Progi -> wszystkie informacje przydatne.

Wszystkie informacje o elementach nadwozia

Moderator: Moderator

Postprzez AdamPLSieradz » 23 paź 2011, o 21:56

trojeczkaGT napisał(a):progi lepiej na czarno bitgumem pociagnac by nie gnily ;p chyba ze bedziesz sie przygladal progom co chwile


Ale tym Bitgumem jak przejadę to potem to pomalowac? Czy to jest bezbarwne czy ma właśnie czarny kolor?
Avatar użytkownika
AdamPLSieradz
Badacz tematu
 
Posty: 315
Dołączył(a): 26 kwi 2011, o 15:13
Lokalizacja: Sieradz

 

Postprzez trojeczkaGT » 23 paź 2011, o 22:01

ma czarny kolor mozesz pomalowac potem ale na progi nie trzeba malowac tym bardziej jak masz czarne auto.

to jest taka masa ktora zabezpiecza przed korozja
Aktualnie posiadam golfa III 1.9 TD umierajacego na ruda ospe i to >>> pozostale/chrysler-voyager-jaszczur-t77315.html a miałem tez audi 80 b4, byl tez golf III 1.8 GT i golf III kombi i vento.
Avatar użytkownika
trojeczkaGT
Members
 
Posty: 1745
Dołączył(a): 6 sie 2011, o 21:36
Lokalizacja: DDZ i DSW
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez AdamPLSieradz » 23 paź 2011, o 22:44

No dzięki koledzy. :D a TrójeczkoGT możesz mi jeszcze powiedziec ile mniej więcej tego środka potrzeba bo nie wiem jaką ilosc kupic... 1 l ,2 ,5 ? Ile tego zużyję na progi? Jeśli się da to może jeszcze podłoge tym przejade? Aha i jak z trwałością takiego rozwiązania? Nie odpada ta warstwa ? Chodzi mi o to żeby jakoś to wyglądało przez dłuższy czas
Avatar użytkownika
AdamPLSieradz
Badacz tematu
 
Posty: 315
Dołączył(a): 26 kwi 2011, o 15:13
Lokalizacja: Sieradz

Postprzez trojeczkaGT » 23 paź 2011, o 22:57

jezeli chcesz jeszcze podloge cala to hmmm 3 powinny starczyc moze nawet 2 ale lepiej kupic 3 L oczyscic z rdzy i pomalowac podloge progi i blotniki od wewnatrz tam gdzie rdza sie pojawia czesto.
Aktualnie posiadam golfa III 1.9 TD umierajacego na ruda ospe i to >>> pozostale/chrysler-voyager-jaszczur-t77315.html a miałem tez audi 80 b4, byl tez golf III 1.8 GT i golf III kombi i vento.
Avatar użytkownika
trojeczkaGT
Members
 
Posty: 1745
Dołączył(a): 6 sie 2011, o 21:36
Lokalizacja: DDZ i DSW
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez czarus21 » 24 paź 2011, o 13:05

jeśli kupisz baranek z biegiem czasu zmatowieje pomaluj lakierem bezbarwnym chociaż progi wtedy na pewno nie zmatowieją
czarus21
Badacz tematu
 
Posty: 386
Dołączył(a): 8 wrz 2011, o 18:40
Lokalizacja: ostróda

Postprzez ci-nek » 8 lis 2011, o 17:54

ja pytanie mam z innej beczki, bo widze ze chyba kolega zaznajomiony. Mianowicie jak ORI pomalowany jest prób golfiacza, tzn chodzi mi konkretnie ile warstw i czego, głupio chyba by było jakbym zaszedł do sklepu i prosiło "baranka"
ci-nek
Gaduła
 
Posty: 738
Dołączył(a): 15 maja 2011, o 22:05
Lokalizacja: Białystok/Warszawa

Postprzez thomasg » 8 lis 2011, o 19:17

jak masz podłogę w porządku to rób te progi , klape załóż używke nie zgnitą , nikt nie każe ci jej zaraz malować, będzie kaska to pomalujesz ;-) . U mnie progi są zdrowe ale zagniecione , gość chciał przeskoczyć krawężnik i dupa , obie strony od przodu po srodek są wbite , ranty są też pozawijane i albo je dam do prostowania albo wymiana . Gość po obejrzeniu stwierdził ze jeśli nie będzie musiał się babrać w rdzy to wezmie po ok 150 za sztukę , bez malowania - konserwacja w środek tylko. Nie chcę żeby malował bo nie będe widział co narobił :lol: , potem może mu to zlecę
był MÓJ DRAGOONGREEN jest Borówka VARIANT
Avatar użytkownika
thomasg
Gaduła
 
Posty: 508
Dołączył(a): 26 mar 2011, o 16:17
Lokalizacja: 44-335

Postprzez Marus1233 » 25 lis 2011, o 19:55

Odkopię temat, ale z uwagi że idzie zima może ktoś to jeszcze przeczyta.
Oglądałem ostatnio spody kilku "trójek", i polecam sprawdzenie każdemu podłogi i progu szczególnie z prawej strony (ona jeździ w zimie po części drogi gdzie zepchnięta jest cała sól) w miejscu podkładania podnośnika. W każdym były zgnite. Niestety ludzie nie potrafią podnosić samochodu i bardzo często w tym miejscu są połamane ranty, wybite dziury lub w najlepszym wypadku zdarty lakier. A przecież w to miejsce wali cały syf spod kół. Sam musiałem dać blacharzowi, ponieważ miałem ok 10cm dziurę w dolnej blasze podłogi i wewnętrznej części progu. W takim wypadku korozja postępuje naprawdę szybko bo woda jest wciskana między 2 blachy gdzie spokojnie rdza robi swoje. Czuwałem nad nim w trakcie prac, wycięcie osłabionej cienkiej blachy, rekonstrukcja wszystkiego + malowanie chlorokauczukiem wyszła 100 zł i zajęła ok 5 godzin, także naprawdę opłaca się zrobić to wcześniej niż potem wymieniać całość, i trzymać kciuki żeby było do czego przyspawać. Szanujmy te autka, bo są takie wdzięczne. :hyhy:
Ostatnio edytowano 25 lis 2011, o 20:06 przez Marus1233, łącznie edytowano 1 raz
Marus1233
Czytacz
 
Posty: 64
Dołączył(a): 1 kwi 2011, o 10:39
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Postprzez thomasg » 25 lis 2011, o 20:03

Marus1233, bez obrazy ale ten blacharz jest chyba za mocno skrupulatny i biedny . rekonstrukcja tej wielkosci dziury i kawałka progu 5 godzin :?: , nawet z pomalowaniem chlorokauczukiem , z lakierem jakby się pieścił to jeszcze dałoby rade to łyknąć.
był MÓJ DRAGOONGREEN jest Borówka VARIANT
Avatar użytkownika
thomasg
Gaduła
 
Posty: 508
Dołączył(a): 26 mar 2011, o 16:17
Lokalizacja: 44-335

Postprzez Marus1233 » 25 lis 2011, o 20:14

Ok zgadzam się, tylko są 2 kwestie:
1) Wiesz, tam było dosyć trudne zadanie, ponieważ nie kupowałem progu, który mógłby wstawić. On odtwarzał starą konstrukcje składającą się z 4 mocnych, giętych blach. Z uwagi na ich grubość, i fakt że naprawdę fajnie wyszło musiało to troszkę potrwać.
2) Jeśli kładłeś się pod samochód, i wiesz "z czym się je" spawanie, zauważysz że trzeba zedrzeć spory kawałek starego zabezpieczenia antykorozyjnego, bo ono się jara żywym ogniem (a jest mocne jak skur***) . To długo trwa, ale efekt na lata (mam nadzieję :hyhy: )
Marus1233
Czytacz
 
Posty: 64
Dołączył(a): 1 kwi 2011, o 10:39
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Postprzez thomasg » 25 lis 2011, o 23:43

niech Ci będzie :mrgreen:

sorki za komentarz , jakos napisałem to pod wpływem chwili, każdy poświeca na to tyle czasu ile potrzebuje.
był MÓJ DRAGOONGREEN jest Borówka VARIANT
Avatar użytkownika
thomasg
Gaduła
 
Posty: 508
Dołączył(a): 26 mar 2011, o 16:17
Lokalizacja: 44-335

Postprzez prochoice » 1 gru 2011, o 18:56

Wszystko fajnie tylko ja mam takie spostrzezenia odnośnie wszelkiego rodzaju reperaturek (mój kolega blacharz tez ;-) ), jeżeli auto użytkowane jest na co dzień to w naszych warunkach klimatycznych rdza wyjdzie znowu po 2-3 latach. Problem nie tyczy sie roboty a słabej jakości reperaturek, tyczy się to też niskiej jakości zamienników części blacharskich. Oczywiście stal przegrzana przez spawanie szybciej koroduje.
Nowe części samochodowe, oleje Motul http://www.golf3.pl/topics35/nowe-czesc ... t38169.htm
prochoice
VIP
 
Posty: 45
Dołączył(a): 22 lis 2011, o 11:40
Lokalizacja: Szczecin

Poprzednia stronaNastępna strona

- - - Sprawdź wiadomości na: Silnikhonda.pl/Ssangyong



Powrót do Nadwozie

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 15 gości