Odpływy- zalepiać?

Wszystkie informacje o elementach nadwozia

Moderator: Moderator

Odpływy- zalepiać?

Postprzez Thorsten » 24 lip 2014, o 20:49

Zapewne nie tylko ja mam problemy z rdzą wokół odpływów a raczej tych gumowych korków w podwoziu auta. Dopóki przylegają mocno albo zostały pokryte warstwą antykorozyjną to spoko a jak zaczynają parcieć to dostaje się wokół nich woda. W ten sposób pod nogami pasażera za kierowcą korozja wokół korka sprawiła że odpadł i blacharz przy okazji łatania progów wyciął skorodowany fragment i wstawił łatę ze zdrowej blachy. Podobnie było z dziurą przy przednim prawym kole tylko tutaj korozji było mniej. No więc brat miał kiedyś mk3 variant i mówił że zaklejał swoje włóknem szklanym bo też gniło w tych miejscach. Poszedłem jego śladem i pewnego dnia zeszlifowałem do żywego metalu miejsca, preparat zatrzymujący korozje i włókno, na to bitex. Wszystko ok, uderzam młotkiem w te miejsce i ani myśli się odkształcić więc jest ok. Tylko teraz myślę czy nie pogorszyłem sprawy. Bo niby rdza zatrzymana i blacha zakryta.

A ogólnie zalepiacie te otwory? Niby ok, przydaje się jak np zanurkuję autem w jeziorze to wyciągając je uleci woda z wnętrza. Pytam bo zbieram się do zalepienia otwór w nadkolu tylnym i chce wpuścić fluid(od profili zamkniętych) do środa. Zalepiacie to czy zostawiacie tak jak jest?

oto zdjęcie owych dziur
MK3
"I'd rather lose by a mile because i built my own car,
than win by a inch because someone else built it for me.
Your car is your story. Don't let someone else write the book."
Avatar użytkownika
Thorsten
Moderator Globalny
 
Posty: 1048
Dołączył(a): 2 cze 2013, o 16:17
Lokalizacja: BKL
Rocznik: 1996
Silnik: 1.6 AEE
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Odpływy- zalepiać?

 

Postprzez MiroGti » 24 lip 2014, o 21:02

Ja generalnie jestem też przed tym zabiegiem bo zaczyna coś korozja brać koło tych zaślepek a że przymierzam się niedługo to konserwacji i wygłuszenia środka matami , to korki przy okazji wywalę wszystkie bo będzie mi kompresja z basiku uciekać nimi :-P
moj-golf/black-mk3-by-mirogti-t68213.html

Samochód jest dopiero wtedy szybki, kiedy rano stoisz przed nim i boisz się go otworzyć.
Nadsterowność wzbudza strach w pasażerach. Podsterowność – w kierowcy.
Jeżeli wszystko jest pod kontrolą jedziesz zbyt wolno.
Avatar użytkownika
MiroGti
Forumowy wyjadacz
 
Posty: 856
Dołączył(a): 28 sty 2014, o 20:04
Lokalizacja: KDA
Rocznik: 97
Silnik: 2.0 AGG GTI
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez prezesik » 24 lip 2014, o 22:00

Otwory zaślepiać. Są to fabryczne pozostałości do niczego obecnie niepotrzebne.
Avatar użytkownika
prezesik
Members
 
Posty: 4869
Dołączył(a): 25 lut 2008, o 20:06
Lokalizacja: Łęczyca

Postprzez pawelus6 » 24 lip 2014, o 22:08

Ja jak młotkiem w to urzerzyłem to mi z kawałkiem blachy odeszło :/
Wyczysciłem wszystko w koło i załatałem blachą, całkowicie się ich pozbywając. Nawet 1 zdrowy był nie pognity ale się na zapas go pozbyłem. To nie jest dobra srpawa je trzymac, usunąć póki mozna.
Mój golf Variant
AAZ: KKK K14~1.5Bar, Skrzynia CTN(TDi), dół TDi.
Avatar użytkownika
pawelus6
Gaduła
 
Posty: 575
Dołączył(a): 17 cze 2012, o 18:49
Lokalizacja: Śląsk, Knurów
Rocznik: 0
Silnik: Dziala
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez hanawald » 24 lip 2014, o 22:28

kolego jak masz okazje to likwiduj wszystkie bez wyjątku ;-) zardzewiały czy nie :-)
Avatar użytkownika
hanawald
Members
 
Posty: 1461
Dołączył(a): 21 wrz 2012, o 15:17
Lokalizacja: dobrzyn nad wisłą CLI
Rocznik: 97
Silnik: 1.9 tdi
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez strzelu » 25 lip 2014, o 06:49

ja przy ogarnianiu podłogi miałem też 2 do wywalenia. Poszły łaty z blachy.
Potem wiadomo lakier itp. A jak korek był zdrowy to wklejałem go na mase wurtha i bolla (zbrakło). Wurth trzyma rok i jest ok. Nie polecam masy bolla!!!. Już odłazi!

ps. jak spawasz podłogę. To w spawy warto od góry zatłuścić "fluidem". Ja podłogę też wyciszałem matami APP. Więc najpierw spawy delikatnie wyciapciałem fluidem, poczekałem aż zgęstnieje a potem na to mata + opalarka.
strzelu
Badacz tematu
 
Posty: 190
Dołączył(a): 19 kwi 2008, o 11:55
Lokalizacja: Lublin


- - -



Powrót do Nadwozie

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 22 gości

cron