czaro napisał(a):obciąć od tamtych przegób i przyspawać do oryginalnych golfa.
opłaci się kombinować??
czaro napisał(a):prezesik25, widzę że trochę kombinacji z tym jest.
Eeee... tam zdaje Ci się...
Jak chcesz, aby nie było widać takiego nieładnego wycięcia od strony silnika tak jak u mnie to możesz zdjąć błotnik i od strony błotnika wyciąć taki otworek, przez który przykręcisz nakrętkę do przegubu. Mi nie chciało się ściągać błotnika, więc wyciąłem od strony silnika, przykręciłem przegub, zagiąłem blaszkę i spryskałem bitexem.
Jeżeli chodzi o wkręty to - tak jak pisałem wyżej - raczej ryzykowne - maska może spaść na głowę jak wkręt puści.
A poza tym to jakbyś chciał ori siłowniki MK3 w miejsce ori wkrętów to albo maska nie podnosiłaby się dość wysoko albo podnosiłaby się poza pion, czyli prawie na szybę - wina długości siłowników.
Moim zdaniem najlepsze miejsce dla ori siłowników MK3 jest w miejscu gdzie ja je przymocowałem.