Szyberdach

Wszystkie informacje o elementach nadwozia

Moderator: Moderator

Szyberdach

Postprzez Gofer » 25 lip 2011, o 19:13

Tyle się naczytałem o uszkodzonych prowadnicach od szybera że aż strach :-)
Co zrobić Panowie aby szyber działał długo i bez szwanku ?
Jakaś konserwacja , smarowanie ?
Każda uwaga mile widziana .
Avatar użytkownika
Gofer
Gaduła
 
Posty: 607
Dołączył(a): 4 lut 2009, o 08:50
Lokalizacja: EL ... LX

Szyberdach

 

Postprzez wydym1 » 25 lip 2011, o 19:24

Smar teflonowy w sprayu ;-)
Nie sztuką jest trzeć dokładką po asfalcie, sztuką jest to robić wahaczem :P
Avatar użytkownika
wydym1
Badacz tematu
 
Posty: 202
Dołączył(a): 10 maja 2010, o 18:49
Lokalizacja: Mazowsze

Postprzez RAQnio_V » 26 lip 2011, o 13:27

wydym1 napisał(a):Smar teflonowy w sprayu ;-)

dokładnie.

Wiem, że to może nadgorliwość, ale najlepiej robić to przed zimą i przed sezonem letnim.
Wąsko i wysoko... Na przekór stereotypom :D
Avatar użytkownika
RAQnio_V
Badacz tematu
 
Posty: 381
Dołączył(a): 23 kwi 2011, o 06:22
Lokalizacja: Jaworzno

Postprzez Gofer » 26 lip 2011, o 17:21

No dobra , specyfik już mamy ale dalej to poprosiłbym jak małemu dziecku :roll:
Avatar użytkownika
Gofer
Gaduła
 
Posty: 607
Dołączył(a): 4 lut 2009, o 08:50
Lokalizacja: EL ... LX

Postprzez Poldek » 26 lip 2011, o 21:07

Tak jak koledzy wyzej smaruj i bedzie dzialal caly czas ;)
z poslizgiem lepiej :P hehe
moj-golf/czerwony-mk3-1-6-t34903.html
Mój MK3 RED! Setup na 2012!
Poldek
Fanatyk
 
Posty: 1033
Dołączył(a): 18 kwi 2011, o 22:00
Lokalizacja: Lubin

Postprzez Gofer » 28 lip 2011, o 15:43

Ale co smaruj to już nikt niepodpowie :-(
Avatar użytkownika
Gofer
Gaduła
 
Posty: 607
Dołączył(a): 4 lut 2009, o 08:50
Lokalizacja: EL ... LX

Postprzez RAQnio_V » 28 lip 2011, o 18:54

otwórz szyber dach i nasmaruj prowadnice. Najlepiej jakbyś miał jakieś smarowidło w spray'u wszystkie elementy szyber dachu nasmaruj. Zamknij, otwórz, zamknij, otwórz (tak, żeby smar dotarł gdzie się da). Potem znowu otwórz i użyj smaru... Do póki szyber nie będzie chodzi jak po maśle to powtarzaj czynności. Oczywiście nie przesadzaj z tym smarem aż za nad to ;)
Wąsko i wysoko... Na przekór stereotypom :D
Avatar użytkownika
RAQnio_V
Badacz tematu
 
Posty: 381
Dołączył(a): 23 kwi 2011, o 06:22
Lokalizacja: Jaworzno

Postprzez Bradley » 28 lip 2011, o 20:22

Smarowanie to nie wszystko. Lamie sie tez przez gumki

Prezentuje moje rozwiazanie zamiast uzycia koszulek termokurczliwych. Uzylem wezyka igielitowego 3mm >>kolor czerwony<< (srednica czarnej zepsutej gumeczki, ktora jest wyslizgana z jednej strony), ktorego nasadzilem do konca (rysunek ponizej), a nastepnie na wezyk 3mm nasadzilem wezyk 4mm >>kolor cyan<< Calosc zabezpieczylem poxipolem >>kolor zielony<< aby wezyki jakims cudem nie spadly. Miejsce gdzie byla czarna wadliwa gumeczka jest teraz wyzej o jakies 0,5mm od oryginalu.


<
3.JPG


<
4.JPG
VW Vento 1.9TDI 1Z ++ :)
Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
Bradley
Fanatyk
 
Posty: 1120
Dołączył(a): 15 maja 2009, o 13:17
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Katowice


- - -



Powrót do Nadwozie

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 39 gości