Progi -> wszystkie informacje przydatne.

Wszystkie informacje o elementach nadwozia

Moderator: Moderator

Postprzez pablomed » 9 cze 2012, o 21:11

kupić nową listwę zewnętrzną sa tylko w oryginałach ok 120 zeta. Stare wewnątrz mają blache i korodują, dostać idealną na szrocie to cud.
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

 

Postprzez Opik » 10 cze 2012, o 19:46

Spróbuj na silikon dokleić
Avatar użytkownika
Opik
Members
 
Posty: 7058
Dołączył(a): 28 lis 2011, o 22:22
Lokalizacja: Lublin
Silnik: 2.0
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez chomik » 10 cze 2012, o 19:50

Tasma dwustronna z pianka
Avatar użytkownika
chomik
Fanatyk
 
Posty: 1172
Dołączył(a): 29 lis 2010, o 01:26
Lokalizacja: Toruń
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Progi

Postprzez tuptus456 » 28 cze 2012, o 21:20

Mam pytanko mam do wymiany lewy próg, kupiłem już nowy i mam pytanko do kolegów czy stary trzeba wyciąć i wspawać nowy czy można założyć jeden na drugi po przez nitowanie.
tuptus456
Czytacz
 
Posty: 21
Dołączył(a): 3 paź 2011, o 20:19
Lokalizacja: Bochnia

Postprzez szatannn » 28 cze 2012, o 21:23

lepiej wyciąć stary i nowego w to miejsce.
szatannn
Badacz tematu
 
Posty: 339
Dołączył(a): 29 gru 2011, o 23:20
Lokalizacja: PKR

Postprzez K@mil » 28 cze 2012, o 21:42

Wycinasz stary :) trzeba sprawdzic w jakim stanie jest podloga i wszystko co jest przy progu i wtedy montuje sie nowy prog :) + oczywiscie konserwacja nowego progu :)

Nie wiem jak sobie wyobrazasz zalozenie nowego progu na stary :) on tam sie nie zmieści. Musiałby być wiekszy
Avatar użytkownika
K@mil
POMOCNIK
POMOCNIK
 
Posty: 4895
Dołączył(a): 30 lis 2007, o 19:15
Lokalizacja: NDZ/CT

Postprzez bioly21 » 1 lip 2012, o 09:26

wycinasz stary w jego miejsce wspawujesz nowy , tak jak K@mil pisze sprawdz podloge zebys mial do czego wspawac ewentualnie trzeba podloge podrobic , mnie czeka identyczny zabieg w przyszlym tygodniu mam urlop i bede wspawywac tyle ze z 2 stron :D
Avatar użytkownika
bioly21
Gaduła
 
Posty: 497
Dołączył(a): 1 mar 2012, o 15:22
Lokalizacja: Niepołomice/Kraków

Postprzez mariusz325 » 1 lip 2012, o 09:46

i żebyś nie wycioł za dużo np. pół podłogi :lol: :lol:
Avatar użytkownika
mariusz325
Gaduła
 
Posty: 488
Dołączył(a): 18 gru 2011, o 12:23
Lokalizacja: SMI
Rocznik: 1996
Silnik: 1900
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez dave » 8 lip 2012, o 23:25

Nie można nałożyć nowego na stary co ci to da ? zamaskujesz jedno badziewie i zacznie iść ci na podłogę i pewnego ranka jak będziesz jechał do pracy to sobie dotkniesz stopami ziemi ;p wytnij na tyle ile trzeba :) i dobrze wstaw zakonserwuj :) najlepiej od razu zrób całą konserwacje nadkoli podwozia ;) baranek na sprężarkę a potem BIT GUM pędzlem( nie rozrabiaj i nie rób przez sprężarkę) lepiej zrób to ręcznie lepsza konserwacja gęstszym roztworem niż rzadszym. I kup w spray środek konserwujący i zalej próg przed montażem . :)
Powodzenia w pracy :)

:-) ;-)

MY MK3 RED
VW Moją Pasją:)
Avatar użytkownika
dave
Czytacz
 
Posty: 89
Dołączył(a): 25 lut 2012, o 22:51
Lokalizacja: Jawor

Progi.

Postprzez 1arturek1 » 28 lip 2012, o 10:39

Cze, planuje wymienić w swoim golfiku progi, chciałbym poznać rozeznanie w cenach. (nowe progi, koszty montażu) Chętnie dowiem się wszystkiego na ten temat.

Z góry dzięki, pozdrawiam.
1arturek1
Czytacz
 
Posty: 86
Dołączył(a): 28 lip 2012, o 10:31
Lokalizacja: Lublin

Postprzez K@mil » 28 lip 2012, o 11:55

Progi ok 80zl szt :)

Wymiana zalezy od majstra oraz od tego czy robimy to dobrze czy tak aby było

Przy wymianie progów + ewentualnie naprawie podłogi, bo raczej bedzie ona do zrobienia, robocizna moze wynieść ok 300zł strony :)
Avatar użytkownika
K@mil
POMOCNIK
POMOCNIK
 
Posty: 4895
Dołączył(a): 30 lis 2007, o 19:15
Lokalizacja: NDZ/CT

Postprzez bioly21 » 28 lip 2012, o 12:15

akurat wczoraj zakonczylem wymiane progow a raczej tego co z nich zostalo i reperacje podlogi , progi kupilem po 45zl/sztuka oraz blacha grubosci 1mm ktora mialem w garazu , polecam wymiane calosci od poczatku do konca bo niema szans aby dokupic progi z identycznymi wygieciami jak oryginal , bylem chyba w 10sklepach z wymiarami starych progow i nigdzie nie bylo identycznych ,

ja robilem to sam zaczalem we wtorek skonczylem wczoraj czyli 4 dni mi zajela wymiana kompletnych progow + 5 dziur w podlodze ale nie mial mi nawet kto podtrzymac ,podac itp. najlepiej jakbys mial do tego kanal

pozniej musisz to jakos wyprofilowac wiec czyscisz rozpuszczalnikiem i profilujesz szpachlowka , pozniej malujesz podkladem ja uzylem akrylowego bo jest najlepszy i w poniedzialek mam plan pomalowac cale progi na czarno. Co do podlogi jak zalatasz dziury to lekko zeszlifuj spawy i polecam pomalowac to wszystko od spodu sylikonem dekarskim, jak zrobisz to dobrze to niema mozliwosci odroznic czy to oryginalnie zrobione czy poprawiane :)

sama wymiana nie jest znowu taka trudna , najgorsza jest przygotowka , dociecie dopasowanie pozniej wyprtofilowanie , dodatkowo wyciagnalem cale wnetrze z golfika fotele wykladziny plastiki i wszystko co sie dalo bo dodatkowo zrobilem generalne czyszczenie :D

to tak w skrocie :) mam jakies fotki bo porobilem :)

blacharz po ogledzinach powiedzial mi 1000zl za wymiane progow i reperacje podlogi do tego zrobil by to byle jak dlatego wzialem sie za to sam :)
Avatar użytkownika
bioly21
Gaduła
 
Posty: 497
Dołączył(a): 1 mar 2012, o 15:22
Lokalizacja: Niepołomice/Kraków

Poprzednia stronaNastępna strona

- - - piaskowanie podwozia Kraków



Powrót do Nadwozie

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 26 gości