spryskiwacz tylny

Wszystkie informacje o elementach nadwozia

Moderator: Moderator

Postprzez killah » 23 lis 2009, o 22:18

pablomed napisał(a):killah, dysze masz chyba źle obróconą. Ma stac w miejscu jak wycieraczka chodzi i być zwórcona do góry. Na fotce o ile dobrze widzę jest zwócona w prawoi pewnie chodzi ci razem z wycieraczką bo się zapiekła. Wymień dyszę za 7 zeta wg opisów z forum i bedzie ok.


oo tego nie wiedziałem
dzięki
killah
 

 

Postprzez przem_uc » 23 lis 2009, o 23:57

Witam, ja zmieniłem dyszę ale i tak się kręci z wycieraczką. Uważam jednak, że bardzo fajnie to działa, gdyż w czasie ruchu płyn równomiernie spryskuje całą szybę (a właściwie to tylko tę część, którą czyści wycieraczka). Nie trzeba się zatem upierać przy tym stałym ustawieniu. Pozdrawiam.
Avatar użytkownika
przem_uc
Badacz tematu
 
Posty: 173
Dołączył(a): 7 sty 2009, o 21:26
Lokalizacja: Łódź

Postprzez opolanin » 24 lis 2009, o 20:38

Robiłem już wcześniej tak jak pisaliście i nic z tego, totalna lipa
opolanin
 

Postprzez Karol B. » 24 lis 2009, o 22:39

U mnie tez sie kreci, ale jak dla mnie to czy sie kreci czy nie to i tak za slabo leje na szybe... Myslalem zrobic tak jak w tirach jest, ze na ramieniu jest dysza z 3 koncowkami w rozna srtone, tylko przewod doprowadzic i moze wtedy to ladnie zmoczy... :-P
Avatar użytkownika
Karol B.
Members
 
Posty: 1620
Dołączył(a): 30 lis 2008, o 21:15
Lokalizacja: Podlasie-BSK

Postprzez pablomed » 24 lis 2009, o 23:04

ma stać w miejscu choćby z tego powodu, ża jak zacznie chodzić razem z wycieraczką to zaraz się ułamie jej dolna cześć na którą węzyk jest nałożony. A wydajność jest przecież zupełnie wystarczająca tego spryskiwacza. Nie przekombinowywujcie koledzy tylko przywróćcie stan dyszy jak fabryka zrobiła. Tylko więcej dobrego niewypłukiwalnego smaru na dyszę (np miedziowego) żeby to na kolejne 10 lat starczyło
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Postprzez Karol B. » 24 lis 2009, o 23:11

U mnie juz 2 lata razem sie kreci, a i tak nie wiadomo od kiedy to sie kreci... Jak narazie sie nie urwalo... :hyhy: Tylko ze jak to w mk3 jest, ze za chwile i tak szyba brudna, a zwlaszcza taka pora roku jak teraz... :-/ Jak mnie natchnie to zmienie, ale narazie tak jezdze :]
Avatar użytkownika
Karol B.
Members
 
Posty: 1620
Dołączył(a): 30 lis 2008, o 21:15
Lokalizacja: Podlasie-BSK

Postprzez pablomed » 25 lis 2009, o 23:37

Karol B., stylowa loteczka a najlepiej oryginalna z GTI trochę pomoże, mam w domu takie GTI i nie specjalnie sie szyba brudzi. Chlapacze na tylne koła też pomogą, tyle że nie każdemu się podobają. Jak dla mnie są jak najbardziej ok, w końcu rajdówki bez szerokich chlapaczy nie jeżdżą
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Postprzez jarekddz » 26 lis 2009, o 00:15

U mnie to jest tak, że ten pierdzielnik też chodzi w lewo i w prawo razem i wycieraczką, a najlepsze jest to, że pryska mi nie na szybę, tylko na dach,maskę... w sumie zawsze będzie dach czysty :D
jarekddz
Members
 
Posty: 683
Dołączył(a): 23 lut 2009, o 23:47
Lokalizacja: Dolnośląskie
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez killah » 16 wrz 2010, o 21:31

elo

odświeżę temat.

przeczyściłem cały mechanizm z rdzy i wgl. Dysza nie kręci się już z wycieraczką. Jednak kupiłem też nową z allegro dyszę i powiem tak... kupcie sobie lepiej piwo w to miejsce bo i tak nie pasuje.

teraz mam pytanie. Wszystko sprawne już ale nie mogę 100% płynu na szybę skierować. Trafiam w sam środek potem szyba ma wypukłość w tym miejscu gdzie trafiam i dalej odbija się od rantu nad szybą i na dach leci. Da się jakoś to ustawić co by wszystko na szybę leciało?
killah
 

Postprzez pablomed » 25 wrz 2010, o 20:56

Nie rozumiem, przecież dysza ma regulację, tak samo jak przednia, wkładasz igłę i próbujesz do skutku. Może strumień jest jakiś rozstrzelony z powodu zabrudzenia lub uszkodzenia końcówki. Chyba że może nie udało się wepchnąć całej dyszy wystarczająco głęboko od spodu (tam jest ząbek który ma zaskoczyć) i teraz jest zbyt blisko szyby
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Postprzez killah » 26 wrz 2010, o 19:36

pablomed napisał(a):Nie rozumiem, przecież dysza ma regulację, tak samo jak przednia, wkładasz igłę i próbujesz do skutku. Może strumień jest jakiś rozstrzelony z powodu zabrudzenia lub uszkodzenia końcówki. Chyba że może nie udało się wepchnąć całej dyszy wystarczająco głęboko od spodu (tam jest ząbek który ma zaskoczyć) i teraz jest zbyt blisko szyby


właśnie dopchnięta jest do końca. myślałem bardziej nad opcją taką żeby ją wyciągnąć trochę i zmienić kąt natrysku. Sam nie wiem. Szukam tak czy siak nowej dyszy bo jest ułamana na końcu i trochę za lekko się ją wyjmuje.
killah
 

Postprzez k-m-r1 » 30 wrz 2010, o 15:27

kolerzy szpilka w ten otworek albo igłą grubsza i kierujecie tam gdzie chcesz tam poleci ja miałęm zatkane to igłom czysciłem taksamo przednie spryski poustawiałem i jest super mam ustawione że pryska przed wycieraczke to jak leci pierszy raz to moczy wszystko i łądnie zbiera spowrotem

dysza kreci sie razem z wycieraczką jak jest inaczej to masz cos urwane albo kombinowane a miałem nie jednego golfa ...
Polska wersja programu MACH3 cnc---- Makra do palników ,magazynków, THC, OHC---- EKRANY dla firm i producentów maszyn ---- budowa sprzedaż maszyn Plazmy, Elektrodrążarki, Frezarki ,Tokarki, Gietarki, inne maszyny
Avatar użytkownika
k-m-r1
Weteran
 
Posty: 2080
Dołączył(a): 24 sie 2008, o 18:48
Lokalizacja: OOL DW Praszka Wrocław

Poprzednia stronaNastępna strona

- - -



Powrót do Nadwozie

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 16 gości