Pajdus napisał(a):1.a jak założę halogen (przypominam że chodzi o dodatkowe lampy ) wymienię żarówkę na mijania
to co
będzie nadal za mocno
2. to jeśli będzie za mocno to wtedy mogę założyć opornik i będzie si czy nadal za mocno
3. skoro 2 powyższe opcje nadal będą oślepiać jak kolega napisał z powodu konstrukcji klosza to może da coś pomalowanie odblaśnika farbą do malowania kloszy
[ Dodano: 2011-11-19, 13:23 ]
CAŁY CZAS CHODZI O DODATKOWE ŚWIATŁA MIJANIA
kolego, w sumie nie wiem, po co Ci "dodatkowe światła mijania" skoro jedne już masz... Golf to nie Kosmodrom.
Jak chcesz, żeby mocniej świeciły to załóż dodatkowe przekaźniki, lepsze żarówki, kup nowe ori lampy i wtedy będziesz miał dzień do nocy.
strzeliniasty napisał(a):wszystko cacy a co powiesz policjantowi na kontroli jak na kloszu nie masz homologacji E RL
"a co powiesz"... nic nie powiem, bo jeszcze takiego czegoś nie skonstruowałem.
strzeliniasty napisał(a):po wlaczeniu mijania dzienne musza zgasnac a jak zalozysz duzy opornik na zarowke H1 to ciekawe jak wlaczysz dlugie
Dzienne już mam ( ori do MK3 ), które gasną po włączeniu mijania
strzeliniasty napisał(a):a jak zalozysz duzy opornik na zarowke H1 to ciekawe jak wlaczysz dlugie
parę trików z elektroniki i byłoby dobrze
strzeliniasty napisał(a):jezeli lampy do jazdy dziennej posiadaja homologacje i wlacznik automatyczny to nie masz obowiazku by tylne lampy pozycyjne byly zapalone
przecież cały czas tak jeżdżę
, od czerwca 2009 jest już taka możliwość, wcześniej trzeba było mieć włączone pozycyjne.
Trochę już w przepisach poczytałem, więc wiem o co biega z dziennymi.
Pozdro