bąble rdzy

Wszystkie informacje o elementach nadwozia

Moderator: Moderator

Postprzez ksenonn » 8 paź 2008, o 10:56

a czym tu sie chwalic, jak sie wie jak i ma sie czym to mozna dzialac..

no chyba, ze to bardzo drobne uszkodzenia, ze mozna zapaleczka zapunktowac odbity lakier, sam ostatnio zrobilem sobie na masce pare takich drobnych punkcikow..

lakier w sprayu na wieksze naprawy nie polecam, jego najwiekszy problem to brak utwardzacza.. taka prowizora
Avatar użytkownika
ksenonn
Czytacz
 
Posty: 122
Dołączył(a): 22 wrz 2008, o 11:48
Lokalizacja: Krakow

 

Postprzez kriss85 » 8 paź 2008, o 11:11

ksenonn napisał(a):szkoda Twojej roboty, czasu i tak zaraz wyjdzie spowrotem rdza..

na prowizorke szkoda kasy i czasu

pewnie nie dasz odpowiedniego podkladu... :hyhy:


Wiem jak sie za to zabrać , czytałem sporo na forum o tym, no i sam już to robiłem w moim poprzednim golfie. Pytałem tylko kolego o lakier jaki ma być. ;-)
Avatar użytkownika
kriss85
Czytacz
 
Posty: 84
Dołączył(a): 18 cze 2008, o 18:46
Lokalizacja: KMY ok. Myślenic

Postprzez ksenonn » 8 paź 2008, o 11:21

bierzesz klapke od wlewu paliwa i Ci odpowiedni lakier dobiora

zapodaj zdjecia miejsc gdzie Ci sie rdza pojawila, wspolnie cos poradzimy :-)
Avatar użytkownika
ksenonn
Czytacz
 
Posty: 122
Dołączył(a): 22 wrz 2008, o 11:48
Lokalizacja: Krakow

Postprzez marcinkoz2910 » 8 paź 2008, o 13:14

ksenonn napisał(a):bierzesz klapke od wlewu paliwa i Ci odpowiedni lakier dobiora
po co?? na naklejce w bagażniku jest kod lakieru a jak nie masz to znajdziesz w książeczce do przeglądów też jest taka naklejka... a takie dobieranie na siłe to jest żal... :dobani: a co do rdzy która powstała na wskutek odpryśniętego lakieru to czyści się to miejsce daje farbę podkładową i maluje lakierem i jest dobrze wiem bo w MK2 tak robiłem i od 2005 nie ma śladu rdzy...
Avatar użytkownika
marcinkoz2910
Members
 
Posty: 4293
Dołączył(a): 20 lip 2008, o 15:16
Lokalizacja: Pogórze /k. Skoczowa

Postprzez ksenonn » 8 paź 2008, o 19:47

tylko nie zdziw sie jak pozniej wyjdzie inny odcien..

kris zapodaj jakies fotki tych miejsc gdzie sie ruda pojawila
Avatar użytkownika
ksenonn
Czytacz
 
Posty: 122
Dołączył(a): 22 wrz 2008, o 11:48
Lokalizacja: Krakow

Postprzez kriss85 » 9 paź 2008, o 13:35

Niestety zdjęć nie dam bo zacząłem już z tym robić. Dam jak skończe to ocenicie jak wyszło. Miałem dwa pęcherze tuż nad przednią szybą wielkosci paznokcia i pod tylną lampą obok napisu "golf" pęcherz ok.1cmx4cm. Co do lakieru dorobiłem właśnie z klapki wlewu paliwa i wyszedł dobry.
Avatar użytkownika
kriss85
Czytacz
 
Posty: 84
Dołączył(a): 18 cze 2008, o 18:46
Lokalizacja: KMY ok. Myślenic

Postprzez ksenonn » 9 paź 2008, o 14:16

jak miales z klapki dobierany lakier to powinno byc ok, a jaki masz lakier akryl czy metalik? i czym to bedziesz nakladal?

mimo ze zaczales jak by Ci sie chcialo to zapodaj jakies fotki, ciekaw jestem jak to wyglada :)
Avatar użytkownika
ksenonn
Czytacz
 
Posty: 122
Dołączył(a): 22 wrz 2008, o 11:48
Lokalizacja: Krakow

Postprzez sebinho » 17 paź 2008, o 10:51

jak były to małe rdzy mogłeś zastosować kortanin, pozniej podkład i dopiero lakier, jesli tego nie zrobilesto syzyfowa praca, słuchaj sie lakiernnika:P ja cała rdze darłem do blachy:P
Avatar użytkownika
sebinho
Badacz tematu
 
Posty: 177
Dołączył(a): 8 paź 2008, o 20:26
Lokalizacja: Kraków

Postprzez misza132 » 18 paź 2008, o 02:33

kortanin i te inne gowna to tylko syf, najlepiej do gołej blachy wtedy bedzie efekt, poza tym marcinkoz2910, po pierwsze numer sie bierze tak jak mowisz ale po drugie tzreba wzziac jakis element np. klapke od wlewu paliwa poniewarz ten kto bedzie dobierał farbe musi porownac odcien tego co mu wyszlo! :-) wiec ksenonn ma racje w tym przypadku...
misza132
Berbeć
 
Posty: 20
Dołączył(a): 8 sie 2008, o 13:02
Lokalizacja: Słubice

Postprzez ksenonn » 18 paź 2008, o 11:25

dobrze misza prawi, kortanin i inne podobne badziewia to strata czasu i kasy ogolnie mowiac syf

zdzieramy ruda do golej blachy np szlifiera, na to podklad reaktywny - jest to najlepszy srodek do zabezpieczenia blachy przed ruda, pozniej podklad akryowy, teraz mozemy szpachlowac, na szpachel znowu akrylowy i na koniec lakier

czasochlonne ale zgodne ze sztuka

jak ktos jest z Krakowa i ma do roboty jakies naprawy blacharsko lakiernicze to sie polecam, troche sie tym zajmuje :)
Avatar użytkownika
ksenonn
Czytacz
 
Posty: 122
Dołączył(a): 22 wrz 2008, o 11:48
Lokalizacja: Krakow

Postprzez sebinho » 20 paź 2008, o 23:20

misza tak napisałem ;>
Avatar użytkownika
sebinho
Badacz tematu
 
Posty: 177
Dołączył(a): 8 paź 2008, o 20:26
Lokalizacja: Kraków

zabezpieczenia antykorozyjne

Postprzez czmarceli » 2 lis 2008, o 19:20

Witam wszystkich to moj debiut :/ ale mam takie pytanko czy ktoś zastosował w swoim golfie "elektroniczne katodowe zabezpieczenie antykorozyjne"? chciałbym coś takiego założyć do mojego golfa jednak sceptycznie podchodzę do takich "wynalazków" może ktoś ma takie urządzonko i może podzielić się opinią na jego temat??
czmarceli
Berbeć
 
Posty: 6
Dołączył(a): 2 lis 2008, o 19:15
Lokalizacja: Lublin

Poprzednia stronaNastępna strona

- - -



Powrót do Nadwozie

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot], Google [Bot] i 23 gości