Progi -> wszystkie informacje przydatne.

Wszystkie informacje o elementach nadwozia

Moderator: Moderator

Postprzez mariusz325 » 8 sie 2012, o 19:07

przemi4 napisał(a):byłem u znajomego blacharza to powiedział mi 150zł od progu + progi.
jeśli chodzi o błotniki to czy są jakieś reperaturki czy trzeba kupować tą podróbkę?


są reperaturki błotnika ,znajdziesz je na ale drogo ;-)
Avatar użytkownika
mariusz325
Gaduła
 
Posty: 488
Dołączył(a): 18 gru 2011, o 12:23
Lokalizacja: SMI
Rocznik: 1996
Silnik: 1900
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

 

Postprzez pietrasiak2 » 8 sie 2012, o 19:25

Z reperaturkami dał bym spokój ,za dużo zabawy nawet u blacharza(mówię o przodzie) poszukaj coś pod kolor załóż taniej będzie nawet jak by trzeba było je przekurzyć :-)
Avatar użytkownika
pietrasiak2
Members
 
Posty: 2043
Dołączył(a): 29 gru 2011, o 09:52
Lokalizacja: stryków

Postprzez przemi4 » 8 sie 2012, o 19:26

wymiana progów tutaj starczy czy podłoga też raczej bedzie do poprawek aby przyspawać próg?

i czy te progi zdadzą egzamin?
http://allegro.pl/prog-golf-3-trzy-drzw ... 84858.html
przemi4
Berbeć
 
Posty: 11
Dołączył(a): 6 sie 2012, o 13:20
Lokalizacja: Międzylesie

Postprzez pietrasiak2 » 8 sie 2012, o 19:35

do rdzy to nie pospawa się. Zależy też od fachmana i inwestora . Ja jak masz pruć progi to obejrzał bym stan tej podłogi i poprawił bym jedna robota nawet ze zdejmowaniem wykładziny podłogi . Zabezpieczył i 3-4 lata z głowy :-)
Avatar użytkownika
pietrasiak2
Members
 
Posty: 2043
Dołączył(a): 29 gru 2011, o 09:52
Lokalizacja: stryków

Postprzez mariusz325 » 8 sie 2012, o 19:41

przemi4 napisał(a):wymiana progów tutaj starczy czy podłoga też raczej bedzie do poprawek aby przyspawać próg?

i czy te progi zdadzą egzamin?
http://allegro.pl/prog-golf-3-trzy-drzw ... 84858.html


daj sobie spokój z ocynkami bo sie je ujowo spawa.
Avatar użytkownika
mariusz325
Gaduła
 
Posty: 488
Dołączył(a): 18 gru 2011, o 12:23
Lokalizacja: SMI
Rocznik: 1996
Silnik: 1900
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez pietrasiak2 » 8 sie 2012, o 19:50

Ocynk do spawania to tylko chyba po to by producent większą kasę wzioł , przy spawach to i tak go nie będzie i jak kolega napisał spawanie w masce tragedja
Avatar użytkownika
pietrasiak2
Members
 
Posty: 2043
Dołączył(a): 29 gru 2011, o 09:52
Lokalizacja: stryków

Postprzez mariusz325 » 8 sie 2012, o 19:52

spawałem w sceniku progi ocynkowane ,a fuj... fuj.... wole zwykłe ;-)
Avatar użytkownika
mariusz325
Gaduła
 
Posty: 488
Dołączył(a): 18 gru 2011, o 12:23
Lokalizacja: SMI
Rocznik: 1996
Silnik: 1900
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez przemi4 » 8 sie 2012, o 19:54

Autem byłem na kanale u mechanika, podłoga nie wygląda na pognitą, tylko nie wiadomo co pod progami.
przemi4
Berbeć
 
Posty: 11
Dołączył(a): 6 sie 2012, o 13:20
Lokalizacja: Międzylesie

Postprzez pietrasiak2 » 8 sie 2012, o 19:55

ja też i progi i wstawki i blachy ..fuj :-o
Avatar użytkownika
pietrasiak2
Members
 
Posty: 2043
Dołączył(a): 29 gru 2011, o 09:52
Lokalizacja: stryków

Postprzez przemi4 » 8 sie 2012, o 20:00

liczyłem że
progi
+błotniki aby to jakoś wyglądało
+ lakier
+robocizna
wyniosła by mnie około 800zł.
opłaca się inwestować?
silniczek ładnie pracuje i ma najechane tylko 184tys km i ogolnie blacharka ładnie się trzyma.
przemi4
Berbeć
 
Posty: 11
Dołączył(a): 6 sie 2012, o 13:20
Lokalizacja: Międzylesie

Postprzez prezesik » 8 sie 2012, o 20:01

Ja tymczasowo ( na 2-3 lata ) "zdrutowałem" progi w polówce żywicą z włóknem szklanym ( link z fotami i opisem poniżej ):

http://www.golf3.pl/topics6/ile-czasu-w ... htm#384403

Jak będę miał swoją spawarkę i pseudo-lakiernię ( bo planuję ) to sam sobie je wymienię, a wtedy progi będą kupione nowe :) Jakbym miał dawać blacharzowi to zabuliłbym drugą wartość auta ...
Ostatnio edytowano 8 sie 2012, o 20:07 przez prezesik, łącznie edytowano 3 razy
Avatar użytkownika
prezesik
Members
 
Posty: 4869
Dołączył(a): 25 lut 2008, o 20:06
Lokalizacja: Łęczyca

Postprzez mariusz325 » 8 sie 2012, o 20:02

przemi4 napisał(a):liczyłem że
progi
+błotniki aby to jakoś wyglądało
+ lakier
+robocizna
wyniosła by mnie około 800zł.
opłaca się inwestować?
silniczek ładnie pracuje i ma najechane tylko 184tys km i ogolnie blacharka ładnie się trzyma.


ja blacha + materiał do malowania bez lakieru mnie wyszło 1000 ;-)
Avatar użytkownika
mariusz325
Gaduła
 
Posty: 488
Dołączył(a): 18 gru 2011, o 12:23
Lokalizacja: SMI
Rocznik: 1996
Silnik: 1900
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Poprzednia stronaNastępna strona

- - -



Powrót do Nadwozie

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości

cron