poprawki

Wszystkie informacje o elementach nadwozia

Moderator: Moderator

poprawki

Postprzez bart.l » 15 sty 2009, o 20:42

Witam,
wziałem sie za doprowadzanie mojego golfa do porządku więc jest kolejne pytanie.
Na tylnej klapie nad zamkiem pojawiło sie peknięcie w lakierze (kto wie czy tez nie w szpachli o ile tam jest)

Pytanie nastepujące - jest możliwość "punktowego" zamalowawnia poprawki (np za pomocą szpachli) produktami typu zaprawka żeby to w miare ok wyglądało, jeżeli nie to czy jest sens bawić sie z tą klapa czy lepiej kupic całą nową blache??
bart.l
Avatar użytkownika
bart.l
Berbeć
 
Posty: 10
Dołączył(a): 24 sty 2008, o 23:30
Lokalizacja: Bobrowniki k.Będzina

poprawki

 

Postprzez prezesik » 15 sty 2009, o 21:34

możesz pobawić się z poprawkami lakierniczymi i wtedy zobaczysz jak długo ci to wytrzyma, jeżeli po pół roku znów będzie coś wychodzić lub pękać to szukaj nowej klapy.

ps tu sa moje poprawki lakiernicze, nad którymi walczyłem 2 weekendy samemu, ostatnio wreszcie wymieniłem błotnik i poszła polerka całego autka:

jak od lata do tej pory nic nie wychodzi :)

http://www.golf3.pl/topics2/mk3-by-prez ... t=prezesso
Avatar użytkownika
prezesik
Members
 
Posty: 4869
Dołączył(a): 25 lut 2008, o 20:06
Lokalizacja: Łęczyca

Postprzez bart.l » 16 sty 2009, o 00:19

Malowałeś cały błotnik czy tylko fragment, który był "naprawiany"??? (cąłkiem nieźle to wygląda)
bart.l
Avatar użytkownika
bart.l
Berbeć
 
Posty: 10
Dołączył(a): 24 sty 2008, o 23:30
Lokalizacja: Bobrowniki k.Będzina

Postprzez prezesik » 16 sty 2009, o 11:03

Wymieniałem na nowy, zamiennik za 80 zł, malowanie u znajomego gratis, ale wcześniej miałem dobrane 2 setki lakieru do tego błotnika. Na moje zaprawki dobrali mi lakier w sprayu 2 puszki po 400 ml.
Avatar użytkownika
prezesik
Members
 
Posty: 4869
Dołączył(a): 25 lut 2008, o 20:06
Lokalizacja: Łęczyca

Postprzez ksenonn » 16 sty 2009, o 13:10

jezeli masz pekniecie to obstawiam ze pekla szpachla

aby to zrobic dobrze i trzymalo sie to kupy, trzeba by to wszystko rozszlifowac do golej blachy najlepiej, wyczyscic rdze, bo pewnie tam siedzi, ewntualnie wspawac latke (zalerzy jak bardzo rdza tam postepuje), na to odpowiednie podklady, szpachla i mozna lakierowac. (jak by sie ktos mial zamiar do tego przyczepic to wiadomo ze na szpachle idzie jeszcze podklad przed lakierowaniem)

wymieniac calej klapy nie trzeba, chyba ze znajdziesz taka w dobrym stanie bez rdzy i w takim samym kolorze, chociaz i tak drozej by wyszlo i roznica kolorow mogla by byc widoczna.

mozesz sam podzialac, ale jak nie masz pojecia co z czym to nie podolasz

pozdrawiam
Avatar użytkownika
ksenonn
Czytacz
 
Posty: 122
Dołączył(a): 22 wrz 2008, o 11:48
Lokalizacja: Krakow

Postprzez prezesik » 16 sty 2009, o 16:15

ksenonn napisał(a):mozesz sam podzialac, ale jak nie masz pojecia co z czym to nie podolasz

tu masz wszystko opisane krok po kroku (jeżeli zdjęcia nie bedą się otwierać, to znaczy, ze musisz się zarejestrować:

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=52831
Avatar użytkownika
prezesik
Members
 
Posty: 4869
Dołączył(a): 25 lut 2008, o 20:06
Lokalizacja: Łęczyca


- - -



Powrót do Nadwozie

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 22 gości