Spawanie progu/sam naprawiam

Wszystkie informacje o elementach nadwozia

Moderator: Moderator

Spawanie progu/sam naprawiam

Postprzez Pawełgolfgreen » 29 kwi 2013, o 10:46

Witam. szukałem podobnego tematu na forum ale nie mogę znaleźć . Chciałbym samemu wspawać prawy próg.Jakie materiały bedą potrzebne??jakiej grubości kupic próg 0.8 czy 1mm??
jeśli chodzi o podniesienia o lewarek wgniecenie całkowite wystarczy wyprostować czy wspawać od nowa?
Obrazek
Jestem bokiem prędkości
Pawełgolfgreen
Badacz tematu
 
Posty: 323
Dołączył(a): 28 lip 2011, o 19:39
Lokalizacja: Legionowo

Spawanie progu/sam naprawiam

 

Postprzez k0nr4d » 30 kwi 2013, o 09:33

Migomat to podstawa. Druga rzecz, że zgnity masz na pewno próg wewnętrzny, więc wymiana poszycia nic Ci nie da, bo przy najbliższym podnoszeniu auta znów lewarek się zapadnie. Przerabiam właśnie temat u siebie, wstawiam od nowa wzmocnienia progu wewnętrznego, podłogę zewnętrzną (sprawdź, czy i Ty nie masz już tam dziur) i dopiero na to poszycie progu.
Avatar użytkownika
k0nr4d
Gaduła
 
Posty: 424
Dołączył(a): 1 cze 2009, o 21:53
Lokalizacja: Łódź

Postprzez Pawełgolfgreen » 30 kwi 2013, o 15:30

kupiłem poszycie. ja myślałem ze wystarczy wyciąć i wstawić :lol: :lol: wewnętrzną można przerobić we własnym zakresie?
Jestem bokiem prędkości
Pawełgolfgreen
Badacz tematu
 
Posty: 323
Dołączył(a): 28 lip 2011, o 19:39
Lokalizacja: Legionowo

Postprzez k0nr4d » 30 kwi 2013, o 15:33

Można, ale sprawdź najpierw stan podłogi za progiem, bo może się okazać, że są dziury skoro już miejsce na lewarek masz zapadnięte.
Avatar użytkownika
k0nr4d
Gaduła
 
Posty: 424
Dołączył(a): 1 cze 2009, o 21:53
Lokalizacja: Łódź

Postprzez Pawełgolfgreen » 30 kwi 2013, o 15:36

Jest dziura w jednym miejscu własnie na miejsce na lewarek, ok 8cm. Jutro zaczynam zabawe z migomatem, wstawię zdjecie czy warto przerabiać wewnętrzny próg,ewentualnie kupić zamiennik :-?
Jestem bokiem prędkości
Pawełgolfgreen
Badacz tematu
 
Posty: 323
Dołączył(a): 28 lip 2011, o 19:39
Lokalizacja: Legionowo

Postprzez k0nr4d » 30 kwi 2013, o 15:38

No to nie wiem, czy jest sens chałupniczo to łatać, jeśli nie masz w tym doświadczenia. Po oczyszczeniu do zdrowej blachy może okazać się, że dziury są większe.
Avatar użytkownika
k0nr4d
Gaduła
 
Posty: 424
Dołączył(a): 1 cze 2009, o 21:53
Lokalizacja: Łódź

Postprzez Pawełgolfgreen » 30 kwi 2013, o 15:39

Znaczy mam lakiernieka znajomego,jeśli chodzi o próg wewnetrzny to gdzie mozna ją nabyć? W vento niby mam ale pognięciony :lol:
Jestem bokiem prędkości
Pawełgolfgreen
Badacz tematu
 
Posty: 323
Dołączył(a): 28 lip 2011, o 19:39
Lokalizacja: Legionowo

Postprzez k0nr4d » 30 kwi 2013, o 15:55

Wzmocnienia wewnętrzne to raczej rzeźba samemu z blachy, bo reperaturek chyba nie ma.
Avatar użytkownika
k0nr4d
Gaduła
 
Posty: 424
Dołączył(a): 1 cze 2009, o 21:53
Lokalizacja: Łódź

Postprzez Pawełgolfgreen » 1 maja 2013, o 21:20

Dzisiaj rozebranie, jutro czyszczenie i konserwacja. do podłogi została kupiona blacha 0.8. próg wewnetrzny czym najlepiej zabezpieczyć?
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

[ Dodano: 2013-05-03, 21:11 ]
próg spasowany ;-) jak na pierwszy raz :lol: :lol: Obrazek
Jestem bokiem prędkości
Pawełgolfgreen
Badacz tematu
 
Posty: 323
Dołączył(a): 28 lip 2011, o 19:39
Lokalizacja: Legionowo

Postprzez teac27 » 28 maja 2013, o 12:33

no i na jakiś czas będzie :D
teac27
Czytacz
 
Posty: 115
Dołączył(a): 7 mar 2012, o 14:59
Lokalizacja: Podkarpacie

Postprzez 14SoundSX » 28 maja 2013, o 14:06

Ja też wymieniałem samemu (z ojcem) w lutym.
Kupiłem reperaturke progu.
Mam tylko transformatorowa spawarke i jakoś dało radę.
Spawane od góry pod uszczelką a od dołu na nity żeby nie przegrzać podłogi ;-)

Nie miałem wtedy za dużo czasu i pieniędzy na malowanie u lakiernika to kupiłem podkład i baze w sprayu'u... Od razu mówię że odradzam takiego malowania bo jest to mało trwale. Wystarczyło ze ktos zachaczył butem i od razu się świeciła goła blacha.
Jak zostawiłem samochód na mrozie to warstwa wody zamarzła a w południe odleciała razem z lakierem :lol:

Po ponad dwóch miesiącach mimo ,że samochód nie był garazowany i jezdzil z gołą blachą reperaturki nie było widać grama rdzy :-D
14SoundSX
Czytacz
 
Posty: 52
Dołączył(a): 13 mar 2013, o 00:36
Lokalizacja: Zawiercie

Postprzez Spoksik » 28 maja 2013, o 17:28

A co zrobiłeś z wewnetrznym progiem???
Spoksik
Czytacz
 
Posty: 103
Dołączył(a): 10 paź 2012, o 21:12
Lokalizacja: Inowrocław

Następna strona

- - - wina porto



Powrót do Nadwozie

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości

cron