

Oczywiście trochę sie powiększyła przy wstępnym oczyszczaniu i szlifowaniu lakieru:
FOTO:
http://img547.imageshack.us/img547/2517/dsc3511.jpg

Ps. wiem że wcześniej czy później to odpadnie ale lepsze to niż jeździć z dziurą
Moderator: Moderator
ArturVR6 napisał(a):Witam nadszedł czas naprawy błotników ruda trochę je zjadła od razu napiszę ze nie chcę nowych bo obalą mój budżet a konkretniej usługi lakiernicze zamierzam użyć maty szklanej żywicy od wewnętrznej strony błotnika i trochę od zewnętrznej na to szpachla podkład i lakier czy ktoś już robił w podobny sposób?? a może przy użyciu innych materiałów każda dobra rada się przydaniżej dodaje zdjęcie dziury ozonowej
![]()
Oczywiście trochę sie powiększyła przy wstępnym oczyszczaniu i szlifowaniu lakieru:
FOTO:
http://img547.imageshack.us/img547/2517/dsc3511.jpg
Ps. wiem że wcześniej czy później to odpadnie ale lepsze to niż jeździć z dziurą
ArturVR6 napisał(a):zamierzam kupić jeszcze jakieś gustowne chlapacze
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 34 gości