co myślicie o tym?

Wszystkie informacje o elementach nadwozia

Moderator: Moderator

co myślicie o tym?

Postprzez dezerter35 » 9 gru 2012, o 21:54

dezerter35
Czytacz
 
Posty: 46
Dołączył(a): 1 lip 2012, o 07:51
Lokalizacja: zawiercie

co myślicie o tym?

 

Postprzez Opik » 9 gru 2012, o 22:45

taaak... nawet jak masz rdzę to w magiczny sposób się zarasta i nie ma po niej śladu

teoretycznie i podobno w bardzo sprzyjających warunkach coś to daje - ale nie nastawiaj się że sól na gołej blasze nic nie zrobi z takim ustrojstwem. Wolałbym tą kasę wydać na baranka jednak ;)
Avatar użytkownika
Opik
Members
 
Posty: 7058
Dołączył(a): 28 lis 2011, o 22:22
Lokalizacja: Lublin
Silnik: 2.0
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Karol B. » 9 gru 2012, o 22:55

Według mnie, to kolejny pic na wodę... Coś w stylu magnetyzerów do paliwa :suchy:
Avatar użytkownika
Karol B.
Members
 
Posty: 1620
Dołączył(a): 30 lis 2008, o 21:15
Lokalizacja: Podlasie-BSK

Postprzez dezerter35 » 10 gru 2012, o 07:37

może i pic na wode ale kiedyś widziałem w tv jak dawali sztabe jakiegoś metalu (może cynk niepamiętam) do rury metalowej gdzieś która służyła do przesyłu morskiej wody ,chłodzenie czegoś wielkiego chyba elektrowni. i wymieniali ten metal co kilka lat ,żeby rury stalowe nie rdzewiały . gdzieś wkładają ten metal do trumien metalowych i nie korodują .tylko nie moge skojarzyć co to za metal . oj wiek robi swoje

[ Dodano: 2012-12-10, 06:56 ]
mam znalazłem

Ochrona katodowa polega na tym, że do konstrukcji chronionej dołącza się zewnętrzną anodę w postaci metalu o potencjale elektrodowym niższym niz materiał chronionej konstrukcji. Płyta taka nazywa się protektorem.
Połączenie protektora z konstrukcją chronioną wykonuje się przez bezpośredni styk lub za pomocą przewodnika. Dołączony do konstrukcji protektor dostarcza elektronów potrzebnych do redukcji tlenu. Materiał chronionej konstrukcji staje się katodą i nie koroduje. Dobrym materiałem na protektor dla konstrukcji pracujacych w wodzie morskiej jest cynk. Ma on zastosowanie do ochrony kadłubów statków, kotłów i rurociągów.
dezerter35
Czytacz
 
Posty: 46
Dołączył(a): 1 lip 2012, o 07:51
Lokalizacja: zawiercie

Postprzez pablomed » 12 gru 2012, o 18:29

tyle teorii. Praktyka zaś jest taka że urządzenie jest na rynku z 20 lat, słyszał czytał ktoś coś pozytywnego od użytkowników na całym świecie? Bo ja nie. Chyba rzecz jest ciekawa tylko teoria nie przenosi się w praktykę
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Postprzez BartheZz_3 » 12 gru 2012, o 23:01

Aaaaaha haha, ej no panowie, czegoś takiego jeszcze nie słyszałem :D
Hmm ale co jeśli to prawda :lol:
R.I.P Mystic B. [*]
Avatar użytkownika
BartheZz_3
Members
 
Posty: 4317
Dołączył(a): 16 cze 2011, o 10:24
Lokalizacja: PMI
Rocznik: 95
Silnik: 1Z
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez pablomed » 13 gru 2012, o 10:58

BartheZz_3 napisał(a):ale co jeśli to prawda
To koniec z korozją, teraz potrzebne badanie na dużym materiale ze ślepą próbą :)
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Postprzez marcinkazimierz » 13 gru 2012, o 13:54

dziala to na statkach tylko musialbys golfa do wody wrzucic
marcinkazimierz
Gaduła
 
Posty: 530
Dołączył(a): 27 kwi 2012, o 20:54
Lokalizacja: Lublin

Postprzez dezerter35 » 13 gru 2012, o 18:38

a zrobie tak; wezmę dwie śruby jedną z dołączonym kawałkiem cynku a drugą bez niczego i rzucę je krzaki zobacze co będzie wiosną (jak o tym nie zapomne ) a co mi szkodzi





choć z drugiej strony.......
jeżeli do wyważania stosuje się ciężarki z cynku to.... felgi nie powinny korodować a jest inaczej . lipa
dezerter35
Czytacz
 
Posty: 46
Dołączył(a): 1 lip 2012, o 07:51
Lokalizacja: zawiercie

Postprzez mariusz325 » 13 gru 2012, o 19:10

:wstyd: po magnetyzerach kolej przyszła na kolejne cuda :lol: :lol:
Avatar użytkownika
mariusz325
Gaduła
 
Posty: 488
Dołączył(a): 18 gru 2011, o 12:23
Lokalizacja: SMI
Rocznik: 1996
Silnik: 1900
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez dezerter35 » 13 gru 2012, o 19:14

mariusz325 napisał(a)::wstyd: po magnetyzerach kolej przyszła na kolejne cuda :lol: :lol:




to nie cuda to nauka
dezerter35
Czytacz
 
Posty: 46
Dołączył(a): 1 lip 2012, o 07:51
Lokalizacja: zawiercie

Postprzez mariusz325 » 13 gru 2012, o 21:14

dezerter35 napisał(a):
mariusz325 napisał(a)::wstyd: po magnetyzerach kolej przyszła na kolejne cuda :lol: :lol:




to nie cuda to nauka


Tak ,racja ,nauka ale robienia szarego człowieka za ci..a :lol: :lol:
Avatar użytkownika
mariusz325
Gaduła
 
Posty: 488
Dołączył(a): 18 gru 2011, o 12:23
Lokalizacja: SMI
Rocznik: 1996
Silnik: 1900
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Następna strona

- - -



Powrót do Nadwozie

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 73 gości