H1 + H1 Anglik - przerobka

Wszystkie informacje o elementach nadwozia

Moderator: Moderator

H1 + H1 Anglik - przerobka

Postprzez Gofer » 30 sty 2011, o 11:02

Witam

Przerabiał ktoś z Was reflektory H1+H1 z Anglika na Europę ?

Jesli tak to prosze o rady .
Avatar użytkownika
Gofer
Gaduła
 
Posty: 607
Dołączył(a): 4 lut 2009, o 08:50
Lokalizacja: EL ... LX

H1 + H1 Anglik - przerobka

 

Postprzez pawelek03576 » 30 sty 2011, o 12:10

nie wiem czy to ma sens bo trzeba zmieniac szkła i nie wiem jak jest z odbłyśnikami lepiej chyba kupić europejskie
Avatar użytkownika
pawelek03576
Gaduła
 
Posty: 588
Dołączył(a): 7 maja 2008, o 16:42
Lokalizacja: wójcice

Postprzez prezesik » 30 sty 2011, o 13:48

odbłyśnik i klosz do wymiany, więc - jak kolega wyżej pisze - kupić kompletne lampy europejskie.
Avatar użytkownika
prezesik
Members
 
Posty: 4869
Dołączył(a): 25 lut 2008, o 20:06
Lokalizacja: Łęczyca

Postprzez K@mil » 30 sty 2011, o 21:30

h1h1 sa tak tanie ze szkoda zachodu :) ... z tych lamp to tylko obudowa i instalacja sie nadaje
Avatar użytkownika
K@mil
POMOCNIK
POMOCNIK
 
Posty: 4895
Dołączył(a): 30 lis 2007, o 19:15
Lokalizacja: NDZ/CT

Postprzez greg001 » 31 sty 2011, o 04:52

Koledzy mylą się, wystarczy wymienić klosze na takie które mają atest (homologację) do ruchu prawostronnego.
Przecież w przy ori lampach H1+H1 oraz H4 gdzie są klosze "ryflowane" (szkło rozpraszające) to one rozpraszają odpowiednio światło a odbłyśnik tylko i wyłącznie je odbija - tak działa reflektor paraboliczny jak kogoś dokładnie interesuje zasada działania polecam lekturę: http://www.mototechnika.republika.pl/pl ... lenie.html
więc do wymiany tylko klosze pod h1+h1, zamówić z homologacją, rozkleić, wkleić i będzie wersja europejska
Jak wymienić klosze skorzystaj:
http://www.golf3.pl/topics28/wymiana-kl ... vt9898.htm
lub
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=122832
ewentualnie na bazie jetty:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... 6&start=14
tyle że bez malowania
tu gościu przerabiał lampy H4:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245051
i wszystko grało na stacji diagnostycznej przy regulacji (ustawianiu) świateł
Ps.
odbłyśnik do wymiany były przy lampach z gładkim szkłem (reflektor całopowierzchniowy) bo wtedy to on kształtuje promienie światła w odpowiedni sposób, np. w lampach FK Angel eyes h7+h7 (takie jak kolega prezesik25 ma foto w avatarze)
Do uzupełnienia tematu jeszcze może być soczewka z gładkim szkłem...

a czy to jest opłacalne to wszystko zależy od kolegi Gofer jak sobie pochyta lampki + klosze + swój czas na modzenie

pozdrawiam
Avatar użytkownika
greg001
Gaduła
 
Posty: 509
Dołączył(a): 12 lip 2010, o 18:26
Lokalizacja: ślask / SBL
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez K@mil » 31 sty 2011, o 15:53

greg001, a powiedz mi miales kiedys w reku odblysnik od angilka i od europejczyka ? dajesz sobie reke uciąć ze sa takie same ?
Avatar użytkownika
K@mil
POMOCNIK
POMOCNIK
 
Posty: 4895
Dołączył(a): 30 lis 2007, o 19:15
Lokalizacja: NDZ/CT

Postprzez e2 » 31 sty 2011, o 16:11

greg001 napisał(a):więc do wymiany tylko klosze pod h1+h1, zamówić z homologacją, rozkleić, wkleić i będzie wersja europejska


i świecić będą nie na tą stronę co trzeba? To byłoby trzeba sprawdzić. Możliwe, że same klosze mają ukierunkowane ryflowanie tka by świeciły na odpowiednią stronę.
Moje mk3
“go to work, send your kids to school
follow fashion, act normal
walk on the pavements, watch T.V.
save for your old age, obey the law
Repeat after me: I am free”
Avatar użytkownika
e2
Members
 
Posty: 1545
Dołączył(a): 18 lis 2008, o 12:04
Lokalizacja: Gotenhafen
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez greg001 » 1 lut 2011, o 00:38

K@mil napisał(a):greg001, a powiedz mi miales kiedys w reku odblysnik od angilka i od europejczyka ? dajesz sobie reke uciąć ze sa takie same ?

a nie miałem odbłyśników ale z fizyki byłem dobry (miałem całe lampy w rekach) a może będę miał i w tym tygodniu w ręce odbłyśniki bo jadę do znajomego co ma golfy wersje angielskie na części. A wracając do tematu to dałbym sobie rękę uciąć bo wszystko zależy na czym realizowane jest załamanie światła, jedno z tych trzech: szkło reflektora, odbłyśnik lub soczewka.
Jeśli nie jesteście pewni to poszukajcie w Google to się upewnicie.
W końcu w tym przypadku (ryflowane) szkła mają atest a nie odbłyśniki :P
e2 napisał(a):i świecić będą nie na tą stronę co trzeba? To byłoby trzeba sprawdzić. Możliwe, że same klosze mają ukierunkowane ryflowanie tka by świeciły na odpowiednią stronę.

jeżeli się zastosuje do powyższych wytycznych prawidłowo to będzie wszystko ok.

poza tym podałem link na vwgolf.pl gdzie gościu taka " operacje " opisuje tyle że na H4 i na diagnostyce po ustawieniu wszystko jest ok.
Avatar użytkownika
greg001
Gaduła
 
Posty: 509
Dołączył(a): 12 lip 2010, o 18:26
Lokalizacja: ślask / SBL
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez kryhaziom » 1 lut 2011, o 11:14

nie wiem jak to jest w H1H1 ale pewnie tak samo. Ja mam lampy od vento i szkła są założone od europy a lampa (od kierowcy) i tak świeci jak angielska :-D, więc odbłyśnik raczej coś też się różni.
Avatar użytkownika
kryhaziom
Badacz tematu
 
Posty: 241
Dołączył(a): 20 gru 2009, o 12:31
Lokalizacja: jelenia gora

Postprzez greg001 » 1 lut 2011, o 12:55

kryhaziom napisał(a):nie wiem jak to jest w H1H1 ale pewnie tak samo. Ja mam lampy od vento i szkła są założone od europy a lampa (od kierowcy) i tak świeci jak angielska :-D, więc odbłyśnik raczej coś też się różni.


a byłeś u diagnosty aby je ustawił? to dziwne że tylko od kierowcy źle świeci bo powinny obie

poza tym przeglądałem forum http://angliki.info i nie spotkałem się z taką opinią aby wymieniać odbłyśnik wraz ze szkłem w żadnym pojeździe

cytuje gościa co zajmuje się przekładkami anglików z w/w forum:
"zależy na czym realizowane jest załamanie światła , jeżeli klosze przezroczyste to wymień odbłyśnik i po sprawie, jeżeli perforowane musisz wymienic klosze . generalnie najłatwiej przerobić lampy soczewkowe "
Avatar użytkownika
greg001
Gaduła
 
Posty: 509
Dołączył(a): 12 lip 2010, o 18:26
Lokalizacja: ślask / SBL
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez pablomed » 2 lut 2011, o 00:11

Odbłyśnik jest inny, przeróbka taka jest niemożliwa tak żeby dobrze działało. . Kto nie wierzy niech sobie porówna np lampę prawą z obrazkiem lampy lewej obróconej w poziomie w dowolnym programie do obróbki obrazów, wówczas łatwo zauważyć różnice w budowie odbłyśnika.
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Postprzez K@mil » 2 lut 2011, o 00:31

greg001 napisał(a):o dałbym sobie rękę uciąć bo wszystko


to byś jej juz nie mial ;]
Avatar użytkownika
K@mil
POMOCNIK
POMOCNIK
 
Posty: 4895
Dołączył(a): 30 lis 2007, o 19:15
Lokalizacja: NDZ/CT

Następna strona

- - -



Powrót do Nadwozie

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 15 gości

cron