marcin2e napisał(a):No właśnie akurat mam hatchbacka, dlatego zastanawiałem czy tylne zawieszenie musi być np mocniejsze.
Jeśli chodzi o kupno używanego to musi mieć oprócz tej homologacji na haku jeszcze jakieś dodatkowe dokumenty? Jesłi znajdzie się tani używany to spoko, ale jeśli nie to biorę nowy.
Ja montując do varianta z bratem, diagnosta w tedy nie zwrócić na nic uwagi. Sprawdził jedynie podpięcie i tyle. Gdy na ostatnim przeglądzie pytałem powiedział mi o tym wybiciu na kuli i o bocznych kierunkach bo ich nie mam. Co do zawieszenia, sam hak ma już określone obciążenie które wynosi 75kg więc sam fakt że na hak zapniesz przyczepkę na samochód wrażenia nie zrobi ale to jak będziesz jechać z tą przyczepką już bardziej. Ciężko mi powiedzieć czy samo zawieszenie będzie jakoś się męczyć z tytułu ciągniętej przyczepki ale myślę że bardziej szkodliwe będzie wożenie 200kg w bagażniku niż na przyczepce.
Masz link do poradnika jak zamontować hak:
https://www.golf3.pl/dane-techniczne-i-porady/montaz-haka-holowniczego-t9346.htmlNo i do komunikacji weź kartę pojazdu bo tam zapisują że doszedł hak.
MK3 "I'd rather lose by a mile because i built my own car,
than win by a inch because someone else built it for me.
Your car is your story. Don't let someone else write the book."