Błotnik do GT

Wszystkie informacje o elementach nadwozia

Moderator: Moderator

Błotnik do GT

Postprzez bluder » 27 lut 2010, o 18:44

Cześć

Mam pytanie .czy do wersji MK3 GT z 95 roku pasują błotniki z innych modeli czy są jakieś różnice?Chodzi mi o dopasowanie ,czy nie bedzię problemu z założeniem z innego modelu.Nie chodzi mi o różnice w otworze na kierunki.Na co zwracac uwagę przy zakupie takiego błotnika?
Avatar użytkownika
bluder
Czytacz
 
Posty: 69
Dołączył(a): 30 paź 2008, o 22:56
Lokalizacja: Zabrze

Błotnik do GT

 

Postprzez K@mil » 27 lut 2010, o 18:48

bluder napisał(a):Cześć

Mam pytanie .czy do wersji MK3 GT z 95 roku pasują błotniki z innych modeli czy są jakieś różnice?Chodzi mi o dopasowanie ,czy nie bedzię problemu z założeniem z innego modelu.Nie chodzi mi o różnice w otworze na kierunki.Na co zwracac uwagę przy zakupie takiego błotnika?


Do pazdziernika 95 kierunek > Prostokatny
Od pazdziernika 95 kierunek > Owalny

innych różnic nie ma...

na co sie patrzec hmm na dol blotnik, na to co laczy sie z progiem oraz na caloksztalt :)
Avatar użytkownika
K@mil
POMOCNIK
POMOCNIK
 
Posty: 4895
Dołączył(a): 30 lis 2007, o 19:15
Lokalizacja: NDZ/CT

Postprzez kryhaziom » 27 lut 2010, o 18:49

błotniki są takie same, różnica tak jak piszesz jest w kierunkach (kwadratowe i owalne, lub w ogóle bez czyli us wersja), najlepiej dorwać zdrowy błotnik oryginalny, bo z zamiennikami różnie bywa, chodzi o dopasowanie :-D. jak zamiennik kupujesz to najlepiej w podkładzie, jeżeli chcesz kupić oryginał to zwróć uwagę na dolną część błotnika, tam gdzie powinien być chlapacz. on najczęściej gnije
Avatar użytkownika
kryhaziom
Badacz tematu
 
Posty: 241
Dołączył(a): 20 gru 2009, o 12:31
Lokalizacja: jelenia gora

Postprzez bluder » 27 lut 2010, o 20:25

no oglądałem dzisiaj właśnie na szrocie takie używki i wszytkie były już nadszarpniętę rdzą.zastanawiam sie czy nie zamówic z allegro,ale właśnie dużo jest opini o tych zamiennikach,że źle je potem dopasować.Zapewne trzeba to wszytko jakos uszczelinc po zalozeniu,może ma ktoś jakąś porade na ten temat?
Avatar użytkownika
bluder
Czytacz
 
Posty: 69
Dołączył(a): 30 paź 2008, o 22:56
Lokalizacja: Zabrze

Postprzez gello1 » 27 lut 2010, o 20:33

nie uszczelnić tylko zakonserwować :shock: .
Wystarczy przed zakręceniem pomalować go od środka a po zakręceniu spryskać woskiem do profili zamkniętych. I spokoj na kilka lat:P
Avatar użytkownika
gello1
Gaduła
 
Posty: 723
Dołączył(a): 31 sie 2009, o 15:51
Lokalizacja: LKS

Postprzez pablomed » 2 mar 2010, o 20:59

owszem jakąś masę uszelniającą się nakłada ale między błotnik a nadkole wewnętrzne od góry gdzie sa sróbki
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Postprzez gello1 » 2 mar 2010, o 21:13

od góry pod śróbki wskazane jak najbardziej
Avatar użytkownika
gello1
Gaduła
 
Posty: 723
Dołączył(a): 31 sie 2009, o 15:51
Lokalizacja: LKS

Postprzez Goral1985 » 2 mar 2010, o 21:44

Nie kupuj ZAMIENIKA!!!!!! Ja kupilem za 70 zl i nigdzie nie pasuje!!! A przy dzwiach wystaje poza dzwi 2cm!!!!!!!!! teraz lezy na strzychu :-( lepiej kupic oryginalny lekko porysowany i Pamalowac ;-)
Avatar użytkownika
Goral1985
Badacz tematu
 
Posty: 300
Dołączył(a): 22 gru 2009, o 19:48
Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki

Postprzez Nowal » 2 mar 2010, o 22:12

Goral1985, popieram. ja kupowalem w tamtym roku za 90zł oryginalny bez grama rdzy
Avatar użytkownika
Nowal
Gaduła
 
Posty: 437
Dołączył(a): 12 sie 2008, o 22:41
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe


- - -



Powrót do Nadwozie

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 12 gości