pompka spryskiwaczy

Wszystkie informacje o elementach nadwozia

Moderator: Moderator

pompka spryskiwaczy

Postprzez danny.tcz » 31 sty 2014, o 18:55

witam
mam problem mianowicie pompka od spryskiwacza zamiast na przod podaje na tyl gdy manetka ciagne do siebie wycieraczki pracuja a plyn leci na tyl ...
gdy biore spryskiwacz na tyl to wlacza sie tylna wycieraczka i plyn tez leci na tyl wiec tam jest ok
to juz ktoras pompka z kolei czy one tak szybko wymiekaja ??? czy moze jest inny tego powod ??? po wymianie pompki jest jakis czas dobrze
dysze mam podgrzewane ale juz sie chyba wypaly :P ;-)
to nie jest zwykłe 1,4 zawsze to powtarzałem :P
Avatar użytkownika
danny.tcz
Gaduła
 
Posty: 406
Dołączył(a): 5 lut 2010, o 17:05
Lokalizacja: gtc

pompka spryskiwaczy

 

Postprzez Opik » 31 sty 2014, o 20:01

Nie jest przypadkiem tak że naciskasz na przód, czekasz dłuższą chwilkę i dopiero leci na tył? ;) Jeśli tak to po prostu gdzieś po drodze (pompka-spryski przednie) jest kasztan. Coś zamarzło, wpadło, płyn leci, napotyka opór i wali do tyłu. Przerabiałem motyw ;)
Avatar użytkownika
Opik
Members
 
Posty: 7058
Dołączył(a): 28 lis 2011, o 22:22
Lokalizacja: Lublin
Silnik: 2.0
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez danny.tcz » 2 lut 2014, o 23:06

Opik, a gdzie u siebie znalazles tego kasztana ??? troche zimno aby przegladac cala trase na dworze zaczne od twojego punktu
to nie jest zwykłe 1,4 zawsze to powtarzałem :P
Avatar użytkownika
danny.tcz
Gaduła
 
Posty: 406
Dołączył(a): 5 lut 2010, o 17:05
Lokalizacja: gtc

Postprzez Opik » 2 lut 2014, o 23:20

danny.tcz, no skoro wszystko działa to ja nie widzę innej opcji :) Gdzie u siebie znalazłem? A nie wiem, gdzieś po drodze wężyk zamarzł czy dysze, nie pamiętam już :) w tamtym roku to było :D

jak masz mało płynu to odepnij wężyk idący na przód zaraz przy zbiorniczku i zobacz czy będzie leciał po pociągnięciu dźwigienki :) jak nie to to gdzieś w dalszym miejscu spróbuj, może masz jakąś wsuwkę czy coś
Avatar użytkownika
Opik
Members
 
Posty: 7058
Dołączył(a): 28 lis 2011, o 22:22
Lokalizacja: Lublin
Silnik: 2.0
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez danny.tcz » 3 lut 2014, o 00:03

dzis odziwo bylo dobrze .... nie blokowal sie wcale plyn nie marznie w zbiorniku a jesli leci przez tyl to nie marznie tez w wezykach
ja juz nie wiem :(
to nie jest zwykłe 1,4 zawsze to powtarzałem :P
Avatar użytkownika
danny.tcz
Gaduła
 
Posty: 406
Dołączył(a): 5 lut 2010, o 17:05
Lokalizacja: gtc

Postprzez Opik » 3 lut 2014, o 00:10

Było dobrze tzn że już działa normalnie? To miałeś zamarznięte same spryskiwacze ;) Płyn odbijał i leciał na tył
Avatar użytkownika
Opik
Members
 
Posty: 7058
Dołączył(a): 28 lis 2011, o 22:22
Lokalizacja: Lublin
Silnik: 2.0
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez danny.tcz » 3 lut 2014, o 00:12

tak dzialalo normalnie na przod .... a predzej jak nie chcialo pryskac to szpilke pchalem w dysze i tez nic nie pomoglo :cry:
to nie jest zwykłe 1,4 zawsze to powtarzałem :P
Avatar użytkownika
danny.tcz
Gaduła
 
Posty: 406
Dołączył(a): 5 lut 2010, o 17:05
Lokalizacja: gtc

Postprzez Opik » 3 lut 2014, o 00:14

bo mogło zamarznąć dalej, tam gdzie igła nie sięgała

sprawa rozwiązana :) następnym razem suszarka i podgrzewaj dysze :P
Avatar użytkownika
Opik
Members
 
Posty: 7058
Dołączył(a): 28 lis 2011, o 22:22
Lokalizacja: Lublin
Silnik: 2.0
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez danny.tcz » 3 lut 2014, o 00:22

suszarka :P mam grzane ale klekly niestety .... a co do tych dysz to jednak nie jestem pewien... kiedys kiedys mialem taka sama sytuacje przy zmianie manetki tzw pajaka problem zniknal ( wymienialem pajak bo juz kierunki wymiekaly)
to nie jest zwykłe 1,4 zawsze to powtarzałem :P
Avatar użytkownika
danny.tcz
Gaduła
 
Posty: 406
Dołączył(a): 5 lut 2010, o 17:05
Lokalizacja: gtc

Postprzez pietrasiak2 » 3 lut 2014, o 08:09

Z tego co kojarzę to pompka kręci się w 2 kierunkach i współpracuje z zaworem kierunkowym i jeżeli raz jest dobrze a raz źle to może on nie działać i rozdziela jak chce :-)
Avatar użytkownika
pietrasiak2
Members
 
Posty: 2043
Dołączył(a): 29 gru 2011, o 09:52
Lokalizacja: stryków

Postprzez danny.tcz » 3 lut 2014, o 18:23

pietrasiak2, a jesli dziala zle to co w zwiazku z tym ??? cala pompka do wymiany czy da sie zreanimowac w jakis magiczny sposob ???
to nie jest zwykłe 1,4 zawsze to powtarzałem :P
Avatar użytkownika
danny.tcz
Gaduła
 
Posty: 406
Dołączył(a): 5 lut 2010, o 17:05
Lokalizacja: gtc

Postprzez pablomed » 5 lut 2014, o 16:02

danny.tcz, na razie nie wiesz chyba czy pompka nie zmienia obrotów (wtedy wina w manetce) , czy blokuje się zawór na wyjściu pomki. Trzeba by to wyjaśnic, np w chwili kiedu nieprawidłwo pryska to jednak zdjąć jej wtyczkę i sprawdzić voltomierzem czy biegunowość zasilania się zmienia. Jeśli prawidłowo się zmienia to wina w pompce, nawet jak wężyki zamarznięte to nie powinno tak się robić, może kupujesz jakieś kiepskie zaminniki, to kup dobrą używkę.
Myślę że nie nie masz jakichś kombinacji z elektryką, amerykany miały o ile wiem układ na 2 pompki osobna na tył i inaczej zasilane
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Następna strona

- - -



Powrót do Nadwozie

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 30 gości

cron