jak pozbyć się oparów ze szkla w kierunkowzkazie (fotka)

Wszystkie informacje o elementach nadwozia

Moderator: Moderator

jak pozbyć się oparów ze szkla w kierunkowzkazie (fotka)

Postprzez kamilkol20 » 27 lis 2012, o 18:52

Jak w temacie co zrobić żeby tej pary nie było na szkle od wewnątrz ?? Obrazek
Avatar użytkownika
kamilkol20
Czytacz
 
Posty: 139
Dołączył(a): 25 gru 2010, o 14:32
Lokalizacja: Zamość (LZA .....)

jak pozbyć się oparów ze szkla w kierunkowzkazie (fotka)

 

Postprzez trojeczkaGT » 27 lis 2012, o 18:57

te kierunki ponoc tak maja "ale"

polecam wymontowac go wyciagnac zarowke i wziasc suszarke z domu i przylozyc do otworu nie za blisko ale by lecialo powietrze do srodka i wysuszy na 100 % bo tak robilem ze zwyklymi i potem uszczelnij miejsce zarowki i zobacz jak ze szczelnoscia na laczeniu "szybki" i obudowy.
Aktualnie posiadam golfa III 1.9 TD umierajacego na ruda ospe i to >>> pozostale/chrysler-voyager-jaszczur-t77315.html a miałem tez audi 80 b4, byl tez golf III 1.8 GT i golf III kombi i vento.
Avatar użytkownika
trojeczkaGT
Members
 
Posty: 1745
Dołączył(a): 6 sie 2011, o 21:36
Lokalizacja: DDZ i DSW
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez kamilkol20 » 27 lis 2012, o 18:59

Z tylu tego kierunki jest taki otwór z kolankiem gumowym to tam nic nie robić ??
Avatar użytkownika
kamilkol20
Czytacz
 
Posty: 139
Dołączył(a): 25 gru 2010, o 14:32
Lokalizacja: Zamość (LZA .....)

Postprzez Paweu » 27 lis 2012, o 19:06

Uszczelnij go dookoła silikonem bezbarwnym... Trochę go to uszczelni.
Avatar użytkownika
Paweu
Members
 
Posty: 4281
Dołączył(a): 6 maja 2011, o 17:34
Rocznik: 1111
Silnik: 0.8
Paliwo: CNG
Nadwozie: cabrio

Postprzez pablomed » 28 lis 2012, o 21:48

Opcje są dwie. Albo uszczelniasz idealnie wszystko, nawet łącznie z miejscami gdzie kabelki wchodza do wtyczki, albo zostawiasz gdzieś z tyłu dużą dziurę wówczas będzie wysychać sam, ale bedzie po paru latach brudny wewnątrz. Jesli zostawisz nawet najmniejszą nieszczelność to tamtędy wskutek zasysania powietrza z para wodną (w chwili zmniejszania się temperatury i ciśnienia w kierunku) będzie towrzytła sie rosa - z czasem coraz więcej. Ja u siebie olałem kwestię uszczelniania wwywierciłem od spodu ( w zwykłym kierunku) dziurę wiertłem 5mm i w zasadzie mam z tym spokój, ale widoczny jest trochę brud wewnątrz. W takim ładnym kierunku jak ty masz szkoda raczej tak robić więc staraj sie uszczelnić. A jeśli po uszczelnieniu umieścisz w nim pastylkę pochłaniająca wilgoć (znajdziesz taką w wielu opakowaniach po lekach zwykle w przykrywce) to napewno tez pomoże na jakiś czas.
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Postprzez Szheyk » 29 lis 2012, o 22:17

Ja tak robiłem w smoked sylikonem bezbarwnym , do dzisiaj nie ma znaku pary
Avatar użytkownika
Szheyk
Badacz tematu
 
Posty: 218
Dołączył(a): 26 wrz 2012, o 16:12
Lokalizacja: NEL

Postprzez _hanusek_ » 5 lut 2013, o 22:25

mialem ten sam problem i nie dalo sie tego tak uszczelnic zeby nie bylo w nich pary... chrom stracil swoj blask z wilgoci.
w oststecznosci przyciemnilem cale kierunki
Avatar użytkownika
_hanusek_
Czytacz
 
Posty: 78
Dołączył(a): 11 gru 2011, o 15:22
Lokalizacja: Lubaczów


- - -



Powrót do Nadwozie

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości