Mam konkretne pytanie o szyberdach

Wszystkie informacje o elementach nadwozia

Moderator: Moderator

Mam konkretne pytanie o szyberdach

Postprzez trojeczkaGT » 10 sie 2011, o 17:48

w pewnym poradniku jest napisane "Pamiętajcie jeszcze o skróceniu linki zasłonki szyberdachu, po przeciwnej stronie niż połamana prowadnica. Skracamy ją o długość przeniesionego wpasowanego elementu z linką. W przeciwnyma wypadku zasłonka nie bedzie domykać się do końca." i tu moje pytanie mozna zrobic zdjecie i pokazac o jaka zaslonke chodzi ??

i drugie pytanie co mam zrobic jak mi szyberdach z jednej strony podnosci sie za szybko jeszcze jak jest schowany "pod dachem" mam problem tylko z jedna strona.
Avatar użytkownika
trojeczkaGT
Members
 
Posty: 1745
Dołączył(a): 6 sie 2011, o 21:36
Lokalizacja: DDZ i DSW
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Mam konkretne pytanie o szyberdach

 

Postprzez danny.tcz » 15 sie 2011, o 12:59

linki nie maja rownej dlugosci musisz rozebrac caly szyber od nowa i linki doprowadzic ro tej samej dlugosci moga roznic sie nie znacznie ale to robi roznice ... tak mi sie wydaje
to nie jest zwykłe 1,4 zawsze to powtarzałem :P
Avatar użytkownika
danny.tcz
Gaduła
 
Posty: 406
Dołączył(a): 5 lut 2010, o 17:05
Lokalizacja: gtc

Postprzez Bradley » 15 sie 2011, o 18:43

trojeczkaGT napisał(a):i drugie pytanie co mam zrobic jak mi szyberdach z jednej strony podnosci sie za szybko jeszcze jak jest schowany "pod dachem" mam problem tylko z jedna strona.

Najlepiej zrobic to tak zeby odkrecic silniczek szyberdachu, zakrecic nim w powietrzu naciskajac guzik na zamykanie, pozniej prowadnice prawa i lewa dosunac do konca listwy, przykrecic silnik i kalibracja powinna byc zakonczona.
trojeczkaGT napisał(a): W przeciwnyma wypadku zasłonka nie bedzie domykać się do końca."

Nie mam pojecia o co chodzi. Pewnie o ta zaslone co sie reka przesuwa i zaslania okno szybera.
VW Vento 1.9TDI 1Z ++ :)
Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
Bradley
Fanatyk
 
Posty: 1120
Dołączył(a): 15 maja 2009, o 13:17
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Katowice

Postprzez pablomed » 15 sie 2011, o 21:48

musi chodzić o szybę szyberdachu po prostu, może to tekst z jakiegoś forum paska i chodziło o metalowy a nie szklany szyberdach.
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Postprzez trojeczkaGT » 15 sie 2011, o 22:44

ehhh mam problem bo mi pekly dwie prowadnice i jak je zamontowalem tak jak w poradniku na forum to dzialac dziala sie chowa ladnie ale jak chce zamykac to mi jedna strona sie odblokowywuje i podnosci lekko co grozi zarysowaniem szyby. jak temu zaradzic ??
Aktualnie posiadam golfa III 1.9 TD umierajacego na ruda ospe i to >>> pozostale/chrysler-voyager-jaszczur-t77315.html a miałem tez audi 80 b4, byl tez golf III 1.8 GT i golf III kombi i vento.
Avatar użytkownika
trojeczkaGT
Members
 
Posty: 1745
Dołączył(a): 6 sie 2011, o 21:36
Lokalizacja: DDZ i DSW
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Bradley » 17 sie 2011, o 20:17

Prowadnice wymieniles/naprawiles a czy zazegnales problem, ktory powoduje lamanie prowadnic? Na "pieskach" sa takie okragle gumeczki. One sie wycieraja i piesek zamiast byc nisko idzie w gore i przy zamykaniu szybera jedna koncowka pieska z druga zamiast wejsc pod siebie to sie zderzaja albo ta czesc, ktora ma isc na dol to idzie w gore i wylamuje linke/prowadnice.
Jesli jedna strona szybera zamyka sie ladnie, a druga zaczyna podnosic to popatrz sie jak jest ustawiony mechanizm z dobrej strony i ustaw tak samo po drugiej.
VW Vento 1.9TDI 1Z ++ :)
Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
Bradley
Fanatyk
 
Posty: 1120
Dołączył(a): 15 maja 2009, o 13:17
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Katowice

Postprzez pablomed » 17 sie 2011, o 22:20

suwak z którym ten pieseczek jest połączony ma 4 nóżki , jak się która odłamie to całość idzie w górę i się zderza, rzecz do stwierdzenia po porównaniu ustawienia wysokości pieska ze stroną sprawną, a na bank dopiero po wysunięciu pieska z suwakiem z szyny - w tył. Suwaczek jest do naprawienia - ułamaną nóżkę mocuje się robiąc sztyfcieki c cienkiego twardego drutu albo wiertełek ok 1.2 mm którym trzeba nawircić otwory, całość na kleju do metalu i hula.
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

problem z szyberdachem

Postprzez lisek1610 » 21 sie 2011, o 22:50

Witam mam taki problem z szyberdachem. jest on elektryczny uchylic sie go da otworzyc takze ale jak go otworze calego to musze sie meczyc zeby go zamknac naciskac guzik i szarpoac recznie guma niby do wymiany gdzie dostac taka gume i jak ja wymienic??
Avatar użytkownika
lisek1610
Czytacz
 
Posty: 112
Dołączył(a): 15 sie 2011, o 21:27
Lokalizacja: Kołobrzeg


- - -



Powrót do Nadwozie

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 12 gości