Yhym czyli mogę zostawić tak jak jest, ale mogę również zakonserwować dobrze miejsca korozji i wstawić uszczelkę ?
Musi mi ktoś z Was tu pomóc czy opłaca się robić te podszybie czyli wyciąganie szyby, konserwacja blachy, malowanie, założenie uszczelki oraz szyby czy wystarczy tylko zakonserwować blachę dobrze podlepić łączenie i to wszystko
danin,Konserwacja bez ściągania szyby mija się z celem.
Po ściągnięciu szyby to za głowę się złapiesz ile pod szybą masz rdzy,a szczególnie na słupkach.
Mi w tamtą zimę pękła szyba i zmieniałem w profesjonalnym zakładzie to za nową szybę,pozbycie się rdzy,konserwację i robotę dałem 450 zł,ale było warto.
Czy tobie się opłaca,to musisz sam sobie odpowiedzieć.Jak masz jeździć nim długo to ja bym ściągał szybę.
Golfik ma mi służyć jeszcze przez jakieś 3-4 sezony, tak wiec myślę że inwestycja w ludzkie bezpieczeństwo jest bezcenna i warto podjąć odpowiednie kroki.