barankiem sie nie konserwuje spodu auta .. żadnego bolla się nie używa bo to tanie gówno .. spawa sie do czoła nie na zakładkę .. spawa sie tak żeby zalać dokładnie wycięcia .. potem dajesz podkład epoksydowy ( może być pędzlem ) na to kładziesz masę uszczelniającą ( taką na pędzel , może być tania z bolla bo to i tak nie ma w tym przypadku kiedy idzie epoksyd znaczenia ) . tą masę możesz lakierować .. Np chlorokauczukiem jak chcesz żeby było estetycznie .. masa i epoksydem smarujesz z obu stron .. od spodu na masę możesz nałożyć najtańszego BITGUMa .. będzie 100x lepszy od baranka który chłonie wilgoć .. tak baranek chłonie wilgoć .. jest to masa kauczukowa która ma za zadanie odbijać kamienie itp .. tak żeby ni uszkodziły warstwy antykorozyjnej . Baranek należy lakierować
Pozdrawiam. z żadnymi mataki które opalamy opalarką sie nie bawimy ... możesz w środku zalać całość barankiem jeśli chcesz żeby powłoka była zbliżona do oryginalnej .. a na to farba chlorokauczukowa
sam też tak zrobiłem:) czyli : ( spaw do czoła , epoksyd 3 warstwy co 24h , masa uszczelniajaca na pędzel rozprowadzona szpacheleczką ( można maczać w ,, nitro '' ) potem baranek i chlorokauczuk i jest to i wygłuszone i odporne na działanie korozji tak jak fabrycznie