Progi -> wszystkie informacje przydatne.

Wszystkie informacje o elementach nadwozia

Moderator: Moderator

Postprzez thomasg » 27 maja 2012, o 18:39

Atom, ciąłem kątówką i tapicerka jest cała, co do kurzu to jedynie deska i półka z lekka się okurzyła - wszystko okryte. Spinki i zatrzaski są całe bo uważałem jak demontowałem, jak oddajesz komuś to sobie sam zdemontuj co trzeba i masz spokój , na upartego możesz zdemontować kanapę i prawy fotel ( w 3d również boczki tył) a lewy fotel niech wyciągną zanim wezmą sie do roboty ;-)
był MÓJ DRAGOONGREEN jest Borówka VARIANT
Avatar użytkownika
thomasg
Gaduła
 
Posty: 508
Dołączył(a): 26 mar 2011, o 16:17
Lokalizacja: 44-335

 

Postprzez mariusz325 » 27 maja 2012, o 19:06

golftd napisał(a):kolego krzysiek1992 nie bierz sie za to sam , a jak powycinasz progi i okaze sie ze sa tez do pospawania podprorza? ,albo wzmocnienia i co wtedy? ,wymienic nie sztuka ,tylko co potem ? jak nie pospawasz wzmocnien to mija sie to z celem, samochodu do góry nie podniesiesz ,nawet jak bedziesz miał nowe progi,widziałem juz takie wymienianie progów szkoda gadac


nie rozumie Twojej wypowiedzi :-/ no i co z tego jak będzie trzeba coś więcej dorobić. To sie wycina zgnite i dorabia sie ze zdrowej blachy to co wyciąłeś i po sprawie .Wymiana progu jest b.prosta a pamiętaj że sam jak robisz to dodatkowo możesz sobie po wzmacniać jak chcesz i za konserwować jak ci sie po doba ;-)
Avatar użytkownika
mariusz325
Gaduła
 
Posty: 488
Dołączył(a): 18 gru 2011, o 12:23
Lokalizacja: SMI
Rocznik: 1996
Silnik: 1900
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez Atom » 27 maja 2012, o 19:21

thomasg napisał(a):Atom, ciąłem kątówką i tapicerka jest cała, co do kurzu to jedynie deska i półka z lekka się okurzyła - wszystko okryte. Spinki i zatrzaski są całe bo uważałem jak demontowałem,


No właśnie o tym mówię. Sam sobie robiłeś.
A oddając do zakładu blacharskiego, można zapomnieć że ktoś będzie się z twoim samochodem delikatnie obchodzić . A jak go odbierzesz to gwarantuje totalny syf w środku itp..

Ja mam z dwóch stron, identycznie tak jak zaznaczyłem u kolegi na zdjęciu (widać dolegliwość trójek ).
jak wygląda reszta nawet no wiem bo mam nakładkę plastikową (tą ORI.). Mam zamiar jeszcze nim pojeździć z rok lub dwa.

A środek golfa mam w idealnym stanie , nie jak te nie które zasyfione golfiny . I nie chce mi się prać podsufitki bo jakiś łepek mi ujebaną łapą przeciągnie. Wiadomo jak to jest w tych zakładach blacharskich.
Oczywiście nie mówię tutaj o tych drogich, gdzie przed przyjęciem do warsztatu auto jest dokładnie przeglądane i dostaje papier w jakim stanie daje samochód i wiem że nic się mu nie stanie.
Atom
Czytacz
 
Posty: 23
Dołączył(a): 7 gru 2011, o 14:33
Lokalizacja: Legnica

Listwa maskująca próg GTI

Postprzez sebadure » 27 maja 2012, o 20:40

Witam mam problem z listwą maskującą na wysokości tylnych drzwi po stronie pasażera. Otóż na długości może 20-30cm owa listwa odstaje, a nie wiem jak albo czym to zaczepić żeby było gładko tak jak powinno być :( Jak ktoś wie co mogę zrobić to proszę o pomoc. Jeszcze jedna wiadomość aby lepiej to zobrazować bo niestety nie mam jak cyknąć foty, pod tą listwą maskującą widać metalową szynę, ale nie ma żadnych zaczepów ani nic :(
sebadure
Badacz tematu
 
Posty: 275
Dołączył(a): 1 gru 2011, o 23:35
Lokalizacja: Jaworzno

Postprzez Opik » 27 maja 2012, o 23:09

Przede wszystkim nie zakładajcie że w każdym warsztacie robią syf i burdel w samochodzie bo tak nie jest. Wiadomo że czasem pojawi się jakieś zabrudzenie, ale bez popadania w paranoje, że samochód po oddaniu robi za tymczasowy chlew pod warsztatem.
Co do połamanych plastików - wystarczy rozebrać to na spokojnie w domu, pochować żeby nic nie zgubić i nie zniszczyć i oddajemy samochód w stanie półsurowym.
A spawanie np podłogi na założonej wykładzinie w środku jest tak genialnym pomysłem że gdybym mógł to przyznałbym jakąś nagrodę. Jeżeli tylko się pobrudzi a nie zapali to bym się cieszył a nie lamentował.
Co do progów - jeżeli reszta jest w porządku, a tylko przód zdycha (standaaaaaaard), to robi się tylko przód progu. Nie warto wycinać całych i pakować zamienników za 50zł jeżeli mamy oryginalne w dobrym stanie, bo fabryczne wytrzymają dłużej niż te całe zamienniki
Avatar użytkownika
Opik
Members
 
Posty: 7058
Dołączył(a): 28 lis 2011, o 22:22
Lokalizacja: Lublin
Silnik: 2.0
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Atom » 28 maja 2012, o 08:11

Opik napisał(a):Co do progów - jeżeli reszta jest w porządku, a tylko przód zdycha (standaaaaaaard), to robi się tylko przód progu.


No tam dochodzi też kawałek podłogi w miejscu zgrzewu.

krzysiek1992 Miałeś założone te nakładki plastikowe ?
Atom
Czytacz
 
Posty: 23
Dołączył(a): 7 gru 2011, o 14:33
Lokalizacja: Legnica

Postprzez demson » 28 maja 2012, o 18:20

mariusz325 napisał(a):demson, dokładnie sam zaznaczyłeś je .Pod progiem jak masz te łączenie podłogi z progiem tam muszą być takie małe wypustki. Może też być tak że masz nie orginalne progi(ktoś już wymieniał) i już nie będzie ich w zmienionym progu. ;-)
Ale szukaj. :-)


Czyli nie ma tam odpływów typu np. z szyberdachu , podszybia itp. którędy jest odprowadzana woda ?
Wiem że w niektórych samochodach są takie odpływy, które wychodzą w progach.
Jak jest w 3 drzwiowym golfie III z szyberdachem ?
Proszę o szybką pomoc, gdyż jutro zabieram się za robotę, i nie chciałbym czegoś zatkać .
MUSZĘ MIEĆ PEWNOŚĆ :-)
Avatar użytkownika
demson
Czytacz
 
Posty: 117
Dołączył(a): 29 lut 2008, o 16:21
Lokalizacja: Legnica

Postprzez gello1 » 28 maja 2012, o 19:56

demson, od szyberdachu masz rurki w przednich słupkach i wychodzą jak otworzysz przednie drzwi- takie gumki masz. A z podszybia wodą leci w tunel gdzie filtr kabinowy jest i po bokach masz otwory i wodą leci w dół nadkolem.
Avatar użytkownika
gello1
Gaduła
 
Posty: 723
Dołączył(a): 31 sie 2009, o 15:51
Lokalizacja: LKS

Postprzez Radekb351 » 29 maja 2012, o 21:13

Nowe progi ocynkowane dobrze zabezpieczone i zakonserwowanie posłużą kilka latek.

Co do foto to jest trochę roboty, trzeba naprawić próg, wzmocnienie i podłogę.
Progi reperaturki a resztę z arkusza blachy trzeba wyrzeźbić
Avatar użytkownika
Radekb351
Gaduła
 
Posty: 720
Dołączył(a): 12 lut 2011, o 22:53
Lokalizacja: STW

Postprzez krzysiek1992 » 29 maja 2012, o 22:40

Opik, dobrze mowi :-) :-)
Atom, nie mialem woggole i nie chce miec ;-)
, nie bawic sie jakies reperaturki najlepiej caly prog wymienic na nowy :-D
krzysiek1992
Badacz tematu
 
Posty: 284
Dołączył(a): 18 paź 2011, o 20:26
Lokalizacja: ostrów wielkopolski

wymiana progów i podłogi

Postprzez MAKSIO_GOLF » 7 cze 2012, o 14:22

Witam jestem nowym forumowiczem i niewiem za bardzo co i jak. Mam duży problem ponieważ mam dziurawe progi chciałem wymienić koła ale podczas kręcenia lewarkiem wpadł mi w próg i podłoga jest również troche dziurawa i chciałbym sie dowiedzieć ile by kosztowały części oraz robocizna. i jak ktoś by znał dobrego blacharza i lakiernika w trójmieście który by się tego podjął jest to golf 3 kombi rok 1995. prosze o pomoc
MAKSIO_GOLF
Czytacz
 
Posty: 26
Dołączył(a): 7 cze 2012, o 13:49
Lokalizacja: Gdańsk

Postprzez krzysiek1992 » 7 cze 2012, o 18:34

progi cena za szt. to ok 85zl w intercasie ja sobie wszystko robie tez mialem troche roboty z podloga zobacz sobie caly remont mojego golf :-D

[ Dodano: 2012-06-07, 17:34 ]
http://www.golf3.pl/topic...ina-vt44533.htm
krzysiek1992
Badacz tematu
 
Posty: 284
Dołączył(a): 18 paź 2011, o 20:26
Lokalizacja: ostrów wielkopolski

Poprzednia stronaNastępna strona

- - -



Powrót do Nadwozie

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości