odkręcenie śruby maski

Wszystkie informacje o elementach nadwozia

Moderator: Moderator

odkręcenie śruby maski

Postprzez zwodzik » 24 mar 2012, o 12:16

Witam was mam do was pytanie, mianowicie chce zrobic sobie silowniki teleskopowe do maski przsedniej w GIII i za nic w swiecie nie moge odkręcic śrub maski,sa one zalakierowane kolorem nadwozia a na przysłowiowego chama nie chce drzec bo łeb sruby sie wyrobi, maci moze jakis pomysl jak to ruszyc?
zwodzik
Berbeć
 
Posty: 7
Dołączył(a): 14 mar 2012, o 07:15
Lokalizacja: KGR

odkręcenie śruby maski

 

Postprzez Pingu » 24 mar 2012, o 12:38

ja jak wymienialem maske to szlifierka pojechalem dookola srub zeby nie trzymaly sie na lakier, nastepnie je odkrecilem, i wymienilem na nowe.
Avatar użytkownika
Pingu
Czytacz
 
Posty: 57
Dołączył(a): 8 cze 2011, o 14:48
Lokalizacja: naniecka

Postprzez zwodzik » 24 mar 2012, o 12:43

no to zachwile lece do garazu i pobawie sie szlifierka, mam nadzieje ze da rady bo dosc sie napalilem na te silowniki przy masce:)
zwodzik
Berbeć
 
Posty: 7
Dołączył(a): 14 mar 2012, o 07:15
Lokalizacja: KGR

Postprzez Radi » 24 mar 2012, o 20:38

Boże jaka szlifierka w tym miejscu to tylko cieńka warstwa farby napewno nie trzyma śruby musi dać to odkrecić uzyj troche siły nawet jak objedziesz troche śrube to napewno nie będzie wyglądała gorzej niz po szlifierce.
Avatar użytkownika
Radi
Members
 
Posty: 2836
Dołączył(a): 16 lut 2009, o 12:15
Lokalizacja: GKA
Rocznik: 93
Silnik: 2.8 AAA
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez Pingu » 25 mar 2012, o 10:38

u mnie wyglada jak fabryka :)
Nie pisalem, ze to bezpieczne rozwiazanie, ale ja obawialem sie ze ukrece srube, a wtedy bylo by nie fajnie.
Jak ci idzie luzno tzn. ze juz ktos grzebal ;)
Avatar użytkownika
Pingu
Czytacz
 
Posty: 57
Dołączył(a): 8 cze 2011, o 14:48
Lokalizacja: naniecka

Postprzez thomasg » 25 mar 2012, o 16:29

Pingu, ja wczoraj ściagałem drzwi i nie przycinałem żadnego lakieru, lakier pękł ładnie ( mikronowa warstwa ) i nic nie było do gadki. Tak samo przy masce powinno być, dobry klucz i pójdzie . Lakier mozna przyciąć nożykiem do tapet a nie szlifierką . :-)

dzien wcześniej śruby opryskać WD czy innym penetratorem też nie zaszkodzi
był MÓJ DRAGOONGREEN jest Borówka VARIANT
Avatar użytkownika
thomasg
Gaduła
 
Posty: 508
Dołączył(a): 26 mar 2011, o 16:17
Lokalizacja: 44-335

Postprzez Bradley » 25 mar 2012, o 16:52

Bo to trzeba miec klucz, a nie kluczyk ;) Metrowa przedluzka i nie ma bata. A warstwa lakieru tam jest symboliczna.
VW Vento 1.9TDI 1Z ++ :)
Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
Bradley
Fanatyk
 
Posty: 1120
Dołączył(a): 15 maja 2009, o 13:17
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Katowice

Postprzez Pingu » 25 mar 2012, o 18:47

oj tam, oj tam :)
Nie chcialem brac metrowej przedluzki bo nie chcialem nic ukrecic :D
Avatar użytkownika
Pingu
Czytacz
 
Posty: 57
Dołączył(a): 8 cze 2011, o 14:48
Lokalizacja: naniecka

Postprzez bioly21 » 27 mar 2012, o 12:41

po to wlasnie jest metrowa przedluzka zeby nic nie ukrecic :) zakladasz dobry klucz oczkowy lub nasadowy do tego przedluzka i niema mozliwosci zeby nie puscily
Avatar użytkownika
bioly21
Gaduła
 
Posty: 497
Dołączył(a): 1 mar 2012, o 15:22
Lokalizacja: Niepołomice/Kraków


- - -



Powrót do Nadwozie

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 17 gości

cron