Witam! Poza matą należy doprowadzić prąd do mat, oczywiście. W oryginale jest pobrany z wyłącznika ogrzewanej tylnej szyby i razem pracują (po włączeniu szyby - grzeją też lusterka).
Możliwe że instalacja (kabel biały) jest już poprowadzona fabrycznie, jeśli nie - to najlepiej do złącza w słupku, na pewno jest tam miejsce a w Nowym Elektroniku na Komorowickiej (w B-B) są różne konektorki, coś się dobierze i będzie elegancko.
Aha! Sens ma ogromny - jak powszechnie wiadomo (
moj-golf/vw-golf-1-9-tdi-specjal-zico-s-t12384.html ) mam je i jest to bardzo użyteczne.
W uzupełnieniu:Z wyłącznika ogrz. szyby wychodzi przewód biało-zielony i ma fabrycznie (lub nie ma, zależnie od wersji) dolutowany przewód biały o grubości 0,5 mm², a więc cieniutki, i takie mają dochodzić do charakterystycznych złącz na słupkach. Po włączeniu szyby t. powinno pojawić się napięcie. W samych lusterkach do grzania są wykorzystane piny 4 i 5 - bez znaczenia gdzie masa a gdzie zasilanie, choć w oryginale zasilanie na 4.
Cóż jeszcze... Mechaniczna wymiana mat nie jest trudna, trzeba tylko niezwykłej ostrożności jeśli "stare" lustra mają się nie rozbić.
Gdyby coś - pisz!