Jak ratować nieduże ogniska rdzy?

Wszystkie informacje o elementach nadwozia

Moderator: Moderator

Postprzez Opik » 15 kwi 2015, o 20:18

Nie zgodzę się z tym, że spreje są na nic - wystarczy kupić dobrej marki, zrobić to zgodnie ze sztuką i nic się nie będzie z tym działo. A jak ktoś maże sprejem do powstania zacieków i bez odtłuszczania o podkładzie nie wspominając to rzeczywiście nie dziwne że odchodzi :D

Poza tym można nabić do puchy właśnie bezbarwny z utwardzaczem - warunek jest taki że najpóźniej na drugi dzień trzeba to zużyć bo będzie do wywalenia
Avatar użytkownika
Opik
Members
 
Posty: 7058
Dołączył(a): 28 lis 2011, o 22:22
Lokalizacja: Lublin
Silnik: 2.0
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

 

Postprzez Sławek » 16 kwi 2015, o 16:00

Spokojnie można już dostać gotowe spraye w wersji z utwardzaczem aktywowanym zawleczką u dołu puszki które nie bedą dużo słabsze od kładzionych pistoletem np:Lakier bezbarwny w sprayu (2K) z utwardzaczem
Sławek
Berbeć
 
Posty: 17
Dołączył(a): 2 sie 2012, o 21:40
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez fuqet1 » 17 kwi 2015, o 20:43

chcąc zrobić porządnie nie uzywamy speaya :-)
Sprayem to można pomalować kawałek blachy w garażu a nie samochód. :lol:
Avatar użytkownika
fuqet1
Badacz tematu
 
Posty: 203
Dołączył(a): 30 maja 2011, o 21:41
Lokalizacja: Przasnysz
Rocznik: 94
Silnik: 1400 ABD
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Opik » 17 kwi 2015, o 21:27

fuqet1 napisał(a):chcąc zrobić porządnie nie uzywamy speaya :-)
Sprayem to można pomalować kawałek blachy w garażu a nie samochód. :lol:


więc co powiesz o profesjonalnym zakładzie, który wykonał lakierowanie drzwi Audi właśnie sprejami tak że nie różniły się od pozostałych prosto z fabryki? Na mierniku wyszło kilka mikronów różnicy niż przed rozpoczęciem zabawy

także :lol:
Avatar użytkownika
Opik
Members
 
Posty: 7058
Dołączył(a): 28 lis 2011, o 22:22
Lokalizacja: Lublin
Silnik: 2.0
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez GolfiarzJR » 17 kwi 2015, o 21:38

Opik, Dokładnie , te spraye jak dobrze pomalujesz sa naprawdę dobre , nie wiem ak to się ma do metalu ale malowałem Forda Ka błotnik , zrobiona pucha i wyszło jakby nie było malowane , trochę pasty itd i całkiem dobrze , oczywiscie ja preferuje lakier normalny ;P ale z blaku laku też może być ;)
Avatar użytkownika
GolfiarzJR
Administrator
 
Posty: 1466
Dołączył(a): 11 maja 2014, o 19:52
Lokalizacja: Świetochłowice
Rocznik: 1984
Silnik: 2.5
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Opik » 17 kwi 2015, o 21:42

GolfiarzJR, wiadomo że lakierując całego nawet bym się nie zastanawiał, ale zaprawki? Bez jaj, zrobisz dobrze to się mało kto pozna ;)
Avatar użytkownika
Opik
Members
 
Posty: 7058
Dołączył(a): 28 lis 2011, o 22:22
Lokalizacja: Lublin
Silnik: 2.0
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez GolfiarzJR » 17 kwi 2015, o 21:52

Opik, Zaprawki to można nawet tym małym lakierem (wyglada jak do paznokci) czyli zaprawka , u mnie nawet coś takiego jest pod kolor kupione i nie widać :)
Avatar użytkownika
GolfiarzJR
Administrator
 
Posty: 1466
Dołączył(a): 11 maja 2014, o 19:52
Lokalizacja: Świetochłowice
Rocznik: 1984
Silnik: 2.5
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez fuqet1 » 19 kwi 2015, o 14:01

Zaprawki oczywiście że można tym lakierkiem robić ale dziesięciocentymetrową zaprawkę to chyba raczej nie bardzo.
Opik jak mówisz o profesjonalnym zakładzie malującym spreyami to aż mi się w głowie zakręciło ( zakład u pana mietka takie coś może robi)
Stosując takie metody właśnie widać ich profesjonalizm ( za rok wrócisz do nich że ruda znowu żre ci auto, a oni znowu ci pomaluja spreyem a ty znowu za rok wrócisz i tak w koło macieju)
Żaden szanujący się sprecjalista od lakierowania nie spojrzy na spreya bo wie że to jest g..no warte i po co sobie psuć wypracowaną przez lata markę. :cwaniak:
Avatar użytkownika
fuqet1
Badacz tematu
 
Posty: 203
Dołączył(a): 30 maja 2011, o 21:41
Lokalizacja: Przasnysz
Rocznik: 94
Silnik: 1400 ABD
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Opik » 19 kwi 2015, o 17:33

http://www.s-plus.pl/ faktycznie, gówno nie zakład :( muszę im napisać że forumowy wyjadacz wie lepiej i żeby zamknęli interes bo nie mają pojęcia co robią :lol:

i nie wiem czy masz problemy z czytaniem czy z analizowaniem tekstu, nie wiem jak ruda ma wyjść na drzwiach które były porysowane i trzeba było po prostu je polakierować, a nie pordzewiałe na wylot ;)
Avatar użytkownika
Opik
Members
 
Posty: 7058
Dołączył(a): 28 lis 2011, o 22:22
Lokalizacja: Lublin
Silnik: 2.0
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez murgen » 19 kwi 2015, o 18:46

Z tego co pisza na stronie to głównie autodetaling, więc to nie jest typowy zakład lakierniczy.
Avatar użytkownika
murgen
Gaduła
 
Posty: 454
Dołączył(a): 27 lip 2012, o 07:29
Lokalizacja: podkarpacie

Postprzez Opik » 19 kwi 2015, o 19:26

"(...) lakierowanie SPOT, lakierowanie zderzaków, naprawa po gradobiciu, naprawa dużych wgnieceń, naprawa plastików (...)"
Avatar użytkownika
Opik
Members
 
Posty: 7058
Dołączył(a): 28 lis 2011, o 22:22
Lokalizacja: Lublin
Silnik: 2.0
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez fuqet1 » 19 kwi 2015, o 20:22

opik nie bede nie z tobą kłócił o jakich zakład autodetalingowy czy jakis tam. Z czytaniem to ty masz problem bo forumowicz ktory poruszył swój problem w ostatnim czasie nie mowił o porysowanych elementach tylko o 10 cm parchu na nadszybiu, więc nie mów mi o problemach z czytaniem i analizowaniem tekstu bo jak widać ty takowy masz. :-P
Avatar użytkownika
fuqet1
Badacz tematu
 
Posty: 203
Dołączył(a): 30 maja 2011, o 21:41
Lokalizacja: Przasnysz
Rocznik: 94
Silnik: 1400 ABD
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Poprzednia stronaNastępna strona

- - -



Powrót do Nadwozie

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 22 gości