bąble rdzy

Wszystkie informacje o elementach nadwozia

Moderator: Moderator

Postprzez Taksi » 14 gru 2012, o 16:25

Myślisz ze w 50 zeta bym się zamknol??? Bo wiesz tak nie opodal jest bak benzyny :(
Avatar użytkownika
Taksi
Gaduła
 
Posty: 624
Dołączył(a): 5 paź 2011, o 21:28
Lokalizacja: Lębork

 

Postprzez Andrew » 14 gru 2012, o 16:58

no ja bym cie wiecej niz 30PLN nie skasowal :-D
Avatar użytkownika
Andrew
Badacz tematu
 
Posty: 179
Dołączył(a): 24 maja 2012, o 19:09
Lokalizacja: pruszcz gdanski

Rdza

Postprzez Dres » 29 sty 2013, o 21:18

pojawily sie u mnie na aucie poczatki rdzy, na klepie bagaznika i na kazdym nadkolu (ale tak wewnatrz na 1 rzut oka nie widac ich) rdzy jest ogolnie malo ale w wielu miejscach, mam pytanie ile by kosztowalo usuniecie calej rdzy z auta (okolo 5 elementow) i lepiej to robic odrazu czy poczekac do konca zimy?
Dres
Berbeć
 
Posty: 3
Dołączył(a): 29 sty 2013, o 21:09
Lokalizacja: Katowice

Postprzez Czesio207 » 29 sty 2013, o 21:48

Poczekaj do końca zimy, same usuwanie rdzy nie bd drogie tylko malowanie ;)
Wszystko o moim golfie --->
Mój samochód ma 160 lat i zaraz mu się urwie zawieszenie ale driftuje nim jak :cenzura:
Avatar użytkownika
Czesio207
Gaduła
 
Posty: 696
Dołączył(a): 1 gru 2012, o 04:00
Lokalizacja: Racibórz/Nędza

Postprzez Dres » 29 sty 2013, o 22:09

to ile moze to kosztowac, cale autko?
Dres
Berbeć
 
Posty: 3
Dołączył(a): 29 sty 2013, o 21:09
Lokalizacja: Katowice

Postprzez K@mil » 29 sty 2013, o 22:18

Zaprawki najlepiej robic w lato :) jak zniknie syf z drog i będzie ciepło :)

Co do ceny zaprawek to zaprawka jest czasem drozsza niz malowanie calego elementu... i zaprawki mało kto chce robić ponieważ sa pracochłonne :)

Cena zalezy od regionu, najlepiej umówić sie na kwote za wszystkie zaprawki :) np za 5 zaprawek 400zł itp...
Znajdz sobie jakiegos lakiernika i jedz pogadać...
Avatar użytkownika
K@mil
POMOCNIK
POMOCNIK
 
Posty: 4895
Dołączył(a): 30 lis 2007, o 19:15
Lokalizacja: NDZ/CT

Postprzez teac27 » 30 sty 2013, o 16:27

zaprawki w niewidocznych miejscach możesz wykonać sam :) chyba że nie masz żadnego sprzętu i iejsca na takie zabiegi .. każdy element możesz przygotować do lakierowania też sam i dać tylko do pryśnięcia .. klape pewnie będzie trzeba całą malować .. i być może wycinać szybe bo pewnie pod nią rdzewieje i pod listwą rejestracji :)
teac27
Czytacz
 
Posty: 115
Dołączył(a): 7 mar 2012, o 14:59
Lokalizacja: Podkarpacie

Postprzez michu93 » 9 mar 2013, o 18:09

panowie czy z tym co widać poniżej da radę coś zrobić?
już są dwie dziurki takiej wielkości ale ogólnie cały pasek pod rejestracją możnaby zrobić.
trzeba tam wspawać blachę czy jak?
Obrazek
Avatar użytkownika
michu93
Czytacz
 
Posty: 135
Dołączył(a): 1 gru 2012, o 18:25
Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski

Postprzez RuLLeZ » 6 kwi 2013, o 22:02

michu93, wymieniaj klapę bo próchno :-D Ja bym tak zrobił :-D
Panowie jaki myślicie za ile czasu zacznie mi golfika brać ruda? :-D Golfik z grudnia 98 roku i jak na razie jest jedno maluteńkie ognisko rdzy, wielkości główki od zapałki na tylnej klapie od spodu. Golfik oczywiście niemalowany był jeszcze. No tylko drzwi. :lol:
JEŚĆ MOŻNA WSZYSTKO, SPAĆ MOŻNA WSZĘDZIE ALE JEŹDZIĆ TO TYLKO VW!

Ex Variant 1.9 TD AAZ : http://www.golf3.pl/topics2/wysluzony-v ... t38583.htm
New Variant 1.9 TDI: http://www.golf3.pl/topics2/golf-iii-va ... htm#383008
Avatar użytkownika
RuLLeZ
Badacz tematu
 
Posty: 392
Dołączył(a): 30 paź 2010, o 21:34
Lokalizacja: Pyrzyce [ZPY]

Postprzez gello1 » 6 kwi 2013, o 22:07

RuLLeZ napisał(a):michu93, wymieniaj klapę bo próchno Ja bym tak zrobił
Panowie jaki myślicie za ile czasu zacznie mi golfika brać ruda? Golfik z grudnia 98 roku i jak na razie jest jedno maluteńkie ognisko rdzy, wielkości główki od zapałki na tylnej klapie od spodu. Golfik oczywiście niemalowany był jeszcze. No tylko drzwi.
a robiłeś niedawno jakąś konserwację profili zamkniętych? Bo jak nie to to cienko. Wszyscy myślą, że położą gumę lub polakierują a takie coś jak "profile zamknięte" olewają. A to wlaśnie w nich zaczyna się KORO-DENTEX :D

[ Dodano: 2013-04-06, 21:09 ]
michu93, co do klapy to wyczyścić rdzę(wyciąć) zrobić łatkę i wykończyć lakierniczo Lub szukać drugiej klapy
Avatar użytkownika
gello1
Gaduła
 
Posty: 723
Dołączył(a): 31 sie 2009, o 15:51
Lokalizacja: LKS

Postprzez RuLLeZ » 7 kwi 2013, o 16:06

gello1, nic nie było robione. Dzisiaj myjąc golfa zauważyłem parę ognisk rdzy których jeszcze przed zimą nie było. Zaczyna się tego robić dosyć sporo więc trzeba coś zacząć działać bo mi go zje ruda po kolejnej zimie albo dwóch :-(
JEŚĆ MOŻNA WSZYSTKO, SPAĆ MOŻNA WSZĘDZIE ALE JEŹDZIĆ TO TYLKO VW!

Ex Variant 1.9 TD AAZ : http://www.golf3.pl/topics2/wysluzony-v ... t38583.htm
New Variant 1.9 TDI: http://www.golf3.pl/topics2/golf-iii-va ... htm#383008
Avatar użytkownika
RuLLeZ
Badacz tematu
 
Posty: 392
Dołączył(a): 30 paź 2010, o 21:34
Lokalizacja: Pyrzyce [ZPY]

Postprzez gello1 » 7 kwi 2013, o 16:27

RuLLeZ, słuchaj wszystko zaczyna się w profilach i zaczyn pękać masa usczelniającą na łączeniu blach( w końcu to jest już 15-20 lat to ma prawo).
Dlatego im wcześniej tym mniej szlifowania usuwania rdzy. JA już widziałem jak w MK4 odpada płatami farba z ocynku na nadkolach z przodu i auto 11-12 lat.
Avatar użytkownika
gello1
Gaduła
 
Posty: 723
Dołączył(a): 31 sie 2009, o 15:51
Lokalizacja: LKS

Poprzednia stronaNastępna strona

- - -



Powrót do Nadwozie

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości