dziury przy korkach upustowych mk3

Wszystkie informacje o elementach nadwozia

Moderator: Moderator

Postprzez Opik » 24 sty 2013, o 20:52

teac27, to chyba jestes jedyna osoba ktora pakuje baranka do wnetrza ;) jakos wszyscy robia tak jak pisalismy wyzej i jest dobrze
Avatar użytkownika
Opik
Members
 
Posty: 7058
Dołączył(a): 28 lis 2011, o 22:22
Lokalizacja: Lublin
Silnik: 2.0
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

 

Postprzez teac27 » 24 sty 2013, o 21:26

jeśli konserwowanie podwozia barankiem który nie jest do tego Cie zadowala to ok :) hmm nie jestem jedyną osobą bo to nie mój wymysł ani mój patent .. ;-) Każdy robi według uznania :)
To co mu doradziłeś Opik nie ma nic związanego z konserwacją :) i uwierz mi nie jest to dobrze . :)
teac27
Czytacz
 
Posty: 115
Dołączył(a): 7 mar 2012, o 14:59
Lokalizacja: Podkarpacie

Postprzez gello1 » 24 sty 2013, o 22:34

teac27 napisał(a):.. spawa sie do czoła nie na zakładkę .. spawa sie tak żeby zalać dokładnie wycięcia .. potem dajesz podkład epoksydowy ( może być pędzlem ) na to kładziesz masę uszczelniającą ( taką na pędzel , może być tania z bolla bo to i tak nie ma w tym przypadku kiedy idzie epoksyd znaczenia ) . tą masę możesz lakierować .. Np chlorokauczukiem jak chcesz żeby było estetycznie .. masa i epoksydem smarujesz z obu stron .. od spodu na masę możesz nałożyć najtańszego BITGUMa .. będzie 100x lepszy od baranka który chłonie wilgoć .. tak baranek chłonie wilgoć .. jest to masa kauczukowa która ma za zadanie odbijać kamienie itp .. tak żeby ni uszkodziły warstwy antykorozyjnej . Baranek należy lakierować Pozdrawiam. z żadnymi mataki które opalamy opalarką sie nie bawimy ... możesz w środku zalać całość barankiem jeśli chcesz żeby powłoka była zbliżona do oryginalnej .. a na to farba chlorokauczukowa sam też tak zrobiłem:) czyli : ( spaw do czoła , epoksyd 3 warstwy co 24h , masa uszczelniajaca na pędzel rozprowadzona szpacheleczką ( można maczać w ,, nitro '' ) potem baranek i chlorokauczuk i jest to i wygłuszone i odporne na działanie korozji tak jak fabrycznie

Widzę jeden konkretny człowiek co wiek jak się robi a nie maskuje.
Podstawa to wytępić rdzę i odbudować warstwę lakierniczą a później to sobie można barankować lub nie.
Co z tego jak ktoś zamaże rdzę i to se dalej będzie gniło aż odpadnie cały KMIOT :-D
Avatar użytkownika
gello1
Gaduła
 
Posty: 723
Dołączył(a): 31 sie 2009, o 15:51
Lokalizacja: LKS

Postprzez teac27 » 24 sty 2013, o 22:39

dzięki za poparcie :)
teac27
Czytacz
 
Posty: 115
Dołączył(a): 7 mar 2012, o 14:59
Lokalizacja: Podkarpacie

Postprzez Opik » 25 sty 2013, o 00:18

teac27, chyba mnie nie zrozumiałeś - ja nie mówiłem o łataniu żywicą i pakowaniu baranka na to. Ja mówię o o kładzeniu konserwacji np bolla na zabezpieczoną i polakierowaną blachę - dla ochrony przed kamieniami żeby tej warstwy ochronnej za chwilę nie pozdzierały kamienie i goła blacha nie była wystawiona na warunki atmosferyczne
Avatar użytkownika
Opik
Members
 
Posty: 7058
Dołączył(a): 28 lis 2011, o 22:22
Lokalizacja: Lublin
Silnik: 2.0
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez teac27 » 25 sty 2013, o 09:30

:lol:
teac27
Czytacz
 
Posty: 115
Dołączył(a): 7 mar 2012, o 14:59
Lokalizacja: Podkarpacie

Postprzez Paweu » 25 sty 2013, o 13:03

Opik Nie znasz się.... więc nie musisz się tłumaczyć. Na szczęście pojawił się teac27 jak sam o sobie pisze amator lakiernik , który posiada wiedzę większą od wszystkich lakierniko/blacharzy/meltaloplastyków zgromadzonych na forum oraz poza nim. :ok:


Btw. Ja pisałem o wycięciu łatki i dopasowaniu ale oczywiście chodziło mi o doczołowe łączenie blach :hyhy:

No
Avatar użytkownika
Paweu
Members
 
Posty: 4281
Dołączył(a): 6 maja 2011, o 17:34
Rocznik: 1111
Silnik: 0.8
Paliwo: CNG
Nadwozie: cabrio

Postprzez teac27 » 25 sty 2013, o 13:27

z tym że ja tutaj takich nie spotkałem ... żadnych blacharzy , lakierników tutaj nie widzę :wstyd: .. :wstyd: i nie siej swoją ironią :P i po drugie {cenzura} nie uważam siebie za osobę która wie wszystko... pisze to co wiem i wiem że to co pisze jest zgodne z technologią naprawy... to wszystko ... Nie znasz mnie nie wiesz ile rzeczy juz w tych tematach zrobiłem . Więc pisz coś mądrego jak chcesz wejść w konwersacje ze mną .. bo takie szczenięce cwaniakowanie mnie nie rusza . Zaprzecz temu co pisze i powiedz że złą radę daje i powiedz dlaczego .. wtedy możemy rozmawiać .

Ale oczywiście że oczywiste jest to że ktoś wie to że Ty oczywiście myślałeś o tym że chodziło Ci o spawanie łatki do czoła . :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: a że łatkę można dopasowywać tak żeby zakryć wycięcie lub dopasowywać ją do wycięcia to ktoś może nie wiedzieć .. a wielu ,, fachowców'' robi na zakładkę .. bo to tylko łatka i co tam .. nic nie będzie złego się dziać ... więc lepiej spawaczowi powiedzieć konkretnie jak ma spawać żeby nie robił po swojemu byle jak ..

I dodam że czasami rzeczy oczywiste nie są oczywiste .
teac27
Czytacz
 
Posty: 115
Dołączył(a): 7 mar 2012, o 14:59
Lokalizacja: Podkarpacie

Postprzez Paweu » 25 sty 2013, o 15:09

teac27 napisał(a):Nie znasz mnie nie wiesz ile rzeczy juz w tych tematach zrobiłem .


I vice versa... :ok:

teac27 napisał(a): bo takie szczenięce cwaniakowanie mnie nie rusza


Mnie również proszę Pana ;-)

teac27 napisał(a):I dodam że czasami rzeczy oczywiste nie są oczywiste .


Otóż są... lecz ludziom nie chce się pomyśleć. :ok:

I się tak nie spinaj bo Ci pęknie... :-)
Avatar użytkownika
Paweu
Members
 
Posty: 4281
Dołączył(a): 6 maja 2011, o 17:34
Rocznik: 1111
Silnik: 0.8
Paliwo: CNG
Nadwozie: cabrio

Postprzez teac27 » 25 sty 2013, o 15:25

wyjdź już może lepiej z tego tematu i nie komentuj jak nie masz nic mądrego do powiedzenia :-o :-o :-o :-o :-o :-o
teac27
Czytacz
 
Posty: 115
Dołączył(a): 7 mar 2012, o 14:59
Lokalizacja: Podkarpacie

Postprzez Paweu » 25 sty 2013, o 15:45

teac27, :mur:
Avatar użytkownika
Paweu
Members
 
Posty: 4281
Dołączył(a): 6 maja 2011, o 17:34
Rocznik: 1111
Silnik: 0.8
Paliwo: CNG
Nadwozie: cabrio

Postprzez GUzzER » 5 lut 2013, o 20:07

teac27 a tak z czystej ciekawości zapytam dlaczego nie wolno spawać na zakładke chodzi o przegrzewanie blachy "podkładowej" i jej szybsza korozje czy o ruchy i rozciagliwość metali , bo własnie zabieram sie za taka czynność znaczy nie ja tylko blacharz i ciekawi mnie jak to zrobi . A widze ze sie znasz na temacie :idea:
i jeszcze jedna sprawa jaka farbe gruntujaca antykorozyjna (chodzi o pasywacje blachy) byś polecił
GUzzER
Berbeć
 
Posty: 6
Dołączył(a): 6 sty 2013, o 16:20
Lokalizacja: Zakopane

Poprzednia stronaNastępna strona

- - -



Powrót do Nadwozie

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 13 gości

cron