pablomed napisał(a):k-m-r1, to napewno było cos zmieniane
Nie oznacza to tego. W ETCE są trzy korki paliwa do Mk3
-"korek wlewu paliwa (z kluczem innym niż podstawowy)"- czyli inny klucz do korka paliwa.
-"korek wlewu paliwa (bebenek bez zapadek, sprezynek i klucza dolaczony luzem)"- na klucz podstawowy.
-"korek wlewu paliwa ... dla poj. z centralnym zamkiem"- bez miejsca na klucz.
[ Dodano: 2009-12-17, 18:15 ]
jarekddz, U Ciebie musi coś nie grać, jeśli masz centralny zamek to nawet w 1992 zamykał on też wlew paliwa. Klapka powinna mieć wypustkę z dziurką po lewej stronie. W gumowym elemencie po lewej, we wgłębieniu na korek, powinnien wychodzić bolec, który w po zamknięciu drzwi centralnym zamkiem wchodzi w dziurkę na wypustce klapki. Masz jakąś wadę zamka pewnie, ale naszczęście jest do Mk3 korek paliwa z dodatkowym kluczem (innym niż podstawowy), więc możesz go wstawić.
A swoją drogą to zadziwia mnie to cały czas jak bardzo Mk3 się różnią między sobą. Mogą być bardzo prymitywne wersje i bardzo zaawansowane.
VW Golf, CL Europe, 1995r., 1.6 AEA, benzynowy.