replay

Wszystkie informacje o elementach nadwozia

Moderator: Moderator

jaki kompresor??

Pansam
2
40%
SPRĘŻARKA PIONOWA 75L
2
40%
VIRGO KOMPRESOR SPRĘŻARKA 60L
1
20%
 
Liczba głosów : 5

replay

Postprzez kobasek » 10 cze 2011, o 19:01

kobasek
Czytacz
 
Posty: 56
Dołączył(a): 24 paź 2010, o 13:48
Lokalizacja: from hell

replay

 

Postprzez Pajdus » 11 cze 2011, o 08:30

polecam kupić bez dodatków bo to co dają kosztuje grosze a nie jest najlepszej jakości (pistolet) wszystkie maja 8 bar wiec jak dla mnie bez znaczenia lepiej dołożyć do pistoletu w marketach są stanleya za 450 zł goły kiedyś malowałem i wiem że dobry pistolet to połowa roboty nie malujesz kompresorem tylko pistoletem :)

[ Dodano: 2011-06-11, 08:32 ]
aha a jak już to ten PANSAM
Pajdus
Pajdus
Badacz tematu
 
Posty: 323
Dołączył(a): 30 maja 2011, o 18:46
Lokalizacja: wlkp

replay

Postprzez kobasek » 11 cze 2011, o 16:44

teaz tak mysalem ze polowa dobrego wykonania to pistolet...
zreszta planuje pomalowac samochod elementami takze chyba ta firmy pansam zdecy dowanie wystarczy.. nie?
kobasek
Czytacz
 
Posty: 56
Dołączył(a): 24 paź 2010, o 13:48
Lokalizacja: from hell

Postprzez Moto » 13 cze 2011, o 22:54

tak jest pistolet to najważniejsza rzecz przy malowaniu, i oczywiście dobra konsystencja farby, odtłuszczona porządnie powierzchnia malowania :)
ja jeszcze musze pojechać...yyy...tam :)

http://www.golf3.pl/topics2/golfik-by-m ... htm#303922
Avatar użytkownika
Moto
Badacz tematu
 
Posty: 189
Dołączył(a): 8 cze 2011, o 09:22
Lokalizacja: Zawiercie

Postprzez KAMNILEK » 15 cze 2011, o 14:21

cisnienie ( zapas mocy jest tez ważny)!!!! jak bedziesz malował maske to zobaczysz. im wiekszy element bedziesz malował to potzreba wiecej powietrza. mała 25l sprezarka nie podoła ci temu. sam czasami maluje i wiem ze taka to mozna sobie zaprawki porobic. jak bedziesz malował na małym cisnieniu to lakier bedzie taki ''grubo falowy''- taki grudkowaty jak bedziesz patrzył później na auto. jak bedziesz malował maske np to dajesz mniej farby (np. lakieru) a duzo wiecej powietrza ( ciśnienia) na szeroki strumień rozpylania. w tedy uzyskasz efekt idealnej płaszczyzny na elemencie. miejąc zapas powietrza na sprezarce mozesz bardziej rozcieczyc farbe i malować cieńszą warstwą. zaoszczedzi ci to długich godzin polerowania później. pistolet tez jest ważny( 200- 250zł<.....) tańszych nie bierz wogóle pod uwage. a sprezarka tak mysle z bańka 100l lub coś około.
KAMNILEK
Czytacz
 
Posty: 129
Dołączył(a): 10 mar 2011, o 18:40
Lokalizacja: NIDZICA

Postprzez Repsol » 29 cze 2011, o 18:59

Ależ farmazony wypisujecie :lol: Cisnienie w kompresorze jest rzeczą drugo bądź też jeszcze bardziej dalszo planową.

Widzieliście aby ktoś lakierował pistoletem typu LVLP na 8bar :?: :hyhy: Bo mnie w zupelności 2.2bar-a wystarcza.

Najważniejsza jest wydajność/przepływ [ l/min ]. Na wysokim ciśnieniu się nie lakieruje (mniejszy odkurz, oszczędnść materiału, lepsza jakość wykonania). Bardzo ważna jest grubość przewodów aby nie zdławć. Ponadto odwadniacze, reduktory również są niezwykle istotne. Nie wspomnę juz o odpwiednim ustawieniu Pistola i wprawnej ręce.

Co do samego pistoletu to powiem tak: że złej baletnicy to i rabek u spódnicy przeszkadza czy jakos tak :hyhy: :zawstydzony: Jak ktoś nie umie lakierować to spieprzy robote nawet Satą za 2,5k zł w połaczeniu z kompresorem za 5k zł. I nie sugerujcie się ceną, tylko typem HP / HVLP / LVLP itp. Poczytajcie o tym i dobierzcie odpowiedni do mozliwości swoich spręzarek jak równiez swoich własnych.
[shadow=red] Sprzedam 2 x Kawa ZX-6R, 2001r oraz 2004r (636 na wtrysku) [/shadow] Sprzęty w nienagannej kondycji... Więcej info na PW.
Avatar użytkownika
Repsol
Badacz tematu
 
Posty: 286
Dołączył(a): 9 lut 2009, o 20:28
Lokalizacja: Małopolskie


- - -



Powrót do Nadwozie

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 20 gości