Czy warto robić? Czy dojeździć?

Wszystkie informacje o elementach nadwozia

Moderator: Moderator

Postprzez Radi » 2 wrz 2012, o 20:16

rafal9119 napisał(a):
Radi mk3 napisał(a): ocynk panie był dopiero od mk4
buahaha dobry zart tygodnia :lol: :lol: :lol: w mk2 były blachy w ocynku wiem bo sam miałem,nie była to cała buda ale zawsze cos.

Nie zart tygodnia tylko jak zapytasz to 3/4 ludzi pierwsze słyszy o czymś takim jak ocynk w mk2. Troche poczytałem po necie i jak sie okazuje był faktycznie ale nie wszystkie tylko niektóre roczniki i na niektóre kraje więc nie jest to tak oczywiste jak np w mk4 gdzie ocynk był na wszystkich autach
Avatar użytkownika
Radi
Members
 
Posty: 2836
Dołączył(a): 16 lut 2009, o 12:15
Lokalizacja: GKA
Rocznik: 93
Silnik: 2.8 AAA
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

 

Postprzez pablomed » 4 wrz 2012, o 19:24

nie było żadnego ocynku, katafereza galwanizacja i takie tam ale nie pełny ocynk. Pprównaj sobie blachy z starszych rozbitych audic to zobaczysz różnicę. Tych top faktycznie nie chwyta ruda. chyba że na myśli masz cynk w sprayu
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Poprzednia strona

- - -



Powrót do Nadwozie

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 4 gości