Blęda pomiędzy halogenem i kierynkiem - jakie mocowanie ?

Wszystkie informacje o elementach nadwozia

Moderator: Moderator

Blęda pomiędzy halogenem i kierynkiem - jakie mocowanie ?

Postprzez Skaktus » 21 lip 2010, o 18:00

Witam.

Jak jest oryginalnie montowana blenda pomiędzy kierunkiem a halogenem ?

Właśnie zamontowałem halogeny. Mam starą blendę, więc chciałbym odciąć kawałek ten co powinien zakrywać mi pozostały prostokąt pomiędzy halo i kierunkiem. Część blendy wisi na "łapkach" od kierunkowskazów, a druga strona ? Łapać tego się nie da za pomocą wkrętów od halogenu. Ona jest montowana tak jak halogen i kierunek na "łapkę" z sprężynującej blachy ?
Mirafioli
Skaktus
Badacz tematu
 
Posty: 247
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 22:00
Lokalizacja: Nysa

Blęda pomiędzy halogenem i kierynkiem - jakie mocowanie ?

 

Postprzez shibbyOP » 21 lip 2010, o 18:28

Skaktus napisał(a):Ona jest montowana tak jak halogen i kierunek na "łapkę" z sprężynującej blachy ?

dokładnie tak jak piszesz podobne mocowanie jak ma kierunek, czyli taka blaszka
Avatar użytkownika
shibbyOP
Gaduła
 
Posty: 607
Dołączył(a): 27 gru 2008, o 11:30
Lokalizacja: Opole // Niemodlin
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Skaktus » 22 lip 2010, o 11:50

O ile to by były oryginalne blendy to by się na tej blaszce trzymało a tak trzeba niestety kombinować ...
Mirafioli
Skaktus
Badacz tematu
 
Posty: 247
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 22:00
Lokalizacja: Nysa

Postprzez shibbyOP » 22 lip 2010, o 14:07

Skaktus, a nie lepiej kupić takie krótkie blendy koszt 25-30zł i po problemie, a nie bawić cudować na wkręty przykręcać, moim zdaniem szkoda zachodu na zanawę
Avatar użytkownika
shibbyOP
Gaduła
 
Posty: 607
Dołączył(a): 27 gru 2008, o 11:30
Lokalizacja: Opole // Niemodlin
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Skaktus » 22 lip 2010, o 17:49

shibbyOP napisał(a):Skaktus, a nie lepiej kupić takie krótkie blendy koszt 25-30zł i po problemie, a nie bawić cudować na wkręty przykręcać, moim zdaniem szkoda zachodu na zanawę


Widzisz, aby to wszystko się trzymało kupy i nie wypadało powinno być oryginalne. Zdobycie oryginalnych blend czarnych lub choćby przyciemnianych graniczy z cudem, nawet nie wiem czy takie były. Do tego kierunki są nieoryginalne więc w ogóle to wygląda fajnie, ale nie trzyma się prawidłowo. Już raz zgubiłem blendę i drugi raz nie chcę tego powtórzyć.

Jesli ktoś ma jakiś fajny pomysł na zamocowanie blendy pomiędzy halogenem a kierunkiem to piszcie ;)
Mirafioli
Skaktus
Badacz tematu
 
Posty: 247
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 22:00
Lokalizacja: Nysa

Postprzez shibbyOP » 22 lip 2010, o 22:50

Skaktus napisał(a):Jesli ktoś ma jakiś fajny pomysł na zamocowanie blendy pomiędzy halogenem a kierunkiem to piszcie ;)

jest jeden sposób ale wiąże się to z tym że podczas awarii samochodu będzie konieczność ściągnięcia zderzaka w celu wkręcanie ucha do holowania :-D Wiem idiotyczny pomysł ale działa i ładnie blendy są spasowane (nie odstają nie odczepiają się itd), otóż należy ściągnąć zderzak założyć kierunki, blendy i halogeny po czym włożyć długą śrubę w blaszki które trzymają blendę i kierunek, to moje rozwiązanie ale skuteczne i przede wszystkim ciężkie do zwinięcia dla ludzi którzy lubią pożyczać sobie czyjąś własność.

PS. ja mam blendy i kierunki depo dla tego takie rozwiązanie w celu ładnego spasowanie wcześniej były z tym problemy.


A przypomniało mi się że innym rozwiązaniem może być przełożenie blaszek z ori blend do podrób, też działa bo sprawdzałem, wada - ciężko wyciągnąć blaszki i niczego nie uszkodzić :-/
Avatar użytkownika
shibbyOP
Gaduła
 
Posty: 607
Dołączył(a): 27 gru 2008, o 11:30
Lokalizacja: Opole // Niemodlin
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe


- - -



Powrót do Nadwozie

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości