Klapa

Wszystkie informacje o elementach nadwozia

Moderator: Moderator

Klapa

Postprzez DiamondHooligan » 16 kwi 2013, o 18:43

Witam. Mam problem dotyczący tylnej klapy bagażnika. Mianowicie usunąłem znaczek i wycieraczkę, lecz niestety w miejscu po znaczku ciągle mi pęka. Nie wiem co robić, czy wyciąć to wypukłe miejsce i załatać włóknem szklanym itp ?
Ostatnio edytowano 16 kwi 2013, o 21:01 przez DiamondHooligan, łącznie edytowano 1 raz
To nie tylko samochód, lecz kawałek życia...
Avatar użytkownika
DiamondHooligan
Czytacz
 
Posty: 106
Dołączył(a): 30 mar 2013, o 14:02
Lokalizacja: Żary

Klapa

 

Postprzez Opik » 16 kwi 2013, o 18:46

kto robił tą klapę ? Nawalił szpachli i dlatego pęka.. Wyczyścić do gołej blachy, wspawać porządnie na gładko, wtedy MINIMALNA ilość szpachli żeby było pięknie i gładko i lakierowanie... jak ktoś napakował w całą wnękę po znaczku to zawsze będzie pękać
Avatar użytkownika
Opik
Members
 
Posty: 7058
Dołączył(a): 28 lis 2011, o 22:22
Lokalizacja: Lublin
Silnik: 2.0
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez DiamondHooligan » 16 kwi 2013, o 19:07

Opik napisał(a):kto robił tą klapę ? Nawalił szpachli i dlatego pęka.. Wyczyścić do gołej blachy, wspawać porządnie na gładko, wtedy MINIMALNA ilość szpachli żeby było pięknie i gładko i lakierowanie... jak ktoś napakował w całą wnękę po znaczku to zawsze będzie pękać




To Ja :wstyd: myślałem że nie będzie aż tak pękać, a gdzie mogę wspawać taki krążek i jaki mniej wiecej koszt tego ?
To nie tylko samochód, lecz kawałek życia...
Avatar użytkownika
DiamondHooligan
Czytacz
 
Posty: 106
Dołączył(a): 30 mar 2013, o 14:02
Lokalizacja: Żary

Postprzez Radi » 16 kwi 2013, o 19:31

Szpachla służy do wyrównania powierzchni a nie do łatania aż boje sie zapytać jak i czym zakleiłeś dzure po wycieraczce :zdziwko:
Avatar użytkownika
Radi
Members
 
Posty: 2836
Dołączył(a): 16 lut 2009, o 12:15
Lokalizacja: GKA
Rocznik: 93
Silnik: 2.8 AAA
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez DiamondHooligan » 16 kwi 2013, o 19:38

Radi napisał(a):Szpachla służy do wyrównania powierzchni a nie do łatania aż boje sie zapytać jak i czym zakleiłeś dzure po wycieraczce :zdziwko:



Co do wycieraczki to odpukać, od srodka jest kilka warstw włókna szklanego :mrgreen:. A do znaczka nawaliłem włókno i szpachel :-D
To nie tylko samochód, lecz kawałek życia...
Avatar użytkownika
DiamondHooligan
Czytacz
 
Posty: 106
Dołączył(a): 30 mar 2013, o 14:02
Lokalizacja: Żary

Postprzez Opik » 16 kwi 2013, o 19:56

DiamondHooligan, :mur:

nie wiem co Ci przyświecało z taką metodą, no ale stało się więc trzeba zaradzić. Pierwsze co to wywal całą tą szpachlę do żywej blachy, wywal to włókno szklane i doprowadź do ładu żeby blacharz nie widział jakiego syfu tam narobiłeś bo będzie Cię traktował jak dresiarza spod remizy który wszystko robi szpachlą

Blacharz już sobie wytnie odpowiednie krążki pod wymiar, obspawa dookoła i będzie to miało jakiś sens. Później na to minimalnie szpachla, podkład i lecisz z lakierowaniem. Ile to będzie kosztować? Samo wyspawanie klapy na gładko 30-50zł, więcej nie powinien nikt wziąć bo to nie jest wielka filozofia dla ogarniętego blacharza. Później koszt malowania, tu już duże rozpiętości są
Avatar użytkownika
Opik
Members
 
Posty: 7058
Dołączył(a): 28 lis 2011, o 22:22
Lokalizacja: Lublin
Silnik: 2.0
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez DiamondHooligan » 16 kwi 2013, o 20:21

Opik napisał(a):DiamondHooligan, :mur:

nie wiem co Ci przyświecało z taką metodą, no ale stało się więc trzeba zaradzić. Pierwsze co to wywal całą tą szpachlę do żywej blachy, wywal to włókno szklane i doprowadź do ładu żeby blacharz nie widział jakiego syfu tam narobiłeś bo będzie Cię traktował jak dresiarza spod remizy który wszystko robi szpachlą

Blacharz już sobie wytnie odpowiednie krążki pod wymiar, obspawa dookoła i będzie to miało jakiś sens. Później na to minimalnie szpachla, podkład i lecisz z lakierowaniem. Ile to będzie kosztować? Samo wyspawanie klapy na gładko 30-50zł, więcej nie powinien nikt wziąć bo to nie jest wielka filozofia dla ogarniętego blacharza. Później koszt malowania, tu już duże rozpiętości są



Dobrze wiedzieć, co do lakierowania to Ja się tym zajme bo i tak pomalowałem klape na czarny mat :-P
To nie tylko samochód, lecz kawałek życia...
Avatar użytkownika
DiamondHooligan
Czytacz
 
Posty: 106
Dołączył(a): 30 mar 2013, o 14:02
Lokalizacja: Żary

Postprzez Opik » 16 kwi 2013, o 20:28

DiamondHooligan, powiedz jeszcze że pomalowałeś ją sprejem :P
Avatar użytkownika
Opik
Members
 
Posty: 7058
Dołączył(a): 28 lis 2011, o 22:22
Lokalizacja: Lublin
Silnik: 2.0
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez DiamondHooligan » 16 kwi 2013, o 20:59

Opik napisał(a):DiamondHooligan, powiedz jeszcze że pomalowałeś ją sprejem :P



A właśnie tak ;D ale wyszła całkiem całkiem, jak ogarnę wszystko to zrobię zdjęcie jej. Nie stać mnie żeby pojechać do lakierni gdzie zawołają mi z 200 zł za pomalowanie... ;/
To nie tylko samochód, lecz kawałek życia...
Avatar użytkownika
DiamondHooligan
Czytacz
 
Posty: 106
Dołączył(a): 30 mar 2013, o 14:02
Lokalizacja: Żary

Postprzez Opik » 16 kwi 2013, o 21:29

:rip:

staram się wymyślić coś sensownego ale nie daje rady :(
weź wywal całą tą szpachlę i żywicę w cholerę, niech jakiś spawmen wytnie otwory i wspawa dwa kawałki blachy, ale nie na odpierdziel tylko tak, żeby było już po tym prawie idealnie równo. Szpachla na wykończenie, podkład i wydaj te 40zł na nabicie spreja pod kolor, wiadomo że będzie się różnił, ale lepsze to niż czarna maska... A jak masz pojecie to i sprejem pomalujesz ślicznie.

Jak powinno wygladać zaspawanie otworu po wycieraczce możesz zobaczyć u mnie na pierwszej stronie pod koniec postu ;)
Avatar użytkownika
Opik
Members
 
Posty: 7058
Dołączył(a): 28 lis 2011, o 22:22
Lokalizacja: Lublin
Silnik: 2.0
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez DiamondHooligan » 16 kwi 2013, o 21:52

Opik napisał(a)::rip:

staram się wymyślić coś sensownego ale nie daje rady :(
weź wywal całą tą szpachlę i żywicę w cholerę, niech jakiś spawmen wytnie otwory i wspawa dwa kawałki blachy, ale nie na odpierdziel tylko tak, żeby było już po tym prawie idealnie równo. Szpachla na wykończenie, podkład i wydaj te 40zł na nabicie spreja pod kolor, wiadomo że będzie się różnił, ale lepsze to niż czarna maska... A jak masz pojecie to i sprejem pomalujesz ślicznie.

Jak powinno wygladać zaspawanie otworu po wycieraczce możesz zobaczyć u mnie na pierwszej stronie pod koniec postu ;)





I zrobię się za to w końcu, dałeś mi do zrozumienia pomaluje klapę na taki sam kolor jak powinien być naprawdę. Dzieki wielkie za olśnienie ;D Ciekawe tylko ile mi wyjdzie za spay na całą klapę :niepewny:
To nie tylko samochód, lecz kawałek życia...
Avatar użytkownika
DiamondHooligan
Czytacz
 
Posty: 106
Dołączył(a): 30 mar 2013, o 14:02
Lokalizacja: Żary

Postprzez Opik » 16 kwi 2013, o 22:26

spokojnie jeden starczy jak będziesz malował z zewnątrz tylko. Tylko pamiętaj, kilka cieniutkich warstw, pierwsza musi być taka że tylko ledwo przypruszysz czarny lakier, dopiero trzecia ma go zasłonić całkowicie. Na koniec możesz dać bezbarwny, szału nie będzie, ale zawsze o jakiś tam większy połysk i możliwość polerki
Avatar użytkownika
Opik
Members
 
Posty: 7058
Dołączył(a): 28 lis 2011, o 22:22
Lokalizacja: Lublin
Silnik: 2.0
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Następna strona

- - -



Powrót do Nadwozie

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 37 gości