bąble rdzy

Wszystkie informacje o elementach nadwozia

Moderator: Moderator

Postprzez gello1 » 5 sie 2012, o 22:00

bioly21 napisał(a):mam tez 3 ogniska rdzy ktore sam sobie zrobilem a mianowicie zjechalem do blachy podszpachlowalem i jutro oddaje auto do znajomego lakiernika

jak nie dałeś podkładu pod szpachel to do d..py taka robota. I lakierowanie jest bez sensu bo i tak rdza go wypcha.
Avatar użytkownika
gello1
Gaduła
 
Posty: 723
Dołączył(a): 31 sie 2009, o 15:51
Lokalizacja: LKS

 

Postprzez bioly21 » 5 sie 2012, o 23:18

gello1 napisał(a):
bioly21 napisał(a):mam tez 3 ogniska rdzy ktore sam sobie zrobilem a mianowicie zjechalem do blachy podszpachlowalem i jutro oddaje auto do znajomego lakiernika

jak nie dałeś podkładu pod szpachel to do d..py taka robota. I lakierowanie jest bez sensu bo i tak rdza go wypcha.


kumpel lakiernik od kilkunastu lat trudniacy sie w tym zawodzie powiedzial mi ze NIGDY prze nigdy w zyciu pod szpachle na rdze nie daje sie podkladu tego co pod farbe !!! jedynie specjalny preparat na rdze czy cos takiego ktory od niego dostalem a podklad na szpachle !!!
Ostatnio edytowano 5 sie 2012, o 23:33 przez bioly21, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
bioly21
Gaduła
 
Posty: 497
Dołączył(a): 1 mar 2012, o 15:22
Lokalizacja: Niepołomice/Kraków

Postprzez gello1 » 5 sie 2012, o 23:24

bioly21 napisał(a):jedynie specjalny preparat ktory od niego dostalem

preparat jak się zwie??? mówisz o jakimś odrdzewiaczu???
.
A napisz czy docierałeś szpachlę na mokro wodą. Jak tak to napoiłeś ją wodą.
Przy renowacji blach stosuje się podkład reaktywny(poczytaj co to jest)i go się izoluje podkładem akrylowym 2K i na to szpachla i masz spokój.
Avatar użytkownika
gello1
Gaduła
 
Posty: 723
Dołączył(a): 31 sie 2009, o 15:51
Lokalizacja: LKS

Postprzez bioly21 » 5 sie 2012, o 23:35

gello1 kompletnie sie na tym nie znam zrobilem tak jak mi kazal bo on nie mial czasu , szlifierka do golej zdrowej blachy , na to ten preparat ale niestety nie wiem jak sie zwie jutro w garazu sprawdze to napisze , na to jakis podklad tez nie wiem jak sie nazywa ale napewno inny niz pod farbe , na to szpachla z włóknem szklanym doszlifowana papierem wodnym i na to bedzie podklad akrylowy farba i bezbarwny ale to juz nie na moje sily :) ja zrobilem robote do szpachlowania i wyszlifowania ladnie
Avatar użytkownika
bioly21
Gaduła
 
Posty: 497
Dołączył(a): 1 mar 2012, o 15:22
Lokalizacja: Niepołomice/Kraków

Postprzez Radekb351 » 6 sie 2012, o 20:53

Preparaty to pewnie burnox , cortanin , r-stop.

Kolega nie ma racji, tak jak pisze gello1,

gello1 napisał(a):rzy renowacji blach stosuje się podkład reaktywny(poczytaj co to jest)i go się izoluje podkładem akrylowym 2K i na to szpachla i masz spokój.


A na blachy wolne od rdzy i piaskowane daje epoksydowy, szpachle, epoksydowy, akrylowy, "kolor".
Epoksydowy ma za zadanie odizolowywać kolejne warstwy.
Avatar użytkownika
Radekb351
Gaduła
 
Posty: 720
Dołączył(a): 12 lut 2011, o 22:53
Lokalizacja: STW

Postprzez gello1 » 6 sie 2012, o 21:47

Radekb351, dobrze gada Chodzi właśnie o izolacje
Avatar użytkownika
gello1
Gaduła
 
Posty: 723
Dołączył(a): 31 sie 2009, o 15:51
Lokalizacja: LKS

Podłoga i rdza

Postprzez Dargas » 10 sie 2012, o 22:14

Czym najlepiej zakonserwować podłogę? Przedtem trzeba oczyścić do gołej blachy? Czy tylko szczotka?
Purchle rdzy na lakierze najlepiej zedrzeć papierem i czym najlepiej pomalować ze by dalej nie rdzewiało?
Dargas
Czytacz
 
Posty: 47
Dołączył(a): 19 cze 2012, o 17:20
Lokalizacja: Kuj-Pom

Postprzez Opik » 10 sie 2012, o 22:53

jak masz dziury to to trzeba zrobic a nie konserwowac...
zwykla antykorozyjna jak chcesz na szybko
Avatar użytkownika
Opik
Members
 
Posty: 7058
Dołączył(a): 28 lis 2011, o 22:22
Lokalizacja: Lublin
Silnik: 2.0
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez kviat » 11 sie 2012, o 06:22

widzę temat trochę się rozwinął ;p. Z braku czasu przez pracę dalej nie mam zdjęć... Co do ceny... 2,9 tyś była dlatego że golf był bez ubezpieczenia od ponad roku czasu. Przegląd też się kończył. Na samochodzie nie widać nigdzie ognisk rdzy. No może po za małym u dołu drzwi. Podłoga była robiona przez poprzedniego właściciela. Samochód po prostu był malowany cały i w niektórych miejscach lakier ma inny odcień. Czego z bliska nie widać. Dopiero z 3 piętra z góry to zauważyłem na masce. Dlatego się zastanawiam czy nałożone jest dużo szpachli. Zauważyłem też że był bity z przodu. I przedni zderzak nie pasuje. Tutaj kolejne pytanie : zderzaki od 5d różnią się od tych 3d? Albo na co patrzeć przy kupnie? Bo ten po prostu jest jakby za mały... Duża luka jest z przodu.
Avatar użytkownika
kviat
Czytacz
 
Posty: 24
Dołączył(a): 3 sie 2012, o 23:08
Lokalizacja: Gdańsk

Postprzez Opik » 11 sie 2012, o 12:09

Są takie same we wszystkich wersjach, Vento z kolei ma tak jakby bardziej nadmuchany, ale też pasuje. Niemożliwe że jest za mały, popraw go na śrubach jak coś jest źle spasowane. Możliwe że zderzak jest ok a pas przedni jest źle złożony
Avatar użytkownika
Opik
Members
 
Posty: 7058
Dołączył(a): 28 lis 2011, o 22:22
Lokalizacja: Lublin
Silnik: 2.0
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Dinuś » 11 sie 2012, o 12:23

vento jest taki sam różnie sie tylko ilością szczebelków pod rejestracją nadmuchany jest usa :P a tak to zderzaki 3d 5d są takie same , zdejmij zderzak i go popraw , a najlepiej jak zdjecia wkleisz bo tak to sobie mozna wyobrażać
Avatar użytkownika
Dinuś
Members
 
Posty: 1506
Dołączył(a): 29 wrz 2009, o 14:02
Lokalizacja: Pruszcz Gdański

Postprzez kviat » 11 sie 2012, o 13:07

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

[ Dodano: 2012-08-17, 13:56 ]
zdjęcia są ;d więc jakie opinie?
Avatar użytkownika
kviat
Czytacz
 
Posty: 24
Dołączył(a): 3 sie 2012, o 23:08
Lokalizacja: Gdańsk

Poprzednia stronaNastępna strona

- - -



Powrót do Nadwozie

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 16 gości