Plastikowe "COŚ"!?

Wszystkie informacje o elementach nadwozia

Moderator: Moderator

Plastikowe "COŚ"!?

Postprzez czarnushek » 18 sty 2009, o 03:12

Witam ponownie panowie! a więc tak opisałem w tym temacie...

http://www.golf3.pl/-vt14372.htm#115233

... o złamanej dyszy. Po zakupie nowej zabrałem się z kumplem do roboty. Wyciągnęliśmy silnik ,a pozostałości po złamanej dyszy (ponieważ ta górna część też się nam wyłamała w trakcie demontażu) wywierciliśmy i wsadziliśmy nową dyszę. Nie dość że nie chciała się wpasować to jeszcze po wpasowaniu kręciła się razem z wycieraczką, mimo wcześniejszego nasmarowania, a po używaniu spryskiwacza ,płyn przeciekał do środka silniczka! Sądzę że załatwię to u mechanika (jak narazie odłączyłem rurkę pod maską która pompuje płyn na tył...)

A mój problem teraz polega na tym iż przy montażu wycieraczki z powrotem wystawała śruba za bardzo, więc kumpel postanowił że trzeba będzie to chyba bardziej wcisnąć i złamał to coś:

Obrazek

i teraz chcę spytać o dwie rzeczy? ile u mechanika mogą wziąć za naprawę tej dyszy? i gdzie mogę dostać te plastikowe coś ponieważ bardzo mi na tym zależy! :zly: Z góry pozdrawiam! i liczę na odpowiedzi! :cry:


Edit: Znalazłem na allegro tą zaślepkę:

http://moto.allegro.pl/item512352297_vw ... i_tyl.html

Ale jeszcze moje pytanie dotyczy ceny wymiany tej dyszy! :(
Volkswagen Golf - niemiecki samochód klasy kompaktowej, produkowany przez firmę Volkswagen od 1974 roku. Nazwa modelu pochodzi od nazwy prądu morskiego: Golfsztrom.

<B>Mój były Golfik ...</B> :)
http://www.golf3.pl/topics2/moj-golfik- ... .htm#40786
Avatar użytkownika
czarnushek
Czytacz
 
Posty: 74
Dołączył(a): 18 kwi 2008, o 02:28
Lokalizacja: VrocłaW

Plastikowe "COŚ"!?

 

Postprzez K@mil » 18 sty 2009, o 12:13

czarnushek napisał(a):Nie dość że nie chciała się wpasować to jeszcze po wpasowaniu kręciła się razem z wycieraczką,


Wina byla taka, za słabo wlozyles dysze w silniczek... plastikowe ząbki przy dyszy (zaznaczone na żółto) musza wejsc w zagłębienia przy silniczku, tak zeby dysza nie kreciła sie razem z nim...

Obrazek

Na czerwono zaznaczyłem Ci tak na oko ile powinna wystawać dysza z uchwytu... ta plastikowa zaślepka wszystko zasłoni.


czarnushek napisał(a):ile u mechanika mogą wziąć za naprawę tej dyszy


Nie wiem czy mechanikowi bedzie chciało sie bawić z tym czymś. Ale mysle ze wiecej niz 50zl to nie wezmie za robocizne, bo to naprawde wystarczy rozkrecic i zlożyć ladnie, najcieżej moze byc z wyciągnieciem starej dyszy ze silniczka, ale jak napisałes Ty juz to zrobiłes, a ta juz nie powinna wychodzic tak cieżko.
Avatar użytkownika
K@mil
POMOCNIK
POMOCNIK
 
Posty: 4895
Dołączył(a): 30 lis 2007, o 19:15
Lokalizacja: NDZ/CT

Postprzez czarnushek » 18 sty 2009, o 12:51

Aha :) no jak 50 zł to się piszę na to... bo mnie kur...ica bierze jak się muszę tym bawić itd :) Niecierpliwy jestem :-D
Volkswagen Golf - niemiecki samochód klasy kompaktowej, produkowany przez firmę Volkswagen od 1974 roku. Nazwa modelu pochodzi od nazwy prądu morskiego: Golfsztrom.

<B>Mój były Golfik ...</B> :)
http://www.golf3.pl/topics2/moj-golfik- ... .htm#40786
Avatar użytkownika
czarnushek
Czytacz
 
Posty: 74
Dołączył(a): 18 kwi 2008, o 02:28
Lokalizacja: VrocłaW

Postprzez K.P » 18 sty 2009, o 12:55

to ja się podłączę z pytaniem także z dziedziny spryskiwania...
chcę wymienić pompkę - czy trzeba do tego wymontować cały zbiornik i spuścić płyn ??
Avatar użytkownika
K.P
Berbeć
 
Posty: 11
Dołączył(a): 16 gru 2008, o 00:42
Lokalizacja: W-wa

Postprzez K@mil » 18 sty 2009, o 13:04

czarnushek napisał(a):no jak 50 zł to się piszę na to


No kolego ja tam napisalem ze zdrowego punktu widzenia, hehe moze trafisz na jakąś złotą rączke co ci wymieni odrazu calą klape hahaha

K.P napisał(a):czy trzeba do tego wymontować cały zbiornik i spuścić płyn


Nie kolego silniczek widac z gory jest on od strony akumlatora... odlacz najpierw przewodzik a pozniej wyciagnij silniczek... :mrgreen:
Avatar użytkownika
K@mil
POMOCNIK
POMOCNIK
 
Posty: 4895
Dołączył(a): 30 lis 2007, o 19:15
Lokalizacja: NDZ/CT

Postprzez K.P » 18 sty 2009, o 13:11

silniczek już zlokalizowałem, tylko obawiałem się czy jak go wyciągnę przy pełnym zbiorniku to nie zobaczę fontanny płynu... ale jeśli nie to chyba już sobie poradzę, dzienks ;-)
Avatar użytkownika
K.P
Berbeć
 
Posty: 11
Dołączył(a): 16 gru 2008, o 00:42
Lokalizacja: W-wa

Postprzez prezesik » 18 sty 2009, o 17:36

K.P napisał(a):tylko obawiałem się czy jak go wyciągnę przy pełnym zbiorniku to nie zobaczę fontanny płynu...
wyleci płyn, także jakoś wypompuj go ze zbiorniczka
Avatar użytkownika
prezesik
Members
 
Posty: 4869
Dołączył(a): 25 lut 2008, o 20:06
Lokalizacja: Łęczyca

Postprzez K.P » 18 sty 2009, o 18:03

no już wiem, że wyleci, bo pompka już zmieniona :-D jak przy wyjmowaniu starej zaczęło ciec to wymontowałem zbiornik i zlałem płyn - minuta roboty. Silniczek już pięknie śmiga ale sukces połowiczny - działa tylko tylny spryskiwacz (na plus że z taką siłą, że pryska aż na przednią szybe :-D ) zatem czeka mnie jeszcze udrożnienie przodu...
Avatar użytkownika
K.P
Berbeć
 
Posty: 11
Dołączył(a): 16 gru 2008, o 00:42
Lokalizacja: W-wa

Postprzez czarnushek » 19 sty 2009, o 00:41

czarnushek napisał(a):no jak 50 zł to się piszę na to


K@mil napisał(a):No kolego ja tam napisalem ze zdrowego punktu widzenia, hehe moze trafisz na jakąś złotą rączke co ci wymieni odrazu calą klape hahaha



oby nie :D haha :D ale słyszałem o rożnych dziwnych przypadkach.. tak czy siak nie chce mi się już kupować nowej dyszy itd... :-/
Volkswagen Golf - niemiecki samochód klasy kompaktowej, produkowany przez firmę Volkswagen od 1974 roku. Nazwa modelu pochodzi od nazwy prądu morskiego: Golfsztrom.

<B>Mój były Golfik ...</B> :)
http://www.golf3.pl/topics2/moj-golfik- ... .htm#40786
Avatar użytkownika
czarnushek
Czytacz
 
Posty: 74
Dołączył(a): 18 kwi 2008, o 02:28
Lokalizacja: VrocłaW


- - -



Powrót do Nadwozie

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 21 gości

cron