pajak czy moze pompka od spryskow

Wszystkie informacje o elementach nadwozia

Moderator: Moderator

pajak czy moze pompka od spryskow

Postprzez danny.tcz » 18 lut 2013, o 17:20

od czasu do czasu mam problem z przednimi spryskiwaczami na poczatku myslalem ze to plyn mi przymarzl w wezykach ale po nagrzaniu czasem robi sie to samo pociagajac manetke do siebie od spryskow widze jak plyn cisnie przez tylna dysze spryskiwacza a wycieraczki przednie tra na sucho nie raz daje dobrze ale to irytujacy problem wiec moje pytanie gdzie szukac problemu? na popce os spryskiwacza czy jednak na pajaku przy kierownicy ??? co radzicie sprawdzic i w jaki sposob ???
to nie jest zwykłe 1,4 zawsze to powtarzałem :P
Avatar użytkownika
danny.tcz
Gaduła
 
Posty: 406
Dołączył(a): 5 lut 2010, o 17:05
Lokalizacja: gtc

pajak czy moze pompka od spryskow

 

Postprzez jasiu0997 » 20 lut 2013, o 23:37

a moze w płynie jest taka kasza od mrozów i zatyka spryskiwacze?
sory ale za bardzie nie kumam Twojego pytania( co się dzieje) :P
Mój Concept :serce: moj-golf/vw-mk3-cabrio-concept-by-jasko-t43936.html

<b>"Nie ważne fele, kolor, marka, produkcja zalewaj, pal, ruszaj"</b>
Avatar użytkownika
jasiu0997
Members
 
Posty: 1068
Dołączył(a): 27 lut 2012, o 00:56
Lokalizacja: Bytów

Postprzez MANIUNI » 21 lut 2013, o 08:48

A może polerowałeś maskę i pasta lub wosk zatkał ci spryski, weź igielkę i przetkaj profilaktycznie dysze spryskiwcza, a także możesz sprężonym powietrzem dmuchnąć pod maską ;-)
MANIUNI
Badacz tematu
 
Posty: 276
Dołączył(a): 22 lut 2012, o 19:14
Lokalizacja: pacanów

Postprzez pietrasiak2 » 21 lut 2013, o 09:04

Sprawdź kolego czy nie masz podgrzewanych dysz spryskiwaczy , jak tak to należało by to wyczyścić , jeśli nie to zdejmij wężyk i sprawdź jak podaje pompka może już się przyciera i nie daje ciśnienia , ostatnia rzecz to jak koledzy napisali czystość układu i zbiorniczka płynu. Co do manetki jak po pociągnięciu pompka pracuje to tu jest ok i winy szukaj pod maską . Silniczki są plastykowe i mają prawo się zużyć :-)
Avatar użytkownika
pietrasiak2
Members
 
Posty: 2043
Dołączył(a): 29 gru 2011, o 09:52
Lokalizacja: stryków

Postprzez danny.tcz » 21 lut 2013, o 17:26

jasiu0997, w zbiorniku nie ma kaszy jest koncentrat wlany + zimowy do spryskow do - 15*C wiec kaszy nie ma dzieje sie tak ze po pociagnieciu manetki do siebie gdzie powinno pryskac na przednia szybe sika na tyl nie zawsze ale czesciej niz na przod
MANIUNI, nie polerowalem maski i nic mi dysz nie zapchalo dysze sa czyste i psikaja wszystkie 2 na sprysku bo od czasu do czasu pojdzie na przod
pietrasiak2, nie mam grzanych spryskow pompka w zeszlym roku byla nowa wstawiona wezyki tez sa praidlowo podpiete
jestem juz zalamany jezdzac w taka pogode bez spryskow na przednia szybe :(
Ostatnio edytowano 26 kwi 2013, o 17:09 przez danny.tcz, łącznie edytowano 1 raz
to nie jest zwykłe 1,4 zawsze to powtarzałem :P
Avatar użytkownika
danny.tcz
Gaduła
 
Posty: 406
Dołączył(a): 5 lut 2010, o 17:05
Lokalizacja: gtc

Postprzez MANIUNI » 21 lut 2013, o 18:11

A może za małe napięcie idzie do pompki i nie może ciśnienie dolecieć do dysz hmm...
MANIUNI
Badacz tematu
 
Posty: 276
Dołączył(a): 22 lut 2012, o 19:14
Lokalizacja: pacanów

Postprzez danny.tcz » 22 lut 2013, o 16:35

MANIUNI, ktorys raz z kolei pisze ze jak manetke ciagne do siebie to widze ze idzie plyn tylna dysza na tylna szybe :-x a na tyl wezyki prowadzone sa gora o ile sie nie myle i tam bylby wiekszy problem gdyby cisnienia nie bylo do tego dluzsza droga
to nie jest zwykłe 1,4 zawsze to powtarzałem :P
Avatar użytkownika
danny.tcz
Gaduła
 
Posty: 406
Dołączył(a): 5 lut 2010, o 17:05
Lokalizacja: gtc

Postprzez Opik » 22 lut 2013, o 16:56

danny.tcz, czyli jak chcesz spryskać przednią, to leci na tył tak?
Ja miałem ale w drugą stronę, chce tył umyć a tu skucha bo na przód leci, ale mniejszym ciśnieniem niż normalnie. Okazało się że zamarzło wszystko na tylnej klapie i płyn nie miał ujścia, więc łopatki w silniku pchają go w jedną stronę, a on nie mogąc znaleźć ujścia śmigał pomiędzy łopatkami w drugą stronę i sobie bryzgał na przód
Avatar użytkownika
Opik
Members
 
Posty: 7058
Dołączył(a): 28 lis 2011, o 22:22
Lokalizacja: Lublin
Silnik: 2.0
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez danny.tcz » 24 lut 2013, o 12:04

Opik, tez tak myslalem ale przy rozgrzanym silniku nieraz prysnie normalnie na przod a nieraz idzie tylem :( :cry: jestem bezradny
to nie jest zwykłe 1,4 zawsze to powtarzałem :P
Avatar użytkownika
danny.tcz
Gaduła
 
Posty: 406
Dołączył(a): 5 lut 2010, o 17:05
Lokalizacja: gtc

Postprzez Opik » 24 lut 2013, o 12:50

Weź wymień pompkę, 15zł i masz w tej kwestii spokój na lata. I przede wszystkim pewność czy to to, czy nie.
U mnie jak się sypała pompka, to była taka jazda że raz sika normalnie na górę szyby, jadę 10km dalej i psika ledwo co nad wycieraczki nawet na postoju. Później znowu mocno, później przez dwa dni w ogóle nie działa, znowu sika jak 80 latek z prostatą, znowu nie działa... Wyciągnąłem, przeczyściłem, pochodziła idealnie 2 dni. I znowu powtórka z rozrywki. Wywaliłem w cholerę, kupiłem nową i odpukać mam już dłuższy czas spokój :ok:
Avatar użytkownika
Opik
Members
 
Posty: 7058
Dołączył(a): 28 lis 2011, o 22:22
Lokalizacja: Lublin
Silnik: 2.0
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez zicer » 25 lut 2013, o 12:50

Podnieś maskę, odepnij wężyki i sprężarką dmuchnij w wężyki, moze jakiś syf sie dostał i przyblokowuje
Avatar użytkownika
zicer
Badacz tematu
 
Posty: 182
Dołączył(a): 3 wrz 2012, o 13:42
Lokalizacja: Kuźnica (Podlaskie)

Postprzez danny.tcz » 25 lut 2013, o 12:54

Opik, tyle ze ja wymienialem ja w tamtym roku :( kupiles ori czy ten zamiennik toprana ???
to nie jest zwykłe 1,4 zawsze to powtarzałem :P
Avatar użytkownika
danny.tcz
Gaduła
 
Posty: 406
Dołączył(a): 5 lut 2010, o 17:05
Lokalizacja: gtc

Następna strona

- - -



Powrót do Nadwozie

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 13 gości