Odblysnik w H1

Wszystkie informacje o elementach nadwozia

Moderator: Moderator

Odblysnik w H1

Postprzez swatu » 20 paź 2010, o 10:09

Mam pytanie z zarówno problem.Wczoraj postanowilem rozkleic ponownie lampy w celu ich oczyszczenia z kurzu i piachu ,i poprawic łaczenia silikonem bo parowały.
po rozklejeniu i dokładnym wyczyszczzeniu klosza i obudowy (odblysniki nie były czyszczone) dostrzeglem małen problem Otóz na górnej cześci odbłysnika od swiateł mijania jest tak jakby ubytek .Na pierwszy rzut oka wyglada to na obkopcenie .Próbowałem to delikatnie zetrzec ale nie da rady.
Zaznaczyłem to na fotce.
Czy mozliwe by oprawka zarówki ( blaszka,malowana na czarno) wydzielała az tyle ciepła by odbłysnik został uszkodzony.
Czy to oznacza ze lampa jest do wymiany.Dodam iz w drugiej lampie jest tak samo.

Obrazek
Obrazek
Avatar użytkownika
swatu
VIP
 
Posty: 4695
Dołączył(a): 9 wrz 2008, o 16:18
Lokalizacja: TKN Końskie
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Odblysnik w H1

 

Postprzez PiJey88 » 20 paź 2010, o 10:13

podejrzewam że lata świecenia robią swoje, najlepiej wymienić na nowe
Avatar użytkownika
PiJey88
Administrator
 
Posty: 5010
Dołączył(a): 2 lut 2007, o 09:16
Lokalizacja: Warszawa
Rocznik: 1996
Silnik: 2.8 VR6 AAA
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez golon113 » 20 paź 2010, o 10:15

swatu napisał(a):wydzielała az tyle ciepła by odbłysnik został uszkodzony.

raczej inne wytłumaczenia nie przychodzi mi do głowy...
Avatar użytkownika
golon113
VIP
 
Posty: 890
Dołączył(a): 1 paź 2008, o 18:59
Lokalizacja: WGM / EL

Postprzez swatu » 20 paź 2010, o 10:24

a czy z takim defektem mozna jezdzic czy az tak bardzo wplynie to na jakośc swiecenia?bo dotychczas az tak wielkiej roznicy w swieceniu nie widziałem .
Avatar użytkownika
swatu
VIP
 
Posty: 4695
Dołączył(a): 9 wrz 2008, o 16:18
Lokalizacja: TKN Końskie
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez golon113 » 20 paź 2010, o 10:27

swatu napisał(a):a czy z takim defektem mozna jezdzic czy az tak bardzo wplynie to na jakośc swiecenia?bo dotychczas az tak wielkiej roznicy w swieceniu nie widziałem .

pewnie można, jak różnicy na razie nie widzisz...ale później może być już gorzej...
Avatar użytkownika
golon113
VIP
 
Posty: 890
Dołączył(a): 1 paź 2008, o 18:59
Lokalizacja: WGM / EL

Postprzez swatu » 20 paź 2010, o 10:28

tylko zastanawia mnie to dlaczego takie "obkopcenie" zrobiło sie na gornej czesci a na innych nie ?
Avatar użytkownika
swatu
VIP
 
Posty: 4695
Dołączył(a): 9 wrz 2008, o 16:18
Lokalizacja: TKN Końskie
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez golon113 » 20 paź 2010, o 10:29

swatu napisał(a):tylko zastanawia mnie to dlaczego takie "obkopcenie" zrobiło sie na gornej czesci a na innych nie ?

podejrzewam że ciepłe powietrze od żarówki się unosi i to dlatego jest na górze
Avatar użytkownika
golon113
VIP
 
Posty: 890
Dołączył(a): 1 paź 2008, o 18:59
Lokalizacja: WGM / EL

Postprzez swatu » 20 paź 2010, o 10:39

wymiana na nowe a tym bardziej zamienniki "Depo" nie wchodzi w gre bede musiał do wiosny sie na nich pomeczyc an na nowy sezon trzeba bedzie szukac jakis dobrych uzywek.

[ Dodano: 2010-10-20, 10:45 ]
a jakbym w tej tylnejplastikowej oslonie wyciąl otwór zeby to ciepło i para odchodziła.......?
Avatar użytkownika
swatu
VIP
 
Posty: 4695
Dołączył(a): 9 wrz 2008, o 16:18
Lokalizacja: TKN Końskie
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez golon113 » 20 paź 2010, o 10:49

a jakbym w tej tylnejplastikowej oslonie wyciąl otwór zeby to ciepło i para odchodziła.......?

czy ja wiem czy to coś da...w sumie ten odbłyśnik i tak będzie przyjmował ciepło...
Avatar użytkownika
golon113
VIP
 
Posty: 890
Dołączył(a): 1 paź 2008, o 18:59
Lokalizacja: WGM / EL

Postprzez swatu » 20 paź 2010, o 10:52

golon113 napisał(a):w sumie ten odbłyśnik i tak będzie przyjmował ciepło...
ale to ciepło bedzie miało wtedy ujście na zewnatrz.
Avatar użytkownika
swatu
VIP
 
Posty: 4695
Dołączył(a): 9 wrz 2008, o 16:18
Lokalizacja: TKN Końskie
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez golon113 » 20 paź 2010, o 10:55

swatu, możesz spróbować...w sumie to nie powinno przynieś nie pożądanego efektu ;)
Avatar użytkownika
golon113
VIP
 
Posty: 890
Dołączył(a): 1 paź 2008, o 18:59
Lokalizacja: WGM / EL

Postprzez K@mil » 20 paź 2010, o 12:17

Pierwsze pytanie jakie zarowki uzywales :P jaka moc :) jak takie jak powinny tam byc czyli 55w to lampa powinna byc ladna (ale lata bardzo duzo robia)... jak mocniejsze zarowki ktos uzywal to dlatego cos takiego sie dzieje z oblysnikami... mocniejsza zarowka = mocniejsze nagrzanie lampy

Nic nie wycinaj bedzie Ci jeszcze gorzej parowała a tak nic to nie da bo odlysnik zawsze bedzie cieply bo musi sie nagrzac przeciez od zarowki
Avatar użytkownika
K@mil
POMOCNIK
POMOCNIK
 
Posty: 4895
Dołączył(a): 30 lis 2007, o 19:15
Lokalizacja: NDZ/CT

Następna strona

- - -



Powrót do Nadwozie

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 19 gości