Remontować czy sprzedać?

Wszystkie informacje o elementach nadwozia

Moderator: Moderator

Postprzez Karol B. » 8 kwi 2013, o 21:10

Różnie bywa, trzeba się rozejrzeć, bo domysły na forum to nie rzeczywistość... Nawet jeśli to, nie oszukujmy się ale, audi trzyma się znacznie lepiej i warto by było dołożyć. Takie moje zdanie. Robiona ruda już będzie wyłazić niestety.
Avatar użytkownika
Karol B.
Members
 
Posty: 1620
Dołączył(a): 30 lis 2008, o 21:15
Lokalizacja: Podlasie-BSK

 

Postprzez Dargas » 8 kwi 2013, o 21:17

Czyli nie warto robić? Kurde nie ma to jak motocykle :D Szkoda że na głowe pada :D
Dargas
Czytacz
 
Posty: 47
Dołączył(a): 19 cze 2012, o 17:20
Lokalizacja: Kuj-Pom

Postprzez Opik » 8 kwi 2013, o 21:34

Dargas, to nie jest tak że za rok znowu wyjdzie. Dasz do partacza - jasne że wyjdzie. Dasz do porządnego blacharza - robota przeżyje resztę samochodu. Tylko to nie może być naprawa na zasadzie oczyszczamy, walimi cortanin, hammerite, lakierujemy i jest fajnie, tylko wycinanie/piaskowanie do gołej blachy tak że nie ma nawet grama rudej i porządna konserwacja.
Gdyby każdy robiony samochód tak rdzewiał po roku to nie jeździłby dawne muscle cary czy jakiekolwiek klasyki
Avatar użytkownika
Opik
Members
 
Posty: 7058
Dołączył(a): 28 lis 2011, o 22:22
Lokalizacja: Lublin
Silnik: 2.0
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Dargas » 8 kwi 2013, o 21:41

Najlepiej zbudować swoje auto a na to bude z laminatu, hehe. Opik tylko w tym problem że w mojej okolicy nikt tego nie zrobi porządnie. pozostaje mi praca w domu. I wolałbym że by auto wytrzymało ze 3 lata. Jak widze te klepańce składające sie ze szpachli w komisach, krew zalewa.
Dargas
Czytacz
 
Posty: 47
Dołączył(a): 19 cze 2012, o 17:20
Lokalizacja: Kuj-Pom

Postprzez Opik » 8 kwi 2013, o 21:51

Dargas, powiem tak... Tak naprawdę nigdy "nie opłaca się" zaawansowane robienie samochodu blacharsko (w sensie rudej), bo nigdy tej kasy nikt Ci nie zwróci. Przykładowo, wsadzasz w robotę teraz 3 koła, przy sprzedaży weźmiesz tysiąc więcej niż gdybyś tego nie zrobił, a i to przy dobrych wiatrach. Dużo jest osób z polityką: aaa, zostawię to, przecież muszę włożyć w niego np 2 tysiące. Sprzedam, dołożę te dwa koła i kupię coś lepszego. Tylko że niestety bardzo często "to lepsze", to taka sama padlina, tylko ładnie przypudrowana. Jeżeli samochód jest w porządku, nie jest powypadkowy, mechanika jest ok, nie zostawia 4 śladów i generalnie się nie psuje, a na dodatek jest to jakaś fajna wersja to warto robić. Podkreślam, warto, nie "opłaca się" - bo się nie opłaca. Wiesz czym jeździsz, na czym stoisz (siedzisz) i przede wszystkim znasz bolączki danego pojazdu, co w nim robiłeś itd. Kupując nie masz takiej pewności, a bardzo często kupując coś niewiele droższego od pojazdu którym właśnie jeździmy trafiamy na minę. Owszem, rezygnacja z padliniastego Golfa IV na rzecz wymuskanej II - jasne, na pewno będzie lepiej pod względem utrzymania i awaryjności. Ale sprzedać jedno Mk III, żeby za 500zł więcej kupić inne? Hmm.... No tutaj możemy rozpocząć dyskusję ;)
I jeżeli zdecydujesz się na robotę - nigdy "jak najtaniej", bo wtedy na pewno będziesz musiał robić jeszcze raz. I niestety drożej, żeby poprawić po partaczu. Dlatego jeżeli robić, to bez półśrodków - robimy u sprawdzonej osoby
Avatar użytkownika
Opik
Members
 
Posty: 7058
Dołączył(a): 28 lis 2011, o 22:22
Lokalizacja: Lublin
Silnik: 2.0
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Dargas » 9 kwi 2013, o 16:45

Dobra nie opłaca się to wiem, tylko czy warto to robić? Bo teraz zrobie a póżniej wyjdzie. Może pomożecie mi w wyboru materiałów?
Dargas
Czytacz
 
Posty: 47
Dołączył(a): 19 cze 2012, o 17:20
Lokalizacja: Kuj-Pom

Postprzez Opik » 9 kwi 2013, o 17:26

Dargas, Ty chyba masz problemy z czytaniem ze zrozumieniem jakieś... wyjaśniłem Ci dokładnie temat wyżej ;)
Avatar użytkownika
Opik
Members
 
Posty: 7058
Dołączył(a): 28 lis 2011, o 22:22
Lokalizacja: Lublin
Silnik: 2.0
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Mario GT » 9 kwi 2013, o 17:57

Dargas zależy Ci na tym aucie , nie zamierzasz go sprzedać masz swoja wizję to i znajdziesz wykonawce Swojego pomysłu.
takie wyzwanie się w ogóle nie opłaca wiem to po sobie , ale WARTO ZROBIĆ COŚ PO SWOJEMU ! Prócz kasy zaopatrz się w niezbadaną ilość cierpliwości i spokoju , bo taki projekt trochę trwa .

Jeżeli myslisz tylko o kosztach to daj spokój z odnawianiem .
Jak to napisał kolega Opik, nigdy jak najtaniej ! ;-)
Avatar użytkownika
Mario GT
Forumowy wyjadacz
 
Posty: 911
Dołączył(a): 28 sie 2012, o 19:27
Lokalizacja: Tychy
Silnik: 1.8 ADZ
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Dargas » 9 kwi 2013, o 19:44

Dobra koledzy Ratuje MK3 !!!!!!!! :D Stawiał ktoś golfa na kołyskach (na bok) ?
Dargas
Czytacz
 
Posty: 47
Dołączył(a): 19 cze 2012, o 17:20
Lokalizacja: Kuj-Pom

Postprzez RuLLeZ » 9 kwi 2013, o 21:18

Dargas, no i oto chodzi ;-) Trzeba odratować golfa i śmigać dalej. Wiem sam po sobie. Mój poprzedni golf był mniej więcej w takim samym stanie jak twój i też miałem ten dylemat :-P Już miałem go robić i nawet kupiłem błotniki progi itp. Ale i tak zrezygnowałem i kupiłem nowszą trójkę ze zdrową budą. No i teraz żałuję tego bo zaczyna mi go żreć ruda. A tak przez 3 lata był by spokój na pewno. Osobiście to nie stawiałem golfa na bok tylko opla corsę :lol: Ale wiem że mój kuzyn mechanik nie jednego przewracał na bok. Oczywiście golfa ;-)
JEŚĆ MOŻNA WSZYSTKO, SPAĆ MOŻNA WSZĘDZIE ALE JEŹDZIĆ TO TYLKO VW!

Ex Variant 1.9 TD AAZ : http://www.golf3.pl/topics2/wysluzony-v ... t38583.htm
New Variant 1.9 TDI: http://www.golf3.pl/topics2/golf-iii-va ... htm#383008
Avatar użytkownika
RuLLeZ
Badacz tematu
 
Posty: 392
Dołączył(a): 30 paź 2010, o 21:34
Lokalizacja: Pyrzyce [ZPY]

Postprzez Dargas » 12 kwi 2013, o 19:00

Jaki koszt malowania całego golfa?
Dargas
Czytacz
 
Posty: 47
Dołączył(a): 19 cze 2012, o 17:20
Lokalizacja: Kuj-Pom

Postprzez Mario GT » 12 kwi 2013, o 19:10

Dargas zależy od lakieru jaki chcesz ale od 3.000 zł. w górę na pewno ;-)
Avatar użytkownika
Mario GT
Forumowy wyjadacz
 
Posty: 911
Dołączył(a): 28 sie 2012, o 19:27
Lokalizacja: Tychy
Silnik: 1.8 ADZ
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Poprzednia stronaNastępna strona

- - -



Powrót do Nadwozie

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości