Progi -> wszystkie informacje przydatne.

Wszystkie informacje o elementach nadwozia

Moderator: Moderator

Postprzez Paweu » 14 kwi 2013, o 18:24

golf3sony napisał(a):Jeśli o progi to ja kupiłem w tym tygodniu progi firmy Van Wezel do Golfa 3-drzwiowego po 74 zł za sztukę.


Jaka jest ich grubość ? I czy posiadają wzmocnienia w miejscu gdzie podstawia się lewarek? Bo jeśli są z blachy milimetrowej to można je z miejsca w ... no. ;-)
Avatar użytkownika
Paweu
Members
 
Posty: 4281
Dołączył(a): 6 maja 2011, o 17:34
Rocznik: 1111
Silnik: 0.8
Paliwo: CNG
Nadwozie: cabrio

 

Postprzez golf3sony » 14 kwi 2013, o 18:41

One są z blachy milimetrowej, ale na rynku nie ma chyba zamienników grubszych od nich. Poza tym blacharz jak będzie je wstawiał to musi i tak dać grubszą blachę, żeby można było podnosić auto ;-)
golf3sony
Czytacz
 
Posty: 23
Dołączył(a): 13 gru 2012, o 10:24
Lokalizacja: Podkarpackie

Postprzez Paweu » 14 kwi 2013, o 18:47

golf3sony napisał(a):One są z blachy milimetrowej, ale na rynku nie ma chyba zamienników grubszych od nich. Poza tym blacharz jak będzie je wstawiał to musi i tak dać grubszą blachę, żeby można było podnosić auto


Niech blacharz je dobrze zabezpieczy co by ruda w przyszłym roku nie wyszła. ;-)
Avatar użytkownika
Paweu
Members
 
Posty: 4281
Dołączył(a): 6 maja 2011, o 17:34
Rocznik: 1111
Silnik: 0.8
Paliwo: CNG
Nadwozie: cabrio

Postprzez golf3sony » 14 kwi 2013, o 18:49

Jeśli ktoś potrzebuje podłogę koło progów (chyba to próg wewnętrzny) to wiem gdzie można dostać. Oto fotka:

Obrazek
golf3sony
Czytacz
 
Posty: 23
Dołączył(a): 13 gru 2012, o 10:24
Lokalizacja: Podkarpackie

Postprzez twbolek83 » 16 kwi 2013, o 08:38

potrzebuje blache
czy ktos sie spotkal z grubsza blacha????
lub z progami z wzmocnieniami w miejscach gdzie sie podnosi

jakies namiary???
Wyobraźnia jest ważniejsza od wiedzy
A. Einstein
twbolek83
Berbeć
 
Posty: 19
Dołączył(a): 23 lut 2013, o 08:40
Lokalizacja: OLKUSZ

Postprzez Pawełgolfgreen » 21 kwi 2013, o 14:12

Witam. Mam pytanie w sprawie prawego progu mały kawałek do roboty, nie wiem czy wymienić cały próg czy naprawiać ewentualnie wspawać kawałek blachy? nie chcę wymieniać całego bo większa długosc progu jest w w dobrym stanie.
Fotki
Obrazek
Obrazek
Jestem bokiem prędkości
Pawełgolfgreen
Badacz tematu
 
Posty: 323
Dołączył(a): 28 lip 2011, o 19:39
Lokalizacja: Legionowo

Postprzez mate157 » 21 kwi 2013, o 14:42

Do wymiany cały próg, bez sensu jest sztukować kawałek jak za chwilę wyjdzie rdza dalej. Musisz też chyba dorobić kawałek tej blachy co jest pionowo
Avatar użytkownika
mate157
Badacz tematu
 
Posty: 353
Dołączył(a): 19 wrz 2011, o 12:46
Lokalizacja: Krosno

Postprzez Pawełgolfgreen » 21 kwi 2013, o 14:44

można wstawić kawałek progu od venta? posiadam rozbitego więc bym wstawił. migomat jak najbardziej posiadam :-)
Jestem bokiem prędkości
Pawełgolfgreen
Badacz tematu
 
Posty: 323
Dołączył(a): 28 lip 2011, o 19:39
Lokalizacja: Legionowo

Postprzez mate157 » 21 kwi 2013, o 15:20

Wstawić możesz, przez zdjęcie cięzko jest ocenić co tam jest zdrowe a co nie. Tak więc jak masz migomat i progi to tnij i działaj przy golfie
Avatar użytkownika
mate157
Badacz tematu
 
Posty: 353
Dołączył(a): 19 wrz 2011, o 12:46
Lokalizacja: Krosno

Postprzez seba650 » 3 maja 2013, o 07:44

Także tego, wczoraj dokładnie przyjrzałem się progom w mojej trójce i uznałem że wypadało by to zrobić. Blacharz już jest umówiony. tylko teraz pozostała kwestia zakupu samych progów...

Polcar odpada z miejsca, mam a właściwie nie mam progów w maluchu tej marki (wytrzymały rok, blacha po piwie) .

Co polecacie? Niestety na aukcjach nie jest napisane jaka grubość blachy jest zastosowana w owym progu...
seba650
Badacz tematu
 
Posty: 227
Dołączył(a): 26 lis 2012, o 22:42
Lokalizacja: SKIERNIEWICE

Postprzez K7 » 3 maja 2013, o 09:38

Akurat pracuję juz dosc trochę jako blacharz i naprawdę niewiem co wam tak zalezy na grubosci tej blachy, wiadomo ze grubsza blacha wiecej wytrzyma ale nawet jesli miała by 1,3 mm a próg wewnętrzny bedzie osłabiony to nie podniesiecie awojego autka po wspawaniu nowych progów. za stabilne podnoszenie auta w większosci odpowiada próg wewnętrzny który akurat w naszych golfach w większosci jest osłabiony i trzeba go wymienic albo wzmocnic zeby mozna było go normalnie podniesc :-) A to czy progi rdzewieją czy nie w duzej mierze zalezy tez od zabezpieczenia antykorozyjnego ktore w większosci przypadków jest bardzo słabej jakosci. Widziałem przypadki ze najtańsze ale dobrze zabezpieczone reperaturki progów wytrzymywały duzo więcej od tych najdrozszych niby ocynkowanych.
K7
Czytacz
 
Posty: 105
Dołączył(a): 2 sie 2012, o 16:24
Lokalizacja: Ruda Śląska

Postprzez Opik » 3 maja 2013, o 15:16

K7, nie raz widzialem zezarty prog zewnetrzny a wewnetrzny caly i co? I o zadnym podnoszeniu nie bylo mowy. Wiec tak nie do konca jest jak piszesz. A z milimetrowej blachy to sobie mozna podkladke zrobic a nie prog ktory sie wegnie po zahaczeniu o zamarzniety snieg ;)
Avatar użytkownika
Opik
Members
 
Posty: 7058
Dołączył(a): 28 lis 2011, o 22:22
Lokalizacja: Lublin
Silnik: 2.0
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Poprzednia stronaNastępna strona

- - -



Powrót do Nadwozie

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 5 gości