Moderator: Moderator
Niestety kolega ma rację.Miałem ori h1h1 Hella,musiałem zmienić,bo pękł mi klosz.kupiłem podróby z Depo,i się zaczęło.Wiosna,lato było ok,a w jesień i zimę to masakra.Co bym nie robił lampy parowały.Radi napisał(a):Pierwsze co lampy nowe w sensie nowe w podrubie tak? Czy nowe używane ori z golfa firmowe hella,bosch? Jesli to nowe podrubki to twoja walka moze okazać się walką z wiatrakami ponieważ ich jakość spasowanie elementów może pozostawiać wiele do życzenia. Nowe nie zawsze jest lepsze.
fosfor4 napisał(a):Witam. Szanowni forumowicze-w czerwcu założyłem nowe reflektory H1+H1 i prawy mam zaparowany.Wcześniej uszczelniłem silikonem obrzeża (klosz/obudowa)Do tej pory nie używane bo jeżdżę na światłach dziennych.Co mam zrobić?Zatkać odpowietrzniki gumowe - te lampy mają takie kolanka gumowe nad silniczkami...Proszę o pomoc!!!!!!
fosfor4 napisał(a):czy można zaślepić te odpowietrzniki?W H4 ich w lampach nie było
Raczej nic to nie da.Też je zaślepiałem,i było jeszcze gorzej.fosfor4 napisał(a):Dostałem kilka odpowiedzi ale nikt nie napisał czy można zaślepić te odpowietrzniki?W H4 ich w lampach nie było.
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 21 gości