie :-D
czarus21
Badacz tematu
 
Posty: 386
Dołączył(a): 8 wrz 2011, o 18:40
Lokalizacja: ostróda

Postprzez gello1 » 31 mar 2012, o 00:24

wiem że jest taki rozpuszczalnik do łączenia bazy. Miałem go zastosować ale miałem za małe zaprawki i bez sensu by to było
Avatar użytkownika
gello1
Gaduła
 
Posty: 723
Dołączył(a): 31 sie 2009, o 15:51
Lokalizacja: LKS

Postprzez revor » 31 mar 2012, o 11:57

W takim razie gello1 po tej technice podklejania taśmą nie było żadnego progu ze starym lakierem? Zostawiłeś tak pomalowany błotnik bez żadnej polerki? Nie widać różnicy? Daj fotkę tego elementu już bez taśmy maskującej ;-)
Pisałeś o tej technice klejenia taśmy, o tym, że po nałożeniu bazy podkleiłeś wyżej, a co w takim razie mam zrobić jak ja mam akryl i jest tylko jednoskładnikowy?
Zapraszam do skomentowania mojego Golfera ;)
http://www.golf3.pl/topics2/golf-mk3-aam-vt37083.htm
Avatar użytkownika
revor
Badacz tematu
 
Posty: 157
Dołączył(a): 2 wrz 2011, o 01:10
Lokalizacja: Leszno

Postprzez Radekb351 » 31 mar 2012, o 15:22

revor, Akryl jest dwu składnikowy (kolor + utwardzacz). Wszystko robisz jak napisał gello1, ale zamiast bazy i klaru dajesz dwie warstwy akrylu.
Po kilku dniach szlifujesz papierem 1500 później 2000 na wodę (uważając żeby nie przetrzeć akrylu , ale zgubić próg) i polerujesz mechanicznie.
Avatar użytkownika
Radekb351
Gaduła
 
Posty: 720
Dołączył(a): 12 lut 2011, o 22:53
Lokalizacja: STW

Poprzednia stronaNastępna strona

- - -



Powrót do Nadwozie

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 9 gości

cron